Gå til innhold

Kviser på ryggen..

Fremhevede innlegg

Skrevet

Håper det er noen her som kan hjelpe.. Jeg sliter med kviser på ryggen! :frustrert:

De er bare på øvre del av ryggen, på skulderpartiet, liksom. Er så gale nå at jeg ikke kan gå i singlet eller noen klær som ikke dekker hele ryggen.

Har ikke vert plaget med dette før, men fødte for et år siden, viss det kan ha noe å si.. :sjenert:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

kan hende du fikk en hormonforstyrrelse i forb. md. graviditeten... ellers er det vanlig å få kviser på ryggen fordi man ikke skyller ut balsamen grundig nok. jeg er nesten helt kvisefri på ryggen nå etter at jeg sluttet å klemme på kvisene...

Skrevet

I følge legen min er dette hormonenes feil. ;) Stikk til legen og få hjelp av h*n.

Skrevet

Balsam etter hårvask kan legge seg på ryggen og forårsake kviser om det ikke blir vasket ordentlig vekk. Etter at jeg ble gjort oppmerksom på dette har iallefall min rygg blitt kvisefri

Gjest Bite me
Skrevet
Balsam etter hårvask kan legge seg på ryggen og forårsake kviser om det ikke blir vasket ordentlig vekk. Etter at jeg ble gjort oppmerksom på dette har iallefall min rygg blitt kvisefri

:Nikke:

Prøv å behandle ryggen din med ansiktsmaske innimellom også. Det kan hjelpe. Plei huden på ryggen som du gjør med ansiktet rett og slett.

Skrevet
Prøv å behandle ryggen din med ansiktsmaske innimellom også.

Hvordan i alle verden klarer du å smøre den på? Jeg har armer som bøyer bak ryggen som bare pokker, men likevel høres dette litt kinkig ut?

Skrevet

Har du langt hår som henger over ryggen? Noen av de med langt hår kan oppleve dette problemet. Ellers sier jeg som de andre - pass på å vask vekk balsamen, skrubb ryggen med jevne mellomrom og ta deg en tur til legen hvis ingenting hjelper. Det er mulig at hormonene dine er ute på tur, og da kan legen hjelpe deg! :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...