AnonymBruker Skrevet 29. august 2024 #1 Skrevet 29. august 2024 Dette er ikke noe å krangle på. Jeg er ikke pen, har stygg kropp. Ferdig med saken. Jeg gjør det jeg kan for å se penere ut (hår, sminke) men er bare så og så mye det kan "fikse". Hva kan jeg gjøre? Hvordan kan jeg få mannen til å syns at jeg er pen og sexy når jeg ikke er det? Jeg vet mange sier "vær selvsikker", men jeg har både sett og selv erfart at man blir gjort narr av da. Så jeg kan ikke gå helt over stokk og stein. For eksempel å kle meg i sexy undertøy og "vise meg frem" for han er ikke det riktige, det er ikke noe å vise frem. Anonymkode: 42049...90a 2
Mardina Skrevet 29. august 2024 #2 Skrevet 29. august 2024 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Dette er ikke noe å krangle på. Jeg er ikke pen, har stygg kropp. Ferdig med saken. Jeg gjør det jeg kan for å se penere ut (hår, sminke) men er bare så og så mye det kan "fikse". Hva kan jeg gjøre? Hvordan kan jeg få mannen til å syns at jeg er pen og sexy når jeg ikke er det? Jeg vet mange sier "vær selvsikker", men jeg har både sett og selv erfart at man blir gjort narr av da. Så jeg kan ikke gå helt over stokk og stein. For eksempel å kle meg i sexy undertøy og "vise meg frem" for han er ikke det riktige, det er ikke noe å vise frem. Anonymkode: 42049...90a Hvis mannen din synes du er pen og attraktiv, hvorfor skal du da henge deg sånn opp i ditt eget utseende? Han ser jo tydeligvis at du har gode kvaliteter. Klart at litt sminke kan reparere noe, men her tror jeg nok du må arbeide med ditt eget selvbilde. Jeg er heller ikke spesielt pen, men likevel har jeg nettopp avsluttet et 9 år langt forhold... Så noen gode kvaliteter har jeg jo tydeligvis. Jobb med deg selv og prøv å fortell deg selv hver dag, hvilke gode kvaliteter du har. For alt er vel ikke så beksvart, som du fremstiller det? 4
Irak Skrevet 29. august 2024 #3 Skrevet 29. august 2024 AnonymBruker skrev (12 minutter siden): Dette er ikke noe å krangle på. Jeg er ikke pen, har stygg kropp. Ferdig med saken. Jeg gjør det jeg kan for å se penere ut (hår, sminke) men er bare så og så mye det kan "fikse". Hva kan jeg gjøre? Hvordan kan jeg få mannen til å syns at jeg er pen og sexy når jeg ikke er det? Jeg vet mange sier "vær selvsikker", men jeg har både sett og selv erfart at man blir gjort narr av da. Så jeg kan ikke gå helt over stokk og stein. For eksempel å kle meg i sexy undertøy og "vise meg frem" for han er ikke det riktige, det er ikke noe å vise frem. Anonymkode: 42049...90a Min erfaring er at menn kan tenne på din utstråling...Så om du er god til å ta vare på deg selv, er snill med deg selv så er det en god begynnelse tror jeg. Sex-appeal er det ikke alle som har naturlig, men det tror jeg kan øves på. Jeg har inntrykk av det. Det har mer med det som har med kroppsholdning å gjøre. Hvordan du fører deg selv rett og slett. Jeg har vært veldig gla i styrketrening, for da føler jeg selv at jeg får en god holdning. Eller gå mye ut i skogen i ulendt terreng. Da blir man ofte rakere i ryggen, stautere på et vis. Har sett en mann som fører seg selv veldig bra på det viset der. Og kroppsholdning er noe alle kan jobbe med, for det er ikke utseende fokusert sånn sett, men det hjelper jo om du kan lære deg å bli litt mer gla i deg selv, for det har jeg inntrykk av at du ikke er i forhold til måten du omtaler deg selv.. Det er ikke bra. Man er ikke innbilsk, selv om man tenker godt om seg selv.. Så mitt råd til deg er å gjøre ting som gjør deg glad rett og slett. Nå vet ikke jeg hva det er. For min del så er det enkle ting som å ta meg en varm dusj, et bad, en kopp kaffe, synge en sang, smøre meg med noe som lukter godt osv... Håper du kan finne ut av det som fungerer for deg. Mange varme tanker til deg 💕. Du er god nok akkurat som du er 💕. 1 1 1
Bingodingo Skrevet 29. august 2024 #4 Skrevet 29. august 2024 Når du sier «ikke pen, har stygg kropp». Da sammenligner du din kropp mot en annen type kropp. Ikke gjør det, alle kropper er fine på sin egen måte og menn har mange forskjellige preferanser. Jeg f.eks., er ikke så tiltrukket de godt trente, selvom sosiale medier viser at det er den type kropp som defineres som ‘heit’ Hvordan kroppen til ‘daten’ eller en kjæreste har sett ut har ikke vært særlig viktig for meg, så lenge hun tar vare på seg selv til en grad. Ellers har utstråling og modenhet alt å si. Kanskje mannen din har generelt lav lyst? Alle kan ha slike perioder uten at det er noe grunn til det
Rosa Gnom Skrevet 29. august 2024 #5 Skrevet 29. august 2024 Hvorfor kan jeg ikke si selvsikker? Prøv å glem de dårlige opplevelsene dine og vær selvsikker. Det er jo veldig sexy. Du må slutte å snakke ned om deg selv. Du må eie kroppen din. Noe må da mannen like ved deg siden dere er sammen? Prøv positive tanker..
