AnonymBruker Skrevet 29. august 2024 #1 Del Skrevet 29. august 2024 Betalte på Elkjøp for at de skulle klargjøre tlf...altså overføre og ordne alt. Kom hjem idag og nå får jeg ikke låst opp den nye telefonen. Taster inn pinkoden jeg hadde på den andre, men kommer ikke videre...Må jeg flytte over simkort sjøl? Fra den gamle? Har altså så lite peiling...derfor jeg betalte meg ut av det....trodde jeg. Anonymkode: b0e97...76d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. august 2024 #2 Del Skrevet 29. august 2024 Med mindre du har fått nytt simkort må det flyttes over ja. Anonymkode: 2ebd6...1e0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. august 2024 #3 Del Skrevet 29. august 2024 AnonymBruker skrev (1 time siden): Betalte på Elkjøp for at de skulle klargjøre tlf...altså overføre og ordne alt. Kom hjem idag og nå får jeg ikke låst opp den nye telefonen. Taster inn pinkoden jeg hadde på den andre, men kommer ikke videre...Må jeg flytte over simkort sjøl? Fra den gamle? Har altså så lite peiling...derfor jeg betalte meg ut av det....trodde jeg. Anonymkode: b0e97...76d Tidligere kode føler ikke automatisk med, har du sjekket det som medfølger om ikke koden ligger for den nye ligger der? Du kan bytte det til gammel kode etterpå. Anonymkode: 95b1e...f81 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TBL12 Skrevet 29. august 2024 #4 Del Skrevet 29. august 2024 Kan være greit å teste telefonen i butikken? Det bruker å være to koder, en kode for selve telefonen og en for simkort. Telefon koden må settes på nytt på ny telefon. Sim kort kode følger simkort. Om en taster feil kode på simkort kreves puk kode for å låse opp. Den står i brevet der simkort ble levert i. Eller inne på nettsiden til leverandøren av telefon abonnementet. Koden som er på telefonen kan noen ganger resettes. Men, noen ganger må hele telefonen nullstilles for å fjerne koden. Kjedelig å komme i den situasjonen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå