AnonymBruker Skrevet 29. august 2024 #1 Skrevet 29. august 2024 Flere som har opplevd det? Anonymkode: b7749...b8e
AnonymBruker Skrevet 29. august 2024 #2 Skrevet 29. august 2024 Etter **** vaksina mener du vel? Anonymkode: d9066...b2f 2
AnonymBruker Skrevet 29. august 2024 #3 Skrevet 29. august 2024 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Etter **** vaksina mener du vel? Anonymkode: d9066...b2f Nei, etter å hatt korona, hvis jeg meinte vaksinen så hadde jeg sagt det. Anonymkode: b7749...b8e 3 2
AnonymBruker Skrevet 29. august 2024 #4 Skrevet 29. august 2024 Ja det er absolutt ikke uvanlig at dette viruset klusser med syklusen. https://ada.com/covid/can-covid-affect-your-period/ Jeg hadde det samme. Anonymkode: 27a40...c22 1
AnonymBruker Skrevet 29. august 2024 #5 Skrevet 29. august 2024 Jepp! Her har ikke mensen vært den samme siden vaksinen. Kommer og går som den vil, antall dager er veldig endret. Sjekket for alt mulig hos gyn, men finner ingen grunn. Jeg tenker det må være vaksinen. Anonymkode: 05a54...4e1 1 2
AnonymBruker Skrevet 29. august 2024 #6 Skrevet 29. august 2024 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Etter **** vaksina mener du vel? Anonymkode: d9066...b2f Sikkert helt utenkelig for deg at man kan få ettervirkninger av covid-viruset, men slik er det altså. Noen er så opphengt i bivirkninger av covid-vaksinen at de tror covid-viruset er helt uproblematisk å få. Anonymkode: 27a40...c22 2 4
AnonymBruker Skrevet 30. august 2024 #7 Skrevet 30. august 2024 Ja, har hatt en del mellomblødninger etter covid infeksjon. Er forøvrig ikke vaksinert, for de som bare MÅ ha menstruasjonsforstyrrelser til å være relatert til vaksinen. Anonymkode: cff2f...fe5 2
AnonymBruker Skrevet 30. august 2024 #8 Skrevet 30. august 2024 AnonymBruker skrev (10 timer siden): Nei, etter å hatt korona, hvis jeg meinte vaksinen så hadde jeg sagt det. Anonymkode: b7749...b8e Så du er ikke vaksinert? Anonymkode: 86d68...545
AnonymBruker Skrevet 30. august 2024 #9 Skrevet 30. august 2024 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Ja, har hatt en del mellomblødninger etter covid infeksjon. Er forøvrig ikke vaksinert, for de som bare MÅ ha menstruasjonsforstyrrelser til å være relatert til vaksinen. Anonymkode: cff2f...fe5 Jeg tror at det handler om at det har vært en godt dokumentert bivirkning, og fokusert mye på siden de ikke har funnet årsaken til at vaksinene gav menstruasjonsforstyrrelser. Ikke at noen MÅ overbevise deg om noe Anonymkode: 86d68...545 2
AnonymBruker Skrevet 30. august 2024 #10 Skrevet 30. august 2024 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Jeg tror at det handler om at det har vært en godt dokumentert bivirkning, og fokusert mye på siden de ikke har funnet årsaken til at vaksinene gav menstruasjonsforstyrrelser. Ikke at noen MÅ overbevise deg om noe Anonymkode: 86d68...545 Det er også godt dokumentert menstruasjonsforstyrrelser av viruset. Så hvorfor du er så overbevist om at det er vaksinen og ikke viruset som er skylden, er jo ganske uforståelig. Det er gjerne sånn at selve viruset er mye verre enn bivirkningene som kommer fra vaksinen (og da tenker jeg på mRNA-vaksinene fra moderna og pfizer og ikke astrazeneca). Vaksinen gir en relativt mild respons i kroppen i forhold. Anonymkode: 27a40...c22 3 3
AnonymBruker Skrevet 30. august 2024 #11 Skrevet 30. august 2024 AnonymBruker skrev (43 minutter siden): Jeg tror at det handler om at det har vært en godt dokumentert bivirkning, og fokusert mye på siden de ikke har funnet årsaken til at vaksinene gav menstruasjonsforstyrrelser. Ikke at noen MÅ overbevise deg om noe Anonymkode: 86d68...545 Ja, men det er også en dokumentert bivirkning av covid infeksjon. Anonymkode: cff2f...fe5 5 1
AnonymBruker Skrevet 30. august 2024 #12 Skrevet 30. august 2024 Ja. Fikk menstruasjonsforstyrrelser med helt sinnsyke smerter etter vaksinen, og kluss med syklus og antall mensdager hver gang jeg har hatt covid. Sist jeg hadde covid fikk jeg mensen samtidig (skulle ikke ha det), og det varte i 9 dager! Har vanligvis 5 dager. Anonymkode: c9577...30e