AnonymBruker Skrevet 29. august 2024 #6 Skrevet 29. august 2024 Siden du spesifikt spør "seksuelt", så må du jo ha en mann som bryr seg om det seksuelle? Min kjæreste er kanskje ikke objektivt den peneste, men hun er veldig seksuell, og ingen av oss har sagt nei, når det gjelder å prøve ting. Hun har på eget initiativ tatt opp muligheten for å dra inn andre kvinner og menn i sexlivet vårt. Greia er at du ikke kan fake, så du må ha en grunnleggende interesse, og kanskje finne noe du vil utvikle. Å være aktiv og entusiastisk i senga, sammen med å lære seg å snakke om sex, er noe du kommer langt med. Få ham til å åpne opp om sine innerste fantasier, så har du kommet lenger enn de fleste av dine medsøstre. Anonymkode: dab06...739
AnonymBruker Skrevet 29. august 2024 #7 Skrevet 29. august 2024 Alle har noe vakkert ved kroppen sin, selv om den ikke er modellkropp. Jeg tror det fleste menn liker en kvinne som våger å by seg fram litt og forføre ham uavhengig av utseendet. Undertøy finnes i mange fasonger og typer. Jeg hadde likt om min kone ville kle seg i sexy undertøy selv om hun ikke ser ut som en ung, slank og glatt ungpike. Å vite at hun gjorde det for meg ville være sexy for meg. Du trenger ikke kompensere for utseendet, bruk kreftene på noe gøyere. Menn elsker damer som smiler og ler. M50 Anonymkode: a16dc...6b4
AnonymBruker Skrevet 29. august 2024 #8 Skrevet 29. august 2024 Vær vågal og vill i senga,vær åpen for nye forslag i halmen. Anonymkode: f52b0...e18
AnonymBruker Skrevet 29. august 2024 #9 Skrevet 29. august 2024 Nei, jeg har ingen mann nå. Jeg har litt lyst, men vet ikke om det er noe vits i. Anonymkode: 42049...90a
AnonymBruker Skrevet 29. august 2024 #10 Skrevet 29. august 2024 Ensporet seksuell atferd er like uattraktivt som de som utelukkende fokuserer på utseendet. Substansen mangler, og det man ikke får tak i, som man vil undersøke, finne ut av. Anonymkode: c8299...ebd
AnonymBruker Skrevet 29. august 2024 #11 Skrevet 29. august 2024 Du undervurderer hvor mye utstråling har å si. Anonymkode: 21c25...ca6 1 1
Hans Tore Lem Skrevet 30. august 2024 #12 Skrevet 30. august 2024 Man Jan jo kompensere med å være åpen for mer kinky ting. Jeg har selv lagt merke til at fetlife har en overvekt av overvektige kvinner. Det kan derfor kamp om de som er både flotte og kinky.
Isambard Skrevet 30. august 2024 #13 Skrevet 30. august 2024 Jeg tror det aller beste er å finne en balanse. Hvis du er pågående, klengete og gjør de drøyeste ting vil han kanskje gå lei og miste respekten. Hvis du er avvisende hele tiden er det enda verre. Du må være leken og ha, utforskende sex når dere har sex, men han må rekke å savne det. Ikke drukne. Ha sex akkurat litt sjeldnere enn han tror han ønsker. Hvis man sitter med godteposen hele tiden blir det ikke så godt etterhvert.
