Hoppetaujenta Skrevet 6. november 2024 #81 Del Skrevet 6. november 2024 Hoppe liker wokemat veldig godt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Phoenix Heart Skrevet 7. november 2024 #82 Del Skrevet 7. november 2024 Freyja liker ikke at julen starter tre måneder før tiden, da blir Freyja Grinchen.. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Perine Skrevet 7. november 2024 #83 Del Skrevet 7. november 2024 Perine kjørte nettopp forbi en eiendom hvor det var festet en diger stjerne med lys på en vegg. Det er den første julepynten Perine har sett i år, bortsett fra butikker, men de regner jeg ikke med. I morgen skal kanskje Perine steke ei lita ribbe på 2,5 kg. Det skjer alltid sånn plutselig, tidlig prøvesmaking uten egentlg å ha noen grunn for det. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 7. november 2024 #84 Del Skrevet 7. november 2024 Fryden var et vrak i går. Sov ti timer, spydde. Levde på potetgull og tuc-kjeks. I dag var hun frisk og kunne igjen drikke kaffe, spise mat, jobbe og svømme. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 7. november 2024 Forfatter #85 Del Skrevet 7. november 2024 Cid synes at det bare er kjekt med tidlig julebrus og julegodt 😃 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 8. november 2024 #86 Del Skrevet 8. november 2024 Cid skrev (7 timer siden): Cid synes at det bare er kjekt med tidlig julebrus og julegodt 😃 Fryden litt enig. Hun har kjøpt julebrus og drikker julete og ser Hallmark-julefilmer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 8. november 2024 #87 Del Skrevet 8. november 2024 Hoppe skal se sånne klissete julefilmer i helga. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Perine Skrevet 8. november 2024 #88 Del Skrevet 8. november 2024 Perine så god, gammel grinefilm i går hun. Det var litt jul der også. Side ved side på Netflix. I dag lukter det ribbe på Perines kjøkken... 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 8. november 2024 #89 Del Skrevet 8. november 2024 I himmel..... *snifffffff* 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 17. november 2024 #90 Del Skrevet 17. november 2024 Hoppe kjenner duften av @Perines ribbe ennå... Litt nattmatt hadde gjort seg tror jeg. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 17. november 2024 Forfatter #91 Del Skrevet 17. november 2024 (endret) Hoppetaujenta skrev (5 minutter siden): Hoppe kjenner duften av @Perines ribbe ennå... Litt nattmatt hadde gjort seg tror jeg. Cid har mat til Hoppe 🍱 Endret 17. november 2024 av Cid Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 17. november 2024 #92 Del Skrevet 17. november 2024 Neitakk til sånn sterkt. Jeg vil ha ribbe. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 17. november 2024 Forfatter #93 Del Skrevet 17. november 2024 Cid sier at okei da får du dette. 🍝 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 17. november 2024 #94 Del Skrevet 17. november 2024 Neitakk, jeg er høflig og standhaftig. I tillegg har jeg funnet meg litt hvit julepølse som jeg mumser på. Godt! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Baktus2024 Skrevet 18. november 2024 #95 Del Skrevet 18. november 2024 Hoppetaujenta skrev (2 timer siden): Neitakk, jeg er høflig og standhaftig. I tillegg har jeg funnet meg litt hvit julepølse som jeg mumser på. Godt! gratulerer 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Perine Skrevet 18. november 2024 #96 Del Skrevet 18. november 2024 Hoppetaujenta skrev (15 timer siden): Hoppe kjenner duften av @Perines ribbe ennå... Litt nattmatt hadde gjort seg tror jeg. Perine sender et stykke med nylaget sylte over til Hoppe, det smaker også litt jul 🎅 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Perine Skrevet 18. november 2024 #97 Del Skrevet 18. november 2024 I dag er Perine så blid og fornøyd, for hun har vært en tur på gårdsbutikken "sin" og handlet: 5 kg ekstra store Asterix poteter, 60 kr 1 diger hodekål,20 kr 5 kg gulrøtter,80 kr 2 kålrøtter på rundt 2 kg hver, 50 kr 1 brett med 30 store egg, 90 kr Perine spiser masse grønnsaker hver dag, og nå må hun snart bake litt til julekakeboksene sine. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 18. november 2024 #98 Del Skrevet 18. november 2024 (endret) Perine skrev (2 timer siden): Perine sender et stykke med nylaget sylte over til Hoppe, det smaker også litt jul 🎅 Hoppe kjenner på en voksende glede og kjenner at lukten og smaken av alt som er godt, det har blitt samlet i denne fine kjøttklumpen. Hun takker @Perine hjerteligst. 🌹 Endret 18. november 2024 av Hoppetaujenta 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Phoenix Heart Skrevet 18. november 2024 #99 Del Skrevet 18. november 2024 Freyja har lyst på ny bil, en kongeblå Skoda Octavia 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 19. november 2024 #100 Del Skrevet 19. november 2024 Jeg kan se at Hoppe støtter det ønsket og slenger inn et slikt nybilønske selv også. Måtte det skje i 2025... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå