Snuppelure Skrevet 14. november 2002 #1 Skrevet 14. november 2002 Har nettopp gått til anskaffelse av spillet "the Sims" og jeg er helt hekta! Har bare lært meg en "jukse-kode" Ctrl+shift+c skriv rosebud og du får mere penger. Gjenta så mange ganger du vil. Er det noen som kan noen andre morsome triks? Klarer ikke å lage noen intriger eller noe slikt...... hadde vært litt gøy å gjøre noe faenskap :-)
Gjest Gjesta Skrevet 14. november 2002 #2 Skrevet 14. november 2002 hehe..intrige er griselett og lage..du bare roter med to samtidig..*sukk* ellers kan du søke på sims cheats på www.google.com feks.. og sim skins og sims tricks osv... jeg hadde en hekta på sims uke jeg også..i sommerferien
Gjest Zalomine Skrevet 14. november 2002 #3 Skrevet 14. november 2002 Intriger er morro... to veninner, gjerne gift på hver sin kant, kliner... og ektemennene er begge i huset... Da blir de sure... eller ektemannen kliner med veninna til kona... også ypperlige intriger... så slår de til hverandre og sånn... Juksekoder, de bruker jeg svært lite, gjort det bare en gang (ja, nettopp penger, for en familie, ellers gjør jeg det aldri, tar bort litt av morroa for meg) Spillet har stor fare for avhengighet... selv drømmer jeg om personer som nekter å utføre ordre, og naboer som står iveien så jeg ikke fåt matet babyene slik at barnevernet tar dem... (drømmer når jeg sover altså) The sims er bra. Jeg ønsker meg sånne "utvidelser" jeg
jordbær Skrevet 14. november 2002 #4 Skrevet 14. november 2002 Jah.. Du kan gå på www.gamesdomain.com Der er det masse juksekoder til the sims;) (DIN SNIK)
Gjest Snuppelure iil Skrevet 14. november 2002 #5 Skrevet 14. november 2002 Er det noen somvet hva denne idiotiske klovnen som dukker opp gjør? Hva kan jeg bruke han til? Og hvordan blir jeg kvitt ham?
Gjest lilletroll Skrevet 15. november 2002 #6 Skrevet 15. november 2002 snuppelure iil Hvis du går inn på SIMS egne sider så er det diskusjonsforum der hvor du kan få hjelp med og svar på ALT mulig!
Labella Skrevet 16. november 2002 #7 Skrevet 16. november 2002 På denne norske the Sims-siden finner du mye nyttig info. Her finner du også juksekoder The Sims er bare det beste dataspillet ever! Men det er utrolig vanedannende og tidkrevende, så nå har jeg midlertidig spilleforbud :-? det kan lett gå utover studiene... Heldigvis spiller datteren min Sims også, så da kan jeg følge litt med over skulderen uten å MÅTTE sitte der i timesvis :blunke:
Gjest Anonymous Skrevet 17. november 2002 #8 Skrevet 17. november 2002 Har bare lært meg en "jukse-kode" Ctrl+shift+c skriv rosebud og du får mere penger. Gjenta så mange ganger du vil. Hvis du trykker: !;!;!;!;!;!;!;!;!;!;!;!;!;!; så mange ganger du gidder, får du gjentagelse av siste jukse-kode. (slipper å skrive rosebud mange ganger) he he
Xantippe Skrevet 22. november 2002 #9 Skrevet 22. november 2002 Til Snuppelure iil: Klovnen kommer når du er deppa. Den forsvinner igjen når du blir blid. Klovnen kan bare brukes til å prate med (øker sosialskalen din), men er mest i veien. Klovnen kan også komme hvis du har en fest hvor gjestene kjeder seg. Har vært hekta en stund, men har ikke spilt på noen mnd nå. Gleder meg vilt til Sims Online!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå