Gå til innhold

Onanere, gravid og rosa utflod. 5+2

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg onanerte litt tidligere idag, brukte bare stimuli på klitoris. Nå har jeg rosa utflod, kan jeg ha tullet det til? Noen som har opplevd det samme etter orgasme? 

Er kjempe redd, da dette barnet er veldig ønsket.. 

Anonymkode: 6cf2e...be7

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Du har ikke tullet det til ❤️

Onanering er ikke farlig, det er heller ikke en orgasme. Er fosteret friskt og utvikler seg som det skal, så skader ikke hverken sex, orgasmer eller onani. Og skulle den rosa utfloden være en begynnende spontanabort, så ville den skjedd uansett om du onanerte eller ikke. 

Jeg hadde forøvrig to runder med rosa utflod ved siste graviditet, men det gikk bra. Gangen før hadde jeg også rosa utflod og det gikk galt. Så det er umulig å si hva som foregår hos deg. Det viktigste er at du vet at du ikke har gjort noe feil!

Endret av Vilde78
  • Hjerte 2
Skrevet
Vilde78 skrev (29 minutter siden):

Du har ikke tullet det til ❤️

Onanering er ikke farlig, det er heller ikke en orgasme. Er fosteret friskt og utvikler seg som det skal, så skader ikke hverken sex, orgasmer eller onani. Og skulle den rosa utfloden være en begynnende spontanabort, så ville den skjedd uansett om du onanerte eller ikke. 

Jeg hadde forøvrig to runder med rosa utflod ved siste graviditet, men det gikk bra. Gangen før hadde jeg også rosa utflod og det gikk galt. Så det er umulig å si hva som foregår hos deg. Det viktigste er at du vet at du ikke har gjort noe feil!

Takk, har mistet et par ganger før. Så dette blir evt tredje gangen. Er bare kjempe lyse rosa da, man kan det komme etter en orgasme? 

Virkelig takk for gode ord! Føles så ut som min feil da det kom rett etter det.. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (48 minutter siden):

Jeg onanerte litt tidligere idag, brukte bare stimuli på klitoris. Nå har jeg rosa utflod, kan jeg ha tullet det til? Noen som har opplevd det samme etter orgasme? 

Er kjempe redd, da dette barnet er veldig ønsket.. 

Onani er helt ufarlig for en graviditet. 

Små blødninger, spotting er helt normalt. 

Kan være så enkelt som et lite blodkarr som er sprukket - noe som kan skje hvem som helst, når som helst av hva som elsker årsak. 

Anonymkode: 8144d...ca6

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Takk, har mistet et par ganger før. Så dette blir evt tredje gangen. Er bare kjempe lyse rosa da, man kan det komme etter en orgasme? 

Virkelig takk for gode ord! Føles så ut som min feil da det kom rett etter det.. 

Det kan komme etter en orgasme ja, selv om det nok er vanligere at det er penetrering kombinert med skjøre slimhinner som gir spotting etter sex.

Men, spotting kan komme nårsomhelst av et utall årsaker, det trenger ikke ha noe med orgasmen å gjøre heller. 

Ikke mulig å si om det er ufarlig eller en begynnende SA, dessverre. Det er det bare to blodprøver 48 timer mellom som kan avdekke. Men uansett hva som skjer hos deg, så er det ingenting du har gjort for at det skal skje, og det er dessverre ikke noe du får gjort heller. ❤️ krysser fingrene for deg! Har mistet to ganger selv, og vet hvor vondt det er, og hvor nervøs man er de første ukene.

• Liker 1
  • Hjerte 1
Skrevet

Det er helt normalt, slimhinnene i skjeden blir veldig sensitive og blør lett i svangerskap 😊 Selv blødde jeg som en foss etter samleie før positiv test, og trodde helt på ekte at mensen hadde kommet. Hadde litt spotting noen ganger til i løpet av 1. trimester, men svangerskapet var helt ukomplisert og vi har en frisk og fin toåring i dag.

Anonymkode: 5fd1c...fa8

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...