AnonymBruker Skrevet 29. august 2024 #1 Skrevet 29. august 2024 Gjerne skriv! Veldig usikker på hva jeg skal velge Anonymkode: 741a9...2b0
Sinsen Skrevet 30. august 2024 #3 Skrevet 30. august 2024 Jeg gikk grundig gjennom en del leverandører for noen år siden, og det virket som om prisen fulgte dekning veldig nøyaktig. Jeg tipper de bruker samme algoritme for å beregne kostnad. For min del passet Storebrand best, siden de tilbød en høyere maksimal dekning enn andre jeg fant, men ellers ville jeg vel bare valgt den som eventuelt gir best samlerabatter for dine forsikringer totalt sett, evt. om du er fagorganisert med rabatter osv. Så vidt jeg kunne se var det lite å hente på å kontakte selskapene direkte, samme pris eller billigere via online-løsningene.
Million Skrevet 30. august 2024 #4 Skrevet 30. august 2024 (endret) Sjekk om du har en gjennom fagforeningen på jobb, for eksempel. Det hadde jeg, og jeg fikk bruk for den noen år senere. Trengte aldri å fylle ut noe skjema om helsehistorikk etc, man ble automatisk med på forsikringen når man meldte seg inn i fagforeningen. Den var rimelig, og inkludert i kontigenten man betalte månedlig til fagforeningen. Den gangen var det snakk om noen hundrelapper i måneden. Endret 30. august 2024 av Million
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå