Gå til innhold

Strikkesokker

Fremhevede innlegg

Skrevet

hadde blitt veldig glad

før strikket alltid farmor.. men nå ser hun så dårlig + vondt i hendene så hun greier ikke

jente 23

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg får to par av mormor hver jul. De havner i en plastpose innerst i skapet. Ikke det jeg ønsker meg mest liksom...

Skrevet

Jeg ønsker meg alltid strikkede "lodder"/sokker av mormor til jul.. :)

Hun har en tendens til å putte penger i de også, da..

Er glad i mormor. Eneste besteforelder jeg har igjen.

*sentimental*

Skrevet

Ja, jeg hadde blitt veldig glad for denne gaven, men nå er jeg også storforbruker på vinteren (fryser lett) ;).

Skrevet

Strikker sjøl læsta så det er ikke noe jeg får i gave,men det hadde vert deilig om noen ville strikket til meg.Det går sirka 5 par for året her.

Kjempe fin gave og få så stå på du.

Skrevet

Vi (mann 30 + , jeg 30 +, gutt 3 år og jente 5 mnd) DIGGER å få raggsokker! Det har man alltid bruk for, vi bruker det masse! Ville blitt veldig glad for å få det som gave! :)

Gjest Embla s
Skrevet

Bruker å få tykke, flotte lester av et familiemedlem til jul. Blir alltid veldig glad for det! :)

Skrevet

Et par labber i ull gjør stor lykke her i gården, hvertfall.

Pleier å få det av svigermor, og de er kjempegode å ha på. Elsker labbene hennes over alt! :-D

Skrevet

Ja, pleier alltid å få ullsokker og/eller votter til jul av farmor, kjempefott presang! :)

Skrevet

Ja, hjemmestrikka sokker er fine å få i gave de. De viser at det er en tanke bak dem og at man har lagt mye tid ned for å lage dem.

Mvh Yvonne :heiajente:

Skrevet

hadde blitt veldig glad for det :) strikker selv skjerf, sokker og tøfler som gis vekk til venner og kjente, og alle setter stor pris på det (sier de hvertfalll... :ler: )

Skrevet

Jeg hadde blitt kjempeglad for en slik gave jeg, hadde følt at giveren hadde brukt tid på gaven og lagt ned mye arbeid i den, fremfor å kanskje kjøpe noe dyrt uten mye omtanke.. Dessuten er det jo noe omtrent alle har bruk for :)

Skrevet

Eg er 22, og hadde blitt knall-glad for heimestrikka labbar!!

Skrevet (endret)

Jeg er 21 år og hadde blitt kjempeglad :)

Endret av Bala

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...