Gå til innhold

Er det mange som bruker dirtytalk aktivt som en del av forspill eller under sexakten?

Dirtytalk  

26 stemmer

1. 1. Bruker dere dirtytalk aktivt i forholdet?

• Ja
      16
    • Nei
      10
  2. 2. Hvem inviterer til det?

• Mannen
      17
    • Dama
      15

Anbefalte innlegg

Skrevet

Dirtytalk kan jo være sexy og pirrende.

Så jeg lurer litt på hvor vanlig det er?

Og hvordan forløper en typisk dirtytalk samtale?

Håper det er noen som har lyst til å dele...

Gøy med inspirasjon 🤗.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det mangler et alternativ på andre spørsmålet, dersom man svarer nei på første, faller på en måte det andre ut, men.. men.. men..

• Liker 2
Skrevet

Min erfaring er at det ikke er så vanlig, sjelden opplevd det før min nåværende kjæreste, det krever jo en viss trygghet for at det skal være naturlig 

Kjæresten snakker mye dirty, men hun er ikke bevisst på det, selv når vi egentlig bør være litt stille, så kommer det, og når jeg sier det til henne etterpå, så tror hun nesten ikke på meg😅 ikke sånn avansert rollespill greier, men mer at hun trygler om spruten når hun vil jeg skal komme, sier hvor deilig kuken er,  beskriver hva hun vil på en sexy måte, og generelt bare kommer med mange deilige kommentarer.

Selv klarer jeg ikke, har prøvd, det blir det bare unaturlig og teit 😅 må komme helt naturlig 

Anonymkode: 916a8...e1d

Skrevet
svartkatt skrev (7 minutter siden):

Det mangler et alternativ på andre spørsmålet, dersom man svarer nei på første, faller på en måte det andre ut, men.. men.. men..

Det får jeg vel ikke endret? 

Skrevet (endret)

Jeg elsker dirtytalk 🤩. Jeg lever meg veldig inn i det. Er ikke mange strofer som kommer av gangen, men har skjønt at det har vært nok til at han satt pris på det.

Han snakket også dirty tilbake så det var veldig gøy 😂

Han: Skulle jeg ha slikka litt på tappen din? 

Dette her var i en tlf samtale, og jeg klarte på daværende tidspunkt å ikke si noe tilbake. Mistet litt munn og mæle rett og slett.

Jeg husker jeg begynte å stønne, så plutselig så ropte jeg STOPP 😂

Så snakket vi om noe anna 😂

Ikke noe avanserte greier her heller. Holder det så enkelt som mulig, er fort at tunga krøller seg av seg selv, og det kan bli litt kleint syns jeg 😂

Husker det var en gang jeg fikk bilde av en dusjvegg. Så da sendte jeg en lydsnapp med 

Hadde det vært deilig om jeg hadde sugd den deilige kuken din?

Hadde du likt det ..........(navnet hans)? 

Slikka litt på deg? 

Trenger ikke å være så avansert tenker jeg. Er nok mer stemmeleie som gjør at det blir sexy tror jeg....

Han spilte den ihvertfall av to ganger, så tror han likte lyden av stemmen min 😂

Øvelse gjør mester 😂.

Endret av Irak
  • Hjerte 1
Skrevet

I vårt forhold tar begge to initiativ. 

Vil du virkelig ha eksempler? 😅🙈 Blir 18+ aldersgrense i så fall..

Anonymkode: 37040...8c3

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet

Hos oss er jeg pådriver, det bare detter ut av meg. Han tar det ikke like naturlig. Det er helt uskyldige greier.

Elsker kuken din. Aldri opplevd en så deilig kuk og du gir meg de deiligste orgasmene. Vil du komme inni neg, baby? Jeg lengter etter å kjenne at du bunner meg og tømmer deg i meg/fyller meg til randen med den deilige spermen din. Vil du avslutte selv med å komme på magen min? Jeg bare elsker å se deg runke! Ah, fy faen, klarer ikke holde meg lenger, jeg må bare komme, du er så sykt deilig! Ta meg bakfra, elskling! Jeg lengter etter å kjenne deg knulle meg skikkelig og kose med rumpehullet mitt samtidig! Kan du fortelle meg om hun du synes er deilig på jobben? Hva hadde hun på seg i dag? Tenk om hun var truseløs under den kjolen og du kunne latt kuken din gli inn bakfra ... poff, kommer ikke lenger, han har mistet det og kommet for lengst 😅

Anonymkode: d38d4...072

Skrevet

Dirtytalk er ikke en del av vår relasjon. Begge syntes det blir kleint, komisk og påtatt. Ikke sexy😊. Vi har begge en aversjon mot alt som fremstår påtatt, falsk, overdrevet i senga.

Men om man liker det, så er det jo bare å fantasere i vei😊

Anonymkode: 8cc8b...1f7

• Liker 1
Skrevet

Nei, det er kleint og avtennende. Stiller meg egentlig bak alt som kommentaren over meg sier, vi har det likt. Det finnes ikke sexy for oss, og alt som er påtvunget og overdrevent er bare tåpelig for oss.

Anonymkode: ed316...cbf

• Liker 1
Skrevet (endret)
AnonymBruker skrev (10 minutter siden):

Dirtytalk er ikke en del av vår relasjon. Begge syntes det blir kleint, komisk og påtatt. Ikke sexy😊. Vi har begge en aversjon mot alt som fremstår påtatt, falsk, overdrevet i senga.

