Gå til innhold

VIL DERE DAMER BLITT SAMMEN MED EN SKJENERT MANN???

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Si dere damer har møtt en mann på ca 30 år. En som er utrolig stille. Har ikke erfaring med damer og er mer en mammagutt.

Ville dere blitt sammen med han. Ytre er pent, er mer det indre🙄

Endret av Magwen
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sjenert og uerfaren går nok helt fint for mange. Mammagutt, derimot ...

Usikker på om du bruker uttrykket rett, men jeg kjenner ingen som har uttalt at de gjerne kunne tenke seg en mammagutt, altså en voksen mann som er svært avhengig av og tett knyttet til moren sin.

• Liker 10
  • Nyttig 5
Skrevet

Sannsynligvis ikke. 

Anonymkode: 9bde5...254

Skrevet

Mammagutt?! Nei. Hva legger du i det? Det hørtes ut som noe jeg absolutt ikke vil ha. Sjenert er bare er problem om han er så sjenert at det ikke er mulig å få en relasjon

Anonymkode: 132ab...8a0

• Nyttig 1
Skrevet

Bare han er snill og grei, så spiller det ingen rolle for meg 🤗

• Liker 2
Skrevet

Mammagutt? Bare ordet gir meg grøsninger.

Anonymkode: 45410...b0a

• Liker 6
  • Nyttig 1
Skrevet

Mammagutt nei. Men nært forhold til sin mor, helt greit, så lenge det ikke er for voldsomt. 

Sjenert, ikke noe problem, så lenge han kan ha gode samtaler med meg

• Liker 2
  • Nyttig 1
Skrevet

At han har et godt forhold til mammanett sin er jo greit, men mammanett i kjæreste setting høres så feil ut. Høres ut som barnerov. 

Om vi har kjemi, ja. Om han er stille med meg også i den graden at vi aldri kommuniserer, da er det verre. 

Anonymkode: b2c56...0e3

• Liker 2
Skrevet

Heller det enn en som ikke kan stave vanlige norske ord og skriver med Caps Lock på. 

Anonymkode: e68da...53f

• Liker 11
  • Nyttig 6
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

At han har et godt forhold til mammanett sin er jo greit, men mammanett i kjæreste setting høres så feil ut. Høres ut som barnerov. 

Om vi har kjemi, ja. Om han er stille med meg også i den graden at vi aldri kommuniserer, da er det verre. 

Mammanett? 😂 Vet ikke hvorfor det ble gjort om til det, mobilen min har ingen kontroll. 

Når jeg skriver med håndsåpe på handlelista mi, ble det i lang tid omgjort til håndvåpen!! 😂 Aldri skrevet det i mitt liv, å virkelig, over håndsåpe som sannsynlig?

• Liker 3
  • Hjerte 2
Skrevet
Magwen skrev (29 minutter siden):

og er mer en mammagutt.

Nei.

Anonymkode: e8f19...d13

Skrevet
Seff skrev (28 minutter siden):

Sjenert og uerfaren går nok helt fint for mange. Mammagutt, derimot ...

Usikker på om du bruker uttrykket rett, men jeg kjenner ingen som har uttalt at de gjerne kunne tenke seg en mammagutt, altså en voksen mann som er svært avhengig av og tett knyttet til moren sin.

Tenkte mer en som har ett tett bånd til sine foreldre og særlig mamma. Kanskje bodt hjemme og mor har gjort alt for han.

Skrevet
Lidhun skrev (11 minutter siden):

Mammagutt nei. Men nært forhold til sin mor, helt greit, så lenge det ikke er for voldsomt. 

Sjenert, ikke noe problem, så lenge han kan ha gode samtaler med meg

Tviler på gode og lange samtaler når han et stille. At du må dra ordene ut av han

Skrevet
Magwen skrev (3 minutter siden):

Tenkte mer en som har ett tett bånd til sine foreldre og særlig mamma. Kanskje bodt hjemme og mor har gjort alt for han.

Kanskje du burde prøve å bo alene og lære å gjøre husarbeid før noe annet 

Anonymkode: 71275...d9a

• Liker 6
  • Nyttig 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (10 minutter siden):

Mammanett? 😂 Vet ikke hvorfor det ble gjort om til det, mobilen min har ingen kontroll. 

Når jeg skriver med håndsåpe på handlelista mi, ble det i lang tid omgjort til håndvåpen!! 😂 Aldri skrevet det i mitt liv, å virkelig, over håndsåpe som sannsynlig?

Hender mobilen lager sine egne ord🤣🤣

Skrevet (endret)
Magwen skrev (3 minutter siden):

Tviler på gode og lange samtaler når han et stille. At du må dra ordene ut av han

Har du tenkt til å være sjenert og stille hele tiden?

Endret av Meowmere
Skrevet
Magwen skrev (1 minutt siden):

Sjenerte pleier jo tine opp for de de blir trygge på da. Er selv sjenert, men kan ha lange, dype og gode samtaler med både venner og familie uten problemer. Men å ta ordet i forsamlinger/jobbmøter eller å måtte være i fokus i større sammenhenger liker jeg ikke. Stille og sjenert er ikke det samme. 

• Liker 3
  • Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Kanskje du burde prøve å bo alene og lære å gjøre husarbeid før noe annet 

Anonymkode: 71275...d9a

Ser du skriver " du" er da ikke meg. Jeg er voksen mann på 60. Gift og har barn. Jobber i helse. Jeg prater mye og er vant med husarbeid 

Skrevet
Meowmere skrev (1 minutt siden):

Har du tenkt til å være sjenert og stille hele tiden?

Er ikke meg, tenk eksempel 

Skrevet
Magwen skrev (Akkurat nå):

Er ikke meg, tenk eksempel 

Ok.

Selv sjenerte mennesker blir mer pratsomme når de blir trygge.

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...