Jdz Skrevet 30. august 2024 #14 Skrevet 30. august 2024 Du behøver ikke kompensere for det. God sex er i liten grad avhengig av en spesiell type krop, så lenge man ikke veldig overvektig. Vet ikke helt hva slags bagasje du har med deg, men jeg vil fortsatt påstå at selvsikkerhet og utstråling er nøkkelelementer her, og manglende selvsikkerhet er mye vanskeligere å kompensere for enn utseende. 1 1
AnonymBruker Skrevet 31. august 2024 #15 Skrevet 31. august 2024 Hans Tore Lem skrev (20 timer siden): Man Jan jo kompensere med å være åpen for mer kinky ting. Jeg har selv lagt merke til at fetlife har en overvekt av overvektige kvinner. Det kan derfor kamp om de som er både flotte og kinky. Dette har jeg også merket. Dess mer overvektige, dess mer absurd kinkyness - 🤪 Personlig liker jeg best "grov" vanilje og mild form av power play. Anonymkode: 6c090...556
AnonymBruker Skrevet 31. august 2024 #16 Skrevet 31. august 2024 Du må ikke bruke sex for å få bekreftelse for noe? Det er lett å bli attraktivt på den måten du beskriver, bare trene litt, spise sunt, etc. Men det nå du gjøre for egen del da. Men før eller siden forfaller vi alle, så det er bedre å sørge for ikke å være så opptatt av bekreftelse fra andre, ha noe mellom ørene. Anonymkode: c8299...ebd
AnonymBruker Skrevet 31. august 2024 #17 Skrevet 31. august 2024 Bra du gjør ditt for å bli en bedre versjon av deg selv. Bare ikke bli altfor pen, for de fleste menn vet at "stygge" damer er mye bedre i senga! Damer som VET at de er pene, er som regel kjipe og sjølopptatte folk, og elendige elskere! De skal bare ha - aldri gi! Vedig pen er det nye stygg! Anonymkode: 89163...b00
Anna Maria Skrevet 31. august 2024 #18 Skrevet 31. august 2024 Du skal uansett råd her ikke gjøre deg selv til noe du selv ikke er, selv om hver og en av oss med fordel kan utforske grensene i oss selv. Vår egen seksualitet ligger dypt i oss, den er ikke noe vi kler på oss. Ikke i et ekte forhold ihvertfall. Det må komme fra et ekte sted inne i deg. Når to stk er skikkelig glade i hverandre, ligger der et potensiale til å spille hverandre veldig gode seksuelt etter min erfaring. Sex er jo et samspill. Det den ene vil like, vil heller ikke den andre kanskje like. Noen liker oral sex, ikke alle. Det beste utgangspunktet har du når du har en partner, da kan dere sammen begynne å utforske. Hva er det du egentlig vil? Være god i senga, eller ha noen som er glad i deg? Spm er om veien til mannens hjerte går via sex. Litt å tenke på.
AnonymBruker Skrevet 31. august 2024 #19 Skrevet 31. august 2024 AnonymBruker skrev (På 29.8.2024 den 16.39): Dette er ikke noe å krangle på. Jeg er ikke pen, har stygg kropp. Ferdig med saken. Jeg gjør det jeg kan for å se penere ut (hår, sminke) men er bare så og så mye det kan "fikse". Hva kan jeg gjøre? Hvordan kan jeg få mannen til å syns at jeg er pen og sexy når jeg ikke er det? Jeg vet mange sier "vær selvsikker", men jeg har både sett og selv erfart at man blir gjort narr av da. Så jeg kan ikke gå helt over stokk og stein. For eksempel å kle meg i sexy undertøy og "vise meg frem" for han er ikke det riktige, det er ikke noe å vise frem. Anonymkode: 42049...90a Du undervurderer kanskje hvor mye menn liker kvinnekroppen, hvis du ikke er overvektig eller undervektig så syntes de fleste menn du har en fin kropp. Du kan også trene og bygge litt muskler. Anonymkode: fd8d7...74a
Irak Skrevet 31. august 2024 #20 Skrevet 31. august 2024 AnonymBruker skrev (På 29.8.2024 den 16.39): Dette er ikke noe å krangle på. Jeg er ikke pen, har stygg kropp. Ferdig med saken. Jeg gjør det jeg kan for å se penere ut (hår, sminke) men er bare så og så mye det kan "fikse". Hva kan jeg gjøre? Hvordan kan jeg få mannen til å syns at jeg er pen og sexy når jeg ikke er det? Jeg vet mange sier "vær selvsikker", men jeg har både sett og selv erfart at man blir gjort narr av da. Så jeg kan ikke gå helt over stokk og stein. For eksempel å kle meg i sexy undertøy og "vise meg frem" for han er ikke det riktige, det er ikke noe å vise frem. Anonymkode: 42049...90a Om du blir gjort narr av så er det feil mann.... Da respekterer han deg ikke...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå