AnonymBruker Skrevet 29. august #21 Del Skrevet 29. august Gustav Lavrans Errol Tellef Samuel Hugo Silas Olaves Valdemar Laurits Frans Sofus Edvin Mattis Olias Emmet Anonymkode: 61fe9...acc 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mammaemma Skrevet 29. august Forfatter #22 Del Skrevet 29. august Silviana skrev (2 minutter siden): Liker Vilfred og Aron! Hva med Albert? Du syntes ikke Vilfred blir FOR LIKT «hvil i fred»? Kommer man over det?🤣 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mammaemma Skrevet 29. august Forfatter #23 Del Skrevet 29. august (endret) AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Gustav Lavrans Errol Tellef Samuel Hugo Silas Olaves Valdemar Laurits Frans Sofus Edvin Mattis Olias Emmet Anonymkode: 61fe9...acc Elsker Hugo! Silas og Sofus er også egentlig navn på lista🥰 Tror bare kaaanskje Silas kan bli litt for jålete for min smak, hehe Endret 29. august av mammaemma 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. august #24 Del Skrevet 29. august Hiawata, baloo, sølvpilen, Mowgli, nero, Anton, Ludvig, Arnfinn, pelle, raptus, raspurtin, Ole, dole, Donald, osv. Her er det jo bare dårlig fantasi som begrenser. Ta en "brainstorming" med noen venner en sen lørdag, så har dere svaret 😉 Anonymkode: 8aa31...0d9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Solar Nebula Skrevet 29. august #25 Del Skrevet 29. august Liker godt Gard, Joel, Johannes og Aron Andre forslag: Lauritz/s, Konrad, Sixten, Anton, Borgar, Eldar, Syver, Edvin Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. august #26 Del Skrevet 29. august Elliot Anonymkode: 32192...b1f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. august #27 Del Skrevet 29. august Vilmer Anonymkode: e9ea5...aa9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. august #28 Del Skrevet 29. august AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Elliot Anonymkode: 32192...b1f Trykte litt for fort der. Elliot syns jeg passer fint med Jeppe, skulle jeg si. Anonymkode: 32192...b1f 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Silviana Skrevet 29. august #29 Del Skrevet 29. august 16 minutter siden, mammaemma said: Du syntes ikke Vilfred blir FOR LIKT «hvil i fred»? Kommer man over det?🤣 Det tenkte jeg ikke over, så er nok ikke alle som tenker på det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. august #30 Del Skrevet 29. august Johannes synes jeg er fint. Men av andre navn Carl Eldar Isak Gabriel Tage Aksel Vegar Victor Liam Eirik Anonymkode: 39114...d3d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. august #31 Del Skrevet 29. august Cornelius Torje Anonymkode: 0ec34...56d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. august #32 Del Skrevet 29. august Pelle Ivo Georg Edmund Leon Kalle Anonymkode: 61fe9...acc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Serafin Skrevet 29. august #33 Del Skrevet 29. august mammaemma skrev (2 timer siden): Syntes det er mange gode navn, men svææært få som jeg tenker er aktuelle å bruke på egne barn. Har noen link eller tips til navn vis f. Eks forum, instagraminnlegg, egne forslag - altså, hva som helst?! Jeg kan like mange ulike type navn, men liker ofte ikke navn som er for jålete. Jeg vil heller ikke ha noe for vanlig. Ikke noe veldig utenlandsk, da vi begge er norske. Evt kan det gå å finne navn fra land som ligger nærme Norge, som funker greit på norsk. Eks på guttenavn jeg liker: Vilfred Ebbe (men litt for likt ene sønnen min sitt navn) Eddy Joel Gard Dexter (elsker det navnet, men litt for sært å bruke på egne barn, for min smak) Fridtjof Esra Johannes (flott, sterkt og pent.. men litt for vanlig) Syntes også egentlig Aron er ganske pent og sterkt, men litt for vanlig? Gjerne del meninger om navnene jeg har kommet med! Ole! Kort navn og lett å huske! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. august #34 Del Skrevet 30. august Tallak, Ture, Vinjar, Hannes. Anonymkode: 23029...ba7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. august #35 Del Skrevet 30. august Ellef Anonymkode: 81248...015 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. august #36 Del Skrevet 30. august Ari Sam Levi Rudi Willy Anonymkode: 44952...d7a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Marleah Skrevet 30. august #37 Del Skrevet 30. august Sjekk ut Nameberry.com. Der er det masse navn fra hele verden. Både forum, alfabetisk, med og uten betydning, lister med kjendisnavn osv. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. august #38 Del Skrevet 30. august Jens er populært her. Anonymkode: 41fb8...2f2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. august #39 Del Skrevet 31. august Haha, tenkte først at jeg likte Vilfred best, men ombestemmer meg når jeg ser kommentarene dine om «hvil i fred» 😂🙊 Sakarias, Valdemar, Malte, Tidemann, Villas, Frans, Emrik, Finn, Marlon, Erling, Norvald, Veli, Julius, Lavrans.. Anonymkode: fa967...9ec Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
PurpleTuliip Skrevet 31. august #40 Del Skrevet 31. august Aron er så altfor mye brukt at han garantert i en eller annen sammenheng kommer til å møte en eller flere Aroner i oppveksten. Har fire bekjente som presterte kalle ungen sin det. jeg foreslår Tage. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå