AnonymBruker Skrevet 29. august 2024 #1 Skrevet 29. august 2024 Reiser alene til Spania for første gang, hva er deres tips for å møte nye folk, andre ting jeg bør tenke over?❤️ Anonymkode: 210b5...137 1
AnonymBruker Skrevet 30. august 2024 #2 Skrevet 30. august 2024 Hvor gammel er du..? Du reiser ikke alene, men på egenhånd. Har mennesker rundt deg heletiden, du må selv ta iniativ til å snakke med andre i ulike settinger. Ute å spiser etc... Kan også melde deg på ting. Lær deg også å trives i eget selskap. Jeg elsker å reise på egenhånd, slippe å ta hensyn til andre. Nordmenn er stort sau som må høre til en flokk/bli gjetet, lite selvstendige. Anonymkode: 4d196...8dc 1 2
AnonymBruker Skrevet 30. august 2024 #3 Skrevet 30. august 2024 Synes det var uproblematisk å komme i kontakt med folk som soloreisende selv om jeg er litt sjenert og ikke er den som tar initiativ. Men jeg meldte meg på ulike guidede turer og pubcrawl osv (synes getyourguide var fint) og da kom jeg i prat med folk, også andre som reiste solo. Anonymkode: 70a32...7ff 1
AnonymBruker Skrevet 30. august 2024 #4 Skrevet 30. august 2024 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Hvor gammel er du..? Du reiser ikke alene, men på egenhånd. Har mennesker rundt deg heletiden, du må selv ta iniativ til å snakke med andre i ulike settinger. Ute å spiser etc... Kan også melde deg på ting. Lær deg også å trives i eget selskap. Jeg elsker å reise på egenhånd, slippe å ta hensyn til andre. Nordmenn er stort sau som må høre til en flokk/bli gjetet, lite selvstendige. Anonymkode: 4d196...8dc Trives godt i eget selvskap, er 22 PG skal til ett sted jeg er godt kjent. Men usikker på hvor mange som reiser solo akkuratt der Anonymkode: 210b5...137
AnonymBruker Skrevet 30. august 2024 #5 Skrevet 30. august 2024 AnonymBruker skrev (44 minutter siden): Trives godt i eget selvskap, er 22 PG skal til ett sted jeg er godt kjent. Men usikker på hvor mange som reiser solo akkuratt der Anonymkode: 210b5...137 Ikke tenk på noe du, bare la det stå til. Ikke overtenk/overvurder....just do it. Tenk kun sikkerhet; aldri ta imot noe drikke fra andre. Ikke vær sent ute på kvelden alene eller med ukjente. Jeg pleier være på rommet ca 21-22 selv...slappe av før sengetid. Tidlig opp er det beste jeg vet på tur, rundt kl 7....så komme seg ut på gata så tidlig som mulig for å oppleve livet ut Roma på morgenen er helt topp for eks...vandre rundt til lunsj et sted.. Anonymkode: 4d196...8dc
AnonymBruker Skrevet 30. august 2024 #6 Skrevet 30. august 2024 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Ikke tenk på noe du, bare la det stå til. Ikke overtenk/overvurder....just do it. Tenk kun sikkerhet; aldri ta imot noe drikke fra andre. Ikke vær sent ute på kvelden alene eller med ukjente. Jeg pleier være på rommet ca 21-22 selv...slappe av før sengetid. Tidlig opp er det beste jeg vet på tur, rundt kl 7....så komme seg ut på gata så tidlig som mulig for å oppleve livet ut Roma på morgenen er helt topp for eks...vandre rundt til lunsj et sted.. Anonymkode: 4d196...8dc Ja bare å slippe seg helt løs på bli kjent fronten. Gleder meg og gruer meg masse☺️ Anonymkode: 210b5...137
AnonymBruker Skrevet 30. august 2024 #7 Skrevet 30. august 2024 AnonymBruker skrev (1 time siden): Ja bare å slippe seg helt løs på bli kjent fronten. Gleder meg og gruer meg masse☺️ Anonymkode: 210b5...137 Ikke gruble eller tenke for mye Anonymkode: 4d196...8dc
AnonymBruker Skrevet 30. august 2024 #8 Skrevet 30. august 2024 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Ikke gruble eller tenke for mye Anonymkode: 4d196...8dc Jepp! Blir spennende☺️ Anonymkode: 210b5...137
AnonymBruker Skrevet 1. september 2024 #9 Skrevet 1. september 2024 AnonymBruker skrev (På 30.8.2024 den 22.03): Jepp! Blir spennende☺️ Anonymkode: 210b5...137 Gi gjerne tilbakemelding etter du er hjemme igjen Reist på egenhånd i 12år selv, elsker det. La alt bare skje....men aldri mye alkohol og sent ute for min del. Safety first, alkoholen gjør at vettet forsvinner hos de fleste dessverre. Jeg har vært på mye rare steder rundt i verden, aldri opplevd noe farlig pga tenker alltid sikkerhet. Midt-østen/afrika etc...vært i Nord-Korea også. Anonymkode: 4d196...8dc
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå