Gå til innhold

Selskapslokale

Gjest Gjest_Pia_*

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_Pia_*
Skrevet

Hvor skal dere ha festen hen?

Vi skal ha den på Ekebergrestauranten, 80 gjester i mai.

Gjestene transporteres med trikk fra kirken.

Artig å høre andres opplegg, hvor enn i landet det er! :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi skal ha festen på eit grendahus, 5 min gange frå kyrkja, 60 gjester i juni.

Skrevet

Vi skal ha festen på et hus som jeger og fiskerforeninga har. Huset ligger i et stort friluftsområde, og har ei fantastisk utsikt.

Gjestene kjører enten selv fra kirka, eller blir transportert i buss, det tar vel ca tjue -tredve minutter å kjøre fra kirka til lokalet.

Festen blir i august, og vi regner med ca 80gjester til middag, og så kommer det vel ca 25 ekstra til kaffen.

Skrevet (endret)

,,

Endret av Nordlandspia
Skrevet

Vi skal ha festen i et forsamlingslokalet ikke langt unna der vi bor :)

Skrevet

Skal ha festen i et pent festlokale/ gammelt gårdshus rett ved der vi bor.

Skrevet

Vi skal feire i grendahuset i bygda til kjæresten min, tar 45 min med bil dit fra kirka mi der vielsen er. 80 gjester til middag, 120 tilsammen til kaffe. August.

Skrevet

Vi skal være i kantina på en skole der en i familien jobber, så det er gratis. Kjempesjarmerende gammelt sted med en nydelig bakgård som egner seg veldig bra for røykepause, pustepause og andre pauser.

Skrevet

Både vielsen og festen blir holdt på hjemgården min, i juli. Vi setter opp selskapstelt og feirer 3 dager til endes! :)

Skrevet

Vi skal ha festen på låven til mine foreldre. Blir kjempekoslig, nær alle gjestene kommer i bunad, så har vi fem gutter som skal spille hardingfele for oss når vi kommer kjørende inn på tunet med hest og vogn. August

Skrevet

Åååh, gardsbryllups er berre draumen altså!!! Kult at de to siste skal ha det!!

Skrevet

Lokale i new york blir mest sannsynligvis taravan on the green i central park, mens middagen i norge blir hjemme hos foreldrene mine.

(er bare 16-17 gjester i norge så trenger ikke stort lokale da)

Skrevet

Nå ser det ut som vi snart er i boks med vigsler, om alt går i orden blir det vielse i parken i tilknytning Hafslund Hovedgård, og middag etter vielsen på Festiviteten i Sarpsborg.

Vennefesten skal holdes i Sarpsborg roklubb en uke etter vielsen.

Bryllup i juli.

Skrevet

Middagen holdes på Den Røde Mølle i Oslo, vi leier hele andre etasjen. Blir ikke store selskapet, kun de nærmeste til middag og ingen fest. (Vel, om gjestene vil feste etterpå så kan de det, men vi skal ikke ha festen). Dette skjer i juli.

Skrevet

Middag på en fin restaurant (her i Oslo) og så drar vi vel hjem til oss. Blir vel ikke akkurat fest, men vi skal nok ha det veldig koselig. Det er kun nærmeste familie som skal være med på bryllupet.

Skrevet
Hvorfor ikke fest, Lassie? :overrasket:

På grunn av personlige årsaker. ;)

Gjest Gjest_Q_*
Skrevet

Uffda. Håper dere får en fin feiring likevel, da, Lassie!

Skrevet (endret)

Vi skal ha festen i lokaler til en teatergruppe i Tønsberg. Bygningen er den gamle jernbanestasjonen i Tønsberg. Ligger nede ved bryggene i byen med fin hage og havet som nærmeste nabo!

Lokalet er 100 meter fra kirken, så gjestene skal gå ned dit!!

Skal være i mai med 40 gjester!

Endret av Maibrud`06
Skrevet
Vi skal ha festen i lokaler til en teatergruppe i Tønsberg. Bygningen er den gamle jernbanestasjonen i Tønsberg. Ligger nede ved bryggene i byen med fin hage og havet som nærmeste nabo!

Lokalet er 100 meter fra kirken, så gjestene skal gå ned dit!!

Skal være i mai med 40 gjester!

Åh... Det hørtes skikkelig flott ut Maibrud! Ved bryggene der er det sååååå fint! Krysser fingrene for at dere får strålende sol!

Lykke til på den store dagen, jeg er sikker på at dere får det så fint!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...