Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Typen har sagt tidligere at vi skal bruke penger på å reise på ferie sammen, istedenfor venne ferier.

Har prøvd å foreslå reise i desember gjentatte ganger, men han har svart at det er for dyrt. Nå plutselig sier han at vi sikkert kan få reist i november, FORDI han vil reise med kompisen sin i desember. Og grunnen til at jeg og han skal reise først, er for at jeg ikke skal bli sur.

Er det rart jeg blir sur og irritert over dette??

Anonymkode: 480f2...149

• Hjerte 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, litt. Ser ikke problemet så lenge han har penger til begge turene. 

Skrevet

Nei, ikke rart i det hele tatt. Her har du ønsket tur hvor han prioriterer deg. Det du isteden får er at han prioriterer tur med kompis i desember, men setter opp en tur til deg i november for å «få det unna» slik at du ikke skal bli sur.

Fra å gjøre noe hyggelig sammen som kjærester blir det her til at han isteden gjør noe han egentlig ikke er så opptatt av slik at du ikke skal bli sur og stå i veien for turen med kameraten hans…

Ja, ikke rart du blir sur og skuffa… Nå må det sies at dette er min tolkning av situasjonen. Det kan finnes andre tolkninger.

Anonymkode: 26195...1ea

• Liker 2
  • Nyttig 1
Skrevet

Så dere kan ikke reise i desember fordi det er dyrt, men de kan? 

• Nyttig 1
Skrevet

Bestill juleshoppingstur med noen venninner da. 

Anonymkode: 8ecd6...3a3

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Typen har sagt tidligere at vi skal bruke penger på å reise på ferie sammen, istedenfor venne ferier.

Har prøvd å foreslå reise i desember gjentatte ganger, men han har svart at det er for dyrt. Nå plutselig sier han at vi sikkert kan få reist i november, FORDI han vil reise med kompisen sin i desember. Og grunnen til at jeg og han skal reise først, er for at jeg ikke skal bli sur.

Er det rart jeg blir sur og irritert over dette??

Anonymkode: 480f2...149

Det er greit å bli irritert, men ikke sur.

Da vet du hvem som har høyest prioritet av deg og vennene hans! Så må du finne ut om det er en prioritering du er fornøyd med, eventuelt spørre han hvorfor han synes vennene hans er viktigere enn deg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...