Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hoppe liker wokemat veldig godt! :nikke: 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Freyja liker ikke at julen starter tre måneder før tiden, da blir Freyja Grinchen..

• Liker 1
Skrevet

Perine kjørte nettopp forbi en eiendom hvor det var festet en diger stjerne med lys på en vegg.  Det er den første julepynten Perine har sett i år, bortsett fra butikker, men de regner jeg ikke med.  I morgen skal kanskje Perine steke ei lita ribbe på 2,5 kg.  Det skjer alltid sånn plutselig, tidlig prøvesmaking uten egentlg å ha noen grunn for det.  

• Liker 2
Skrevet

Fryden var et vrak i går. Sov ti timer, spydde. Levde på potetgull og tuc-kjeks. I dag var hun frisk og kunne igjen drikke kaffe, spise mat, jobbe og svømme. 

• Hjerte 2
Skrevet

Cid synes at det bare er kjekt med tidlig julebrus og julegodt 😃

• Liker 1
  • Hjerte 2
Skrevet
Cid skrev (7 timer siden):

Cid synes at det bare er kjekt med tidlig julebrus og julegodt 😃

Fryden litt enig. Hun har kjøpt julebrus og drikker julete og ser Hallmark-julefilmer. 

Skrevet

Hoppe skal se sånne klissete julefilmer i helga. :ninja: 

• Hjerte 1
Skrevet

Perine så god, gammel grinefilm i går hun. Det var litt jul der også. Side ved side på Netflix.  I dag lukter det ribbe på Perines kjøkken...

IMG_2856.jpg

• Liker 1
  • Hjerte 1
Skrevet

I himmel..... :dåne: *snifffffff*

• Hjerte 1
  • 2 uker senere...
Skrevet

Hoppe kjenner duften av @Perines ribbe ennå... :spise:  Litt nattmatt hadde gjort seg tror jeg.

• Hjerte 1
Skrevet (endret)
Hoppetaujenta skrev (5 minutter siden):

Hoppe kjenner duften av @Perines ribbe ennå... :spise:  Litt nattmatt hadde gjort seg tror jeg.

Cid har mat til Hoppe :)

🍱

Endret av Cid
Skrevet

Neitakk til sånn sterkt. Jeg vil ha ribbe. :) 

Skrevet

Cid sier at okei da får du dette.

🍝

Skrevet

Neitakk, jeg er høflig og standhaftig. :)  I tillegg har jeg funnet meg litt hvit julepølse som jeg mumser på. :D Godt!

• Nyttig 1
Skrevet
Hoppetaujenta skrev (2 timer siden):

Neitakk, jeg er høflig og standhaftig. :)  I tillegg har jeg funnet meg litt hvit julepølse som jeg mumser på. :D Godt!

gratulerer :) 

• Liker 1
Skrevet
Hoppetaujenta skrev (15 timer siden):

Perine sender et stykke med nylaget sylte over til Hoppe, det smaker også litt jul 🎅

• Hjerte 1
Skrevet

I dag er Perine så blid og fornøyd, for hun har vært en tur på gårdsbutikken "sin" og handlet:

5 kg ekstra store Asterix poteter, 60 kr

1 diger hodekål,20 kr

5 kg gulrøtter,80 kr

2 kålrøtter på rundt 2 kg hver, 50 kr

1 brett med 30 store egg, 90 kr

Perine spiser masse grønnsaker hver dag, og nå må hun snart bake litt til julekakeboksene sine. 

• Liker 2
Skrevet (endret)
Perine skrev (2 timer siden):

Perine sender et stykke med nylaget sylte over til Hoppe, det smaker også litt jul 🎅

Hoppe kjenner på en voksende glede og kjenner at lukten og smaken av alt som er godt, det har blitt samlet
i denne fine kjøttklumpen. Hun takker @Perine hjerteligst. 🌹

Endret av Hoppetaujenta
  • Hjerte 1
Skrevet

Freyja har lyst på ny bil, en kongeblå Skoda Octavia

Skoda Octavia 2,0 TDi/4x4 184hk DSG L&K - Biler - Tellus Vestfold

• Liker 1
  • Hjerte 1
Skrevet

Jeg kan se at Hoppe støtter det ønsket og slenger inn et slikt nybilønske selv også. :rodmer: Måtte det skje i 2025...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...