Men om man liker det, så er det jo bare å fantasere i vei😊

Anonymkode: 8cc8b...1f7

Tenker alle må gjøre det som passer for seg. For noen er det naturlig, mens for andre ikke. Man er jo to om det. Hadde jeg vært med en mann som ikke hadde likt det, så hadde det ikke vært noe poeng i å gjøre det heller....

Hele poenget er at det er gøy å gjøre det som tenner den andre synes jeg 🤗. For da blir jeg tent sjøl og. Jeg tenner på hans tenning 😂

Så jeg er veldig enkel på det viset der 😂

Endret av Irak
  • Liker 1
Skrevet

Han er mye flinkere til å bruke mine fantasier slik for å tenne meg mentalt, men jeg kan slå til jeg også. Innimellom. Han ville nok sikkert satt pris på mer av det, men jeg er liksom litt primitiv og enkel angående slikt. Om han spør meg om hva jeg tenker på er det ærlige svaret ofte kun "Pikken din og knulling." Enkelt og greit, tilstrekkelig for meg, men det er selvfølgelig mer spennende med en historie, som han gjerne kan by på motsatt. Jeg må liksom litt ut av modus for å finne på noe. 

• Liker 1
Skrevet

Kan nesten ikke tenke meg noe som er mer kleint og avtennende.

Anonymkode: 831b9...d32

• Liker 1
Skrevet

Tja noen ganger? 

Hadde en fwb hvor jeg sier "ah knull meg skikkelig!" hvor han svarer "men jeg gjør jo det?!"

Han er ikke en dirty talker for å si det sånn...

• Liker 1
Skrevet
Numii skrev (6 minutter siden):

Tja noen ganger? 

Hadde en fwb hvor jeg sier "ah knull meg skikkelig!" hvor han svarer "men jeg gjør jo det?!"

Han er ikke en dirty talker for å si det sånn...

🤣🤣🤣

Tror jeg ville hatt problemer med å unngå å bryte ut i latter ved en slik oppleve. 

Nei, han var tydeligvis IKKE en dirty talker! 😎

Anonymkode: 3a10e...b95

• Liker 2
Skrevet

forteller kvinner at jeg vil slikke dem, gli sakte inn i dem og støte pikken inn og ut. da blir de kåte og våte.

Anonymkode: 13b60...536

Skrevet

Det er veldig tennende når det faller naturlig for mannen å gjøre det. Syns det er råsexy og blir helt gal av det. Er ikke så flink å snakke tilbake men ja det er kjempe deilig. Jeg liker når menn er uttrykksfulle og gir av seg selv, så lyder, ord osv. er bare fint. 

Anonymkode: c39cd...5fc

Skrevet

Sorry talk må være ekte. Jeg gjorde det aldri i mitt forrige forhold. Men i mitt nye forhold har vi mye mye større åpenhet og snakker om sex på en helt annen måte. Nå er det naturlig med dirty talk, men ikke "og, ja, baby, gi meg pikken din". Det må komme naturlig.

Gjerne ved å hviske hverandre ting i øret tidligere på dagen, eller snakke mer direkte om hvor godt noe er. Vil jeg ha ham inni meg så sier jeg det "jeg trenger å kjenne deg inni meg". "Mmmmhmmm, åh det er så godt når du er inni meg". "Kom, jeg vil at du skal se på fitta mi mens jeg onanerer for deg". "Ser du hvor våt du gjør meg?", "jeg vil at du skal smake på meg/jeg trenger å ha deg i munnen min", "nå tenker jeg på den gangen du gjorde xxx, (slikket meg på svaberget, når vi lurte oss til noe i parkene den gangen du brukte dildo på meg bak, den gangen .... Det inn hva enn der liker). eller for oss så ee vår favoritt å snakke om - når han skal se at en annen puler meg). Eller så sier vi det var så utrolig deilig den gangen.....(Insert egne valg) Eller jeg gleder meg til den gangen vi får mulighet til xxxxxx (feks en fremtidig fantasi om en spesiell ferie dere drømmer om hvor du skal gå i minimal bikini på stranda om det er hans greie, sett inn hva enn du vet han tenner på). På den måten blir dirty tanken ekte, vi snakker jo bare om tingene vi uansett tenker på. Det faller seg helt naturlig tenker jeg, når man har en åpen kommunikasjon i utgangspunktet. 

For meg forsterker det opplevelsen. 

Anonymkode: a91aa...3b7

Skrevet
AnonymBruker skrev (8 timer siden):

Min erfaring er at det ikke er så vanlig, sjelden opplevd det før min nåværende kjæreste, det krever jo en viss trygghet for at det skal være naturlig 

Kjæresten snakker mye dirty, men hun er ikke bevisst på det, selv når vi egentlig bør være litt stille, så kommer det, og når jeg sier det til henne etterpå, så tror hun nesten ikke på meg😅 ikke sånn avansert rollespill greier, men mer at hun trygler om spruten når hun vil jeg skal komme, sier hvor deilig kuken er,  beskriver hva hun vil på en sexy måte, og generelt bare kommer med mange deilige kommentarer.

Selv klarer jeg ikke, har prøvd, det blir det bare unaturlig og teit 😅 må komme helt naturlig 

Anonymkode: 916a8...e1d

Jeg klarer det heller ikke! Jeg snakker mye til vanlig, men får ikke til dirty talk. Kjæresten min derimot, bruker det aktivt. Jeg er dame og han mann 

Anonymkode: 588cd...db2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...