AnonymBruker Skrevet 29. august 2024 #1 Del Skrevet 29. august 2024 Jeg har hatt kontakt med en mann siden juni, han er 50 og jeg 38. Vi har begge barn og travle liv. Vi traff hverandre på kaffe i midten av juni og holdt kontakten utover hele juli men det var vanskelig å treffes fra begges side pga sommerferie og barn etc men vi sende sms hver kveld og noen ganger oftere. I midten av Juli inviterte han på middag og det var veldig koselig og vi hadde sex.. vi har truffet hverandre til sammen 6 ganger og han ordner alltid med middag og er veldig søt og omsorgsfull, vi har vært mest hos ham men vi har også vært å spilt tennis sammen. I det siste så har kanskje jeg sendt mest sms og idag har jeg ikke hørt noe. Vet han har barna så kan jo være det.. og forventer ikke mld hver dag egentlig.. Men hva kan jeg egentlig forvente av ham på dette stadiet? Jeg kjenner meg litt utrygg på ham og vet ikke om han egentlig liker meg. Dette er min første datingopplevelse siden jeg for to år siden kom ut av et veldig destruktivt forhold og jeg hadde det ikke bra så hadde hverken ønske eller kapasitet til å date så jeg er nok litt var og usikker på meg selv selv om dette har blitt mye bedre og jeg jobber med saken! Noen med meninger, tips erfaringer? Anonymkode: fcd25...a67 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. august 2024 #2 Del Skrevet 29. august 2024 Se det an å ligg lavt i terrenget, verste menn er masete kjerringer… ( ikke nødvendigvis sure) en mann som er intr nok gir ikke en dame tvil. Anonymkode: 44b50...6cd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. august 2024 #3 Del Skrevet 29. august 2024 Har du ikke sjans på menn på din egen alder? Du vet at han er 15 år unna pensjonistlivet? Anonymkode: 68bf9...e48 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. august 2024 #4 Del Skrevet 29. august 2024 Ingenting egentlig, men du har jo rett til å håpe at han er grei og anstendig. Ellers må man bare ta tiden til hjelp og sørge for å ikke "selge seg for billig ". Ikke gi mer enn man får, og være beredt til å kutte ut menn som ikke gir nok til å vise seg seriøs. Anonymkode: b3c69...bbf 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. august 2024 #5 Del Skrevet 29. august 2024 AnonymBruker skrev (12 minutter siden): Har du ikke sjans på menn på din egen alder? Du vet at han er 15 år unna pensjonistlivet? Anonymkode: 68bf9...e48 Vel, jeg er tiltrukket av han og jeg ønsker ikke en mann som skal komme inn i livet mitt å ha så mye å si hvordan jeg lever og gjør det med mitt barn. Ønsker heller ikke flere barn så da tenkte jeg at det ikke var så farlig med aldersforskjellen.. Anonymkode: fcd25...a67 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. august 2024 #6 Del Skrevet 29. august 2024 AnonymBruker skrev (13 minutter siden): Ingenting egentlig, men du har jo rett til å håpe at han er grei og anstendig. Ellers må man bare ta tiden til hjelp og sørge for å ikke "selge seg for billig ". Ikke gi mer enn man får, og være beredt til å kutte ut menn som ikke gir nok til å vise seg seriøs. Anonymkode: b3c69...bbf Ok, takk for tips!👍 Anonymkode: fcd25...a67 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. august 2024 #7 Del Skrevet 29. august 2024 Ingen andre? Anonymkode: fcd25...a67 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DeLorean Skrevet 29. august 2024 #8 Del Skrevet 29. august 2024 At han gir 100% av seg selv og til deg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. august 2024 #9 Del Skrevet 29. august 2024 Du kan ikke kreve noe fra noen du dater. Du kan ikke kreve noe fra mennesker på den måten. Du må bare se om det vedkommende gir er tilstrekkelig for deg, og det du gir er tilstrekkelig for den. Anonymkode: 3d62e...05c 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
regnbuebarn Skrevet 29. august 2024 #10 Del Skrevet 29. august 2024 Kanskje han er forsiktig fordi han redd, brent seg før osv. Inviter på ny middag eller noe annet gøy og spør hva han ser for seg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå