AnonymBruker Skrevet 29. august 2024 #1 Del Skrevet 29. august 2024 Dere som har innekatt, hvor ofte vasker dere kattedoen? Har prøvd å lese meg frem til det, og mange plasser skriver en gang i uka. Blir det ikke fryktelig dyrt å kjøpe 10kg kattesand i uka? Ikke minst mye avfall. Anonymkode: fbc2a...f01 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. august 2024 #2 Del Skrevet 29. august 2024 Jeg bruker papirpellets. Kjøper 55 liter sekk som holder i 2 måneder til 700 kr. Vasker og skifter Pellets 1 gang i uken. Min pus liker å ha det reint rundt seg. Anonymkode: 1997c...424 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. august 2024 #3 Del Skrevet 29. august 2024 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Jeg bruker papirpellets. Kjøper 55 liter sekk som holder i 2 måneder til 700 kr. Vasker og skifter Pellets 1 gang i uken. Min pus liker å ha det reint rundt seg. Anonymkode: 1997c...424 350 kr mener 🙂 Anonymkode: 1997c...424 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. august 2024 #4 Del Skrevet 29. august 2024 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Dere som har innekatt, hvor ofte vasker dere kattedoen? Har prøvd å lese meg frem til det, og mange plasser skriver en gang i uka. Blir det ikke fryktelig dyrt å kjøpe 10kg kattesand i uka? Ikke minst mye avfall. Anonymkode: fbc2a...f01 Jeg vasker ikke kattekassen ofte, da jeg bruker veldig bra kattesand. Bruker Ever Clean Lavendel og den kapsler inn tiss og bæsj, så jeg plukker den bare ut av kassen og så fyller jeg på mer. Etter en stund er den gamle sanden erstattet med ny. Anonymkode: 18ea5...12a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. august 2024 #5 Del Skrevet 29. august 2024 Bruker duftfri everclean. Vasker og bytter ca hver måned. To katter som deler. De graver jo og går rundt, de treffer kanten litt, og noen små partikler blir det jo igjen. Så viktig å ta en runde innimellom. Anonymkode: 13f07...7f0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. august 2024 #6 Del Skrevet 29. august 2024 Vasker kattedoen omtrent én gang i måneden. Anonymkode: 237ae...767 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. august 2024 #7 Del Skrevet 29. august 2024 Ukentlig. Bruker PeeWee pellets og er storfornøyd. Ingen lukt i det hele tatt. Anonymkode: 50188...7ae Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. august 2024 #8 Del Skrevet 29. august 2024 Det er vel ingen som tømmer 10kg sand i kattekassen? Jeg har oppi nok til at det dekker bunnen med et tykt lag, plukker ut klumper to ganger daglig (bruker sand som klumper seg) og skifter hele greia ca en gang i mnd. Anonymkode: a2608...ae5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kittykat Skrevet 29. august 2024 #9 Del Skrevet 29. august 2024 Nå har vi et elektrisk kattetoalett, så den blir ikke rengjort så ofte. Den tas ved behov. Når vi brukte våre andre kattetoalett, så rengjorde jeg det omtrent 1 gang i måneden. Og man bruker ikke 10 kg kattesand på en gang. 10 kg kattesand holder ca 3-4 uker for oss. Man fyller jo på ved behov. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. august 2024 #10 Del Skrevet 29. august 2024 Jeg har ganske stor kasse og bruker 10 kg per gang. Tømmer kassen helt og rengjør etter ca 2,5 uke. Ellers rydder jeg opp i den daglig. Anonymkode: 6e190...c4b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. september 2024 #11 Del Skrevet 1. september 2024 Bruker klumpesand og tømmer av og til ut sanden i en bøtte, vasker doen og heller sanden tilbake. Med Everclean blir det ikke lukt. Anonymkode: 50131...eeb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå