Gjest Gjest Skrevet 20. februar 2006 #1 Skrevet 20. februar 2006 Finnes det et slags leverpulver å få kjøpt? Hunden min spiser ikke tørrfor hvis ikke jeg klipper opp ettt par lever-godbiter over (go`biten fra dyrebutikk) Kresen,,ja jeg vet, men jeg har prøvd masse forskjellige fortyper og dette er det eneste som funker. Hadde vært lettere hvis det fantes lever i pulverform, så jeg bare kunne drysse litt over!
Catus Skrevet 20. februar 2006 #2 Skrevet 20. februar 2006 Huff, jeg vet dette ikke har noe som helst med saken å gjøre, men jeg stussa VELDIG da jeg så overskriften her. ------- Beklager for avsporingen gjest..
Leo Skrevet 20. februar 2006 #3 Skrevet 20. februar 2006 Må innrømme at jeg lo godt av tittelen på denne tråden... Vet det var utilsiktet, så unnskyld! Har aldri sett leverpulver, men kan du ikke kjøre de leverterningene til pulver i f.eks. en hurtigmikser da? Min hund var for øvrig også svært kresen da han var yngre, så jeg kokte kraft på bein (Viktig å ikke bruke buljong for å unngå saltet!) og blandet tørrforet med. Litt jobb, men det fungerte veldig bra! Jeg kokte 6 - 7 liter kraft om gangen og frøs ned i porsjonspakninger.
Gjest gjest1 Skrevet 20. februar 2006 #4 Skrevet 20. februar 2006 Måtte bare innom for å se om "leverpuler" kanskje var en hunderase jeg ikke hadde hørt om............. Beklager avsporing: Har ikke sett pulver tilsalgs, men det er kanskje mulig å knuse terningene ? Ellers gjorde vi det samme som Leo over her, med god kraft over tørrforet, funket greit det!
Gjest Gjest_Trådstarter_* Skrevet 20. februar 2006 #5 Skrevet 20. februar 2006 Beklager språkbruken, det var ikke med vilje..
Catus Skrevet 20. februar 2006 #6 Skrevet 20. februar 2006 Jeg skjønte det ikke var med vilje, men jeg kunne ikke la være å kommentere. Beklager, men det var litt morsomt! Ellers synes jeg ideen om å knuse leverterningene høres veldig smart ut!
Gjest Gjest Skrevet 20. februar 2006 #7 Skrevet 20. februar 2006 Takk for svar, skal prøve å knuse dem jeg!
Gjest Bjørnsdatter Skrevet 20. februar 2006 #9 Skrevet 20. februar 2006 Jeg lurte så fælt på hva dette var for noe! Hørtes jo unektelig ganske ekkelt ut...
Gjest Gjesta Skrevet 20. februar 2006 #10 Skrevet 20. februar 2006 Hvis du mener de firkantene med frysetørket lever, lar de seg lett dele i småbiter med en kniv, og du kan også smuldre dem opp med fingrene.
Ciara Skrevet 20. februar 2006 #11 Skrevet 20. februar 2006 Huff, jeg vet dette ikke har noe som helst med saken å gjøre, men jeg stussa VELDIG da jeg så overskriften her. ------- Beklager for avsporingen gjest.. ← :grine2:
Gjest LoisLane Skrevet 20. februar 2006 #12 Skrevet 20. februar 2006 Trodde dette var en skikkelig EKKEL seksualitet-tråd, jeg... Morsomt!
monikabrx Skrevet 20. februar 2006 #13 Skrevet 20. februar 2006 Ehhh...... jeg er ordblind, hvor godt tror du JEG lo...? Du får kjøpt "krydder" til å ha over tørforet i dyrebutikken.
Gjest Bellatrix Skrevet 20. februar 2006 #14 Skrevet 20. februar 2006 Huff, jeg vet dette ikke har noe som helst med saken å gjøre, men jeg stussa VELDIG da jeg så overskriften her. ------- Beklager for avsporingen gjest.. ← Du er ikke den eneste.
monikabrx Skrevet 20. februar 2006 #15 Skrevet 20. februar 2006 Nææ... jeg leste ikke feil.... :grine2:
Gjest Bellatrix Skrevet 20. februar 2006 #16 Skrevet 20. februar 2006 Jeg lurte så fælt på hva dette var for noe! Hørtes jo unektelig ganske ekkelt ut... ← Ja. Hørtes ut som en underlig fetisj.
Gjest Bellatrix Skrevet 20. februar 2006 #17 Skrevet 20. februar 2006 Nææ... jeg leste ikke feil.... :grine2: ←
Gjest Bjørnsdatter Skrevet 20. februar 2006 #18 Skrevet 20. februar 2006 Jaggu bra det var noen som hadde noe fornuftig å melde i begynnelsen av tråden!
Gjest Gjest Skrevet 20. februar 2006 #19 Skrevet 20. februar 2006 Har det samme problemet og kjøper noe som heter "Snakckfish" et slags "krydder" som er ment å ha på maten for å få matleie hunder til å spise mer. http://www.hundeutstyr.no , mener de har frysetørret lever der også.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå