AnonymBruker Skrevet 29. august #1 Del Skrevet 29. august Jeg jobber som renholder, drar rundt på forskjellige steder ila arbeidsdagen, og på en plass er det en hyggelig kar som jeg pleier å slå av en prat med. På mandag spurte han meg om han kunne kjøpe trusa mi, og jeg ble litt satt ut, tenkte først han er en ekling, hvem spør egentlig folk rett ut om noe sånt? Tenkte at han mangler noen antenner eller noe, fikk mest lyst å melde han inn eller noe i den duren, men samtidig er det jo ikke akkurat ulovlig å spørre om å kjøpe ei truse, han har jo ikke lagt en finger på meg eller noe. Men nå jobber jeg jo ikke som renholder for moro skyld, jeg sliter med å få endene til å møtes, og når jeg har tenkt litt på det så er det ikke det verste jeg kan gjøre tenker jeg og har vurdert å endre mening 🙈 Men nå handler egentlig spm om, hvordan ville du reagert om en fremmed spurte om noe slikt? Anonymkode: 07e8e...55d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. august #2 Del Skrevet 29. august Vurdert det utifra hva han ville gi og om jeg følte meg trygg. hva gjorde du ? Anonymkode: f1830...df0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Raven.Writingdesk Skrevet 29. august #3 Del Skrevet 29. august Tenker dette er årsaken til at kvinner i dag tar (høyere) utdanning slik at de kan forsørge seg selv og dermed med all enkelhet avvise slike forespørsler uten en gang å tenke seg om. 3 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. august #4 Del Skrevet 29. august Det er muligens ikke direkte ulovlig, men svært upassende å spørre om dette på en arbeidsplass…. At han mangler antenner var å si det mildt 😂 Anonymkode: 107e3...a20 8 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…