AnonymBruker Skrevet 30. august 2024 #13 Skrevet 30. august 2024 Det er en godt dokumentert bivirkning av BÅDE infeksjon og vaksine dessverre. Anonymkode: 1dca6...577 1
AnonymBruker Skrevet 30. august 2024 #14 Skrevet 30. august 2024 Jeg har hatt kluss med syklusen etter en runde med korona (men fikk ingenting etter vaksinene). For min del jeg har jeg i perioder mye sterkere blødninger enn det jeg vanligvis har. Så variasjoner i hvor lite/mye jeg blør og antatt dager. Anonymkode: 8faa5...b3f
AnonymBruker Skrevet 30. august 2024 #15 Skrevet 30. august 2024 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Det er også godt dokumentert menstruasjonsforstyrrelser av viruset. Så hvorfor du er så overbevist om at det er vaksinen og ikke viruset som er skylden, er jo ganske uforståelig. Det er gjerne sånn at selve viruset er mye verre enn bivirkningene som kommer fra vaksinen (og da tenker jeg på mRNA-vaksinene fra moderna og pfizer og ikke astrazeneca). Vaksinen gir en relativt mild respons i kroppen i forhold. Anonymkode: 27a40...c22 Unnskyld meg, men hvem er overbevist om hva? Hvor får du dette fra? Selvsagt er det ikke vaksinen når du ikke er vaksinert. Hadde du vært vaksinert så hadde det jo vært umulig å vite om det var vaksinen eller viruset - eller begge. Anonymkode: 86d68...545 1
AnonymBruker Skrevet 30. august 2024 #16 Skrevet 30. august 2024 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Det er også godt dokumentert menstruasjonsforstyrrelser av viruset. Så hvorfor du er så overbevist om at det er vaksinen og ikke viruset som er skylden, er jo ganske uforståelig. Det er gjerne sånn at selve viruset er mye verre enn bivirkningene som kommer fra vaksinen (og da tenker jeg på mRNA-vaksinene fra moderna og pfizer og ikke astrazeneca). Vaksinen gir en relativt mild respons i kroppen i forhold. Anonymkode: 27a40...c22 Er du helt blåst? 😂 du mener at bivirkningene fra vaksina er mildere enn viruset? Uff, trodde folk hadde blitt litt mer opplyst etter den store scammen ble avslørt. Bare se hvor mange unge som dør av blodpropp, slag, hjertestans og får kreft nå. Jada, la oss kalle det long-covid 🧐 Anonymkode: d9066...b2f 3
AnonymBruker Skrevet 30. august 2024 #17 Skrevet 30. august 2024 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Ja, men det er også en dokumentert bivirkning av covid infeksjon. Anonymkode: cff2f...fe5 Jepp, men vaksinen er visst verst: https://www.fhi.no/nyheter/2022/menstruasjonsforstyrrelser-12-15-ar/ "4,7 prosent av deltakerne rapporterte at den siste menstruasjonsblødningen før vaksinasjon var kraftigere enn det de vanligvis opplever. Etter vaksinasjon rapporterte flere, 7,3 prosent, at den første menstruasjonsblødningen etter vaksinen var kraftigere enn vanlig, sier prosjektleder og lege Lill Trogstad." Anonymkode: fb888...2a6 1
AnonymBruker Skrevet 30. august 2024 #18 Skrevet 30. august 2024 AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Er du helt blåst? 😂 du mener at bivirkningene fra vaksina er mildere enn viruset? Uff, trodde folk hadde blitt litt mer opplyst etter den store scammen ble avslørt. Bare se hvor mange unge som dør av blodpropp, slag, hjertestans og får kreft nå. Jada, la oss kalle det long-covid 🧐 Anonymkode: d9066...b2f 😂 Du må nok lese deg litt opp på forskning i stedet for å tro på all mulig propaganda Anonymkode: 27a40...c22 2 2
AnonymBruker Skrevet 30. august 2024 #19 Skrevet 30. august 2024 Jeg aner ikke om det har sammenheng, men jeg hadde nærkontakt (klemming og kyssing osv) med noen som hadde covid. Og så forventet jeg selvfølgelig å bli syk, men ble det aldri. Men i stedet så fikk jeg ustabile mellomblødninger. Så jeg vet ikke jeg, om jeg kanskje ble smittet med viruset, og kroppen greide å bekjempe det. Og at den blødningen kanskje har noe med immunforsvaret som kjemper å gjøre. Bare tanker, ikke angrip meg😅 (registrerte at her var noen kranglefanter) Anonymkode: 1f1a2...874 1
AnonymBruker Skrevet 30. august 2024 #20 Skrevet 30. august 2024 AnonymBruker skrev (16 timer siden): Flere som har opplevd det? Anonymkode: b7749...b8e Ja, men så er jeg også i perimenopause, så vet ikke hva som skyldes hva. Anonymkode: 6fdc5...ac4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå