Kittykat Skrevet 29. august 2024 #1 Del Skrevet 29. august 2024 Jeg har prøvd mange forskjellige vaskemidler, men blir ikke kvitt det. Jeg skrubber og skrubber og får kanskje bort litt av det, mens resten ikke vil forsvinne. Vi har fritysteker og den er en av årsakene til at det samler seg fett under kjøkkenskapene. Er det noen som har noen oppskrifter på et mirakuløst vaskemiddel eller vet om noen ganske sterke vaskemidler som fjerner fett enkelt? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. august 2024 #2 Del Skrevet 29. august 2024 Salmiakk!! Eneste som funker. Bland en klunk i vann, ikke bland ut for mye, men si en klunk i et en liter, og vask. Bruk hansker og åpne vinduene Anonymkode: 44967...cd4 5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. august 2024 #3 Del Skrevet 29. august 2024 Jif kjøkkenspray tar gammelt og klissete fett. Spray på, la virke noen minutter og tørk med mikrofiberklut. Har også prøvd barberskum på samme måte, det funker også ok. Anonymkode: e21b6...509 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. august 2024 #4 Del Skrevet 30. august 2024 Prøv skurrekrem Anonymkode: a7e45...40a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. august 2024 #5 Del Skrevet 30. august 2024 Anonymkode: 32393...4ad Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. august 2024 #6 Del Skrevet 30. august 2024 Dampvasker Anonymkode: 60b94...aeb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Elle Melle Skrevet 30. august 2024 #7 Del Skrevet 30. august 2024 Litt Zalo og en klunk salmiakk, det fungerer sånn ca fire ganger så bra som alt annet av remedier. Til det meste av hard rengjøring. Det løser opp fettet i stedet for at det må skrubbes av. Det er bra til vinduer også. 2 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. august 2024 #8 Del Skrevet 30. august 2024 Det var et seigt lag med fett oppå kjøkkenskapene da jeg overtok leiligheten min. Hadde vært rengjøringsbyrå her 🙄 Blandet zalo, salmiakk med vann, tadaaaa! Anonymkode: 0f805...65d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet 30. august 2024 #9 Del Skrevet 30. august 2024 Zalo på kjøkkenskrubb pleier jeg å bruke oppå kjøleskapet og kjøkkenviften. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. august 2024 #10 Del Skrevet 30. august 2024 Sola de skrev (1 minutt siden): Zalo på kjøkkenskrubb pleier jeg å bruke oppå kjøleskapet og kjøkkenviften. Prøv salmiakk, det renner av som en drøm uten skrubbe Anonymkode: 44967...cd4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. august 2024 #11 Del Skrevet 30. august 2024 Salmiakk, zalo og varmtvann som flere sier… Og mikrofiberklut. Det enkle er ofte det beste! Da jeg var yngre tok jeg på meg flyttevask i en periode.. Og salmiakk og zalo var det jeg brukte på kjøkken ofte.. Jeg fylte en sprayflaske med det.. Spraytet over, lot det virke ca 10-15 minutter og vasket av👍🏻 Hadde også RenaClean, se linken under.. DEN ER MAGISK!! SJEKK INNHOLDET I DEN! KUN HUDVENNLIGE INGREDIENSER!! Den virker dyr, men jeg hadde 1 boks i rundt to år, og brukte den på ca 50 utvasker! Hadde rundt 25% av boksen igjen etter det! Den tar ALT!! Kan brukes på alt! https://www.finn.no/248450937 Anonymkode: 51e31...c14 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå