AnonymBruker Skrevet 29. august 2024 #1 Skrevet 29. august 2024 Heldigvis ikke et utrykk jeg har hørt mye i det siste, men hører fortsatt en del kvinner sier det Alikevel så viser kvinner gang på gang at de ikke er i nærheten av å forstå menn. Selv om det blir litt forsterket her på KG, så ser man veldig tydelig hvor lite mange kvinner forstår om menn, eller hvordan kommunisere med menn Hvis menn er så enkle, hvorfor er det da så vanskelig for kvinner å forstå menn? Anonymkode: 74c0f...0b7 2 1
AnonymBruker Skrevet 29. august 2024 #2 Skrevet 29. august 2024 Menn er enkle på noen områder og kompliserte på andre. Litt som kvinner, rett og slett. Anonymkode: 35cf6...e2f 3 1 1
AnonymBruker Skrevet 29. august 2024 #3 Skrevet 29. august 2024 En annen ting er at det som oftest menes med "menn" på dette forumet, er kjærester. Å kommunisere med en kjæreste er ikke enkelt, det er mange lag