AnonymBruker Skrevet 31. august 2024 #41 Del Skrevet 31. august 2024 AnonymBruker skrev (På 30.8.2024 den 0.23): Vilmer Anonymkode: e9ea5...aa9 Det er veldig fint! Alltid hatt «Helmer» på lista, men nå som Sophie Elise kalte sønnen sin det må det gå. Skal ikke ha på meg at jeg hentet inspirasjon der😂😂😂 men Vilmer / Wilmer er jo en fin «erstatning»! Anonymkode: 8b693...60d 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. august 2024 #42 Del Skrevet 31. august 2024 mammaemma skrev (På 29.8.2024 den 23.00): Syntes det er mange gode navn, men svææært få som jeg tenker er aktuelle å bruke på egne barn. Har noen link eller tips til navn vis f. Eks forum, instagraminnlegg, egne forslag - altså, hva som helst?! Jeg kan like mange ulike type navn, men liker ofte ikke navn som er for jålete. Jeg vil heller ikke ha noe for vanlig. Ikke noe veldig utenlandsk, da vi begge er norske. Evt kan det gå å finne navn fra land som ligger nærme Norge, som funker greit på norsk. Eks på guttenavn jeg liker: Vilfred Ebbe (men litt for likt ene sønnen min sitt navn) Eddy Joel Gard Dexter (elsker det navnet, men litt for sært å bruke på egne barn, for min smak) Fridtjof Esra Johannes (flott, sterkt og pent.. men litt for vanlig) Syntes også egentlig Aron er ganske pent og sterkt, men litt for vanlig? Gjerne del meninger om navnene jeg har kommet med! Tarjei Valdemar Albert Edvin Anton Mikal Felix Anonymkode: b0683...596 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. august 2024 #43 Del Skrevet 31. august 2024 Arthur Sokrates tormod Anonymkode: 9c63d...62d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. august 2024 #44 Del Skrevet 31. august 2024 Willem er også ganske fint syns jeg. og Elmer. Anonymkode: b9068...84f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minan Skrevet 2. september 2024 #45 Del Skrevet 2. september 2024 Alvar, Elvar, Torvind, Evald, eller Vemund? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. september 2024 #46 Del Skrevet 4. september 2024 Geirvald Rodgeir/Roar Rådgeir Rådvald Rådstav Geirhard Geirulv (evt. -ulf el. -olf) Gudbrand Herbjørn Sigmund Kolbein Jomar Arnstein Arnulv (evt. -ulf el. -olf) A(g)mund/O(g)mund/Ommund/Åmund Åbjørn Adalbrand Alrek Reidmar Anonymkode: 7f5c9...cc3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå