AnonymBruker Skrevet 29. august #1 Del Skrevet 29. august Jeg jobber som renholder, drar rundt på forskjellige steder ila arbeidsdagen, og på en plass er det en hyggelig kar som jeg pleier å slå av en prat med. På mandag spurte han meg om han kunne kjøpe trusa mi, og jeg ble litt satt ut, tenkte først han er en ekling, hvem spør egentlig folk rett ut om noe sånt? Tenkte at han mangler noen antenner eller noe, fikk mest lyst å melde han inn eller noe i den duren, men samtidig er det jo ikke akkurat ulovlig å spørre om å kjøpe ei truse, han har jo ikke lagt en finger på meg eller noe. Men nå jobber jeg jo ikke som renholder for moro skyld, jeg sliter med å få endene til å møtes, og når jeg har tenkt litt på det så er det ikke det verste jeg kan gjøre tenker jeg og har vurdert å endre mening 🙈 Men nå handler egentlig spm om, hvordan ville du reagert om en fremmed spurte om noe slikt? Anonymkode: 07e8e...55d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. august #2 Del Skrevet 29. august Vurdert det utifra hva han ville gi og om jeg følte meg trygg. hva gjorde du ? Anonymkode: f1830...df0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Raven.Writingdesk Skrevet 29. august #3 Del Skrevet 29. august Tenker dette er årsaken til at kvinner i dag tar (høyere) utdanning slik at de kan forsørge seg selv og dermed med all enkelhet avvise slike forespørsler uten en gang å tenke seg om. 3 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. august #4 Del Skrevet 29. august Det er muligens ikke direkte ulovlig, men svært upassende å spørre om dette på en arbeidsplass…. At han mangler antenner var å si det mildt 😂 Anonymkode: 107e3...a20 8 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. august #5 Del Skrevet 29. august Grenser (muligens) til seksuell trakassering. Ikke OK å spørre om på en arbeidsplass. Anonymkode: 00826...5a0 15 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. august #6 Del Skrevet 29. august Alt har en pris og ville ikke gått under 50 000🤭 Anonymkode: e1aa8...777 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
K.B. Skrevet 29. august #7 Del Skrevet 29. august Jeg hadde sagt ifra til arbeidsplassen til vedkommende. Jeg tenker slik grenseoverskridende oppførsel er symptom på en mindre flatterende personlighet. 7 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. august #8 Del Skrevet 29. august Er dette skrevet av mannen som tenker å spørre etter trusa til renholderen som pleier å komme til han, fordi han har lyst å onanere med henne i tankene og trusa under nesa? Anonymkode: 895ef...6ac 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
exictence Skrevet 29. august #9 Del Skrevet 29. august Kanskje spurt: Spørs hvilken pris, hva tenker du? 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. august #10 Del Skrevet 29. august K.B. skrev (1 minutt siden): Jeg hadde sagt ifra til arbeidsplassen til vedkommende. Jeg tenker slik grenseoverskridende oppførsel er symptom på en mindre flatterende personlighet. Og hva har arbeidsplassen med det å gjøre? Anonymkode: 152d5...0a3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. august #11 Del Skrevet 29. august AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Og hva har arbeidsplassen med det å gjøre? Anonymkode: 152d5...0a3 Dersom ts opplever dette ubehagelig mens hun er leid inn for å gjøre en jobb på dette stedet, er det naturlig å varsle om det til enten egen arbeidsgiver eller leder på dette stedet. Hvorfor tenker du det var rart? Anonymkode: 107e3...a20 8 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. august #12 Del Skrevet 29. august Om det faktisk hadde vært renholderen som spurte her så hadde det ikke blitt lagt under Seksualitetforumet... Anonymkode: 7719c...661 3 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
K.B. Skrevet 29. august #13 Del Skrevet 29. august AnonymBruker skrev (10 minutter siden): Og hva har arbeidsplassen med det å gjøre? Anonymkode: 152d5...0a3 Vel når man gjør sånn ovenfor vilt fremmede, så tenker jeg at annen grenseoverskridende oppførsel er en mulighet. Jeg hadde IKKE gitt denne personen personell ansvar eller økonomisk ansvar.. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. august #14 Del Skrevet 29. august ts her. Nei det ble ikke nevnt noen pris, jeg ble bare satt ut og sa at det ikke var noe for meg. Jeg følte det ikke som trakassering, men bare veldig rart å bli spurt om. Grunnen til at jeg la det under seksualitetsforumet var fordi jeg regnet det som seksuelt relatert, men kunne selvfølgelig lagt det under jobb/karriere/utdanning i stedet, så mod må gjerne flytte hvis det var det. Anonymkode: 07e8e...55d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. august #15 Del Skrevet 29. august Dette er en strategi for å prøve å få kjøpe sex av deg til slutt. Starte med truse som er litt sånn gråsone i forhold til hva som er akseptabelt, og som du sier litt fristende. Så blir det bilder og til slutt fitte. Kjenner sånne menn. Anonymkode: 234d2...ccb 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. august #16 Del Skrevet 29. august Den eneste logiske responsen her er selvsagt å melde i fra til arbeidsgiveren din slik at du slipper å vaske er sted hvor du blir seksuelt trakassert i fremtiden. Dersom dette også var på denne mannens arbeidsplass også så ville jeg ha forventet at din arbeidsgiver meldte i fra om trakasseringen også til hans arbeidsgiver, slik at de kan iverksette en personalsak. Anonymkode: 991a8...974 1 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TinaChristina Skrevet 29. august #17 Del Skrevet 29. august Så pripne dere er. Jeg ville sagt 10 000 kr så er den din! 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Smeltemann Skrevet 29. august #18 Del Skrevet 29. august Får du godt betalt så hvorfor ikke, i god med at du sliter og ikke har så mye penger så er det lurt . 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. august #19 Del Skrevet 29. august TinaChristina skrev (8 minutter siden): Så pripne dere er. Jeg ville sagt 10 000 kr så er den din! Pripne fordi man ikke aksepterer trakassering? Alt på sin plass. Dømmer ingen som selger brukte truser, men regner med at de som ønsker å selge trusene sine har egne kanaler de selger i gjennom. Det er noe helt annet enn å bli forespurt dette på arbeidsplassen. Anonymkode: 00826...5a0 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Krist1an Skrevet 29. august #20 Del Skrevet 29. august Eller at hun blir kjent som hu dama som selger trusene sine på jobb, eller verre... 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå