Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har fått innvilget planlagt ks pga fødselsangst, men lurer på om noen vet ca hvor lenge før man får dato i Bergen/voss? Handler bla om å finne barnevakt til barnet mitt da jeg ikke har så mange rundt meg som «bare kan passe» på kort varsel.

Anonymkode: c4b20...ce7

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har fått 3 uker før termin med de to som kunne planlegges. Lykke til!

Anonymkode: 4fd96...2e5

• Hjerte 1
Skrevet

Jeg fikk et par uker før termindato, dvs fikk dato når vi fant ut at det måtte tas med KS.

Valgte dra til Voss, de har helt nydelig de som jobbet der :) (ikke at de ikke er det på KK altså, men veldig stille og rolig på Voss)

• Hjerte 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (23 minutter siden):

Jeg har fått innvilget planlagt ks pga fødselsangst, men lurer på om noen vet ca hvor lenge før man får dato i Bergen/voss? Handler bla om å finne barnevakt til barnet mitt da jeg ikke har så mange rundt meg som «bare kan passe» på kort varsel.

Jeg har fått time 14 dager før termin. Tok litt tid før jeg såg det. Men i brevet om innvilgelse og i brev om innkalling til planleggingsamtale så står det (med liten skrift) satt dato. 

Noen får ikke time tildelt før den samtalen/kontrollen i uke 36. Er noe avhengig av årsak til planlagt KS.

Kan eventuelt sjekke på HelseNorge i pasientjournal om det står noe der i notatene de legger inn. 

Anonymkode: 1d941...bf8

• Hjerte 1
Skrevet

Tusentakk for gode svar, setter veldig pris på det!
ts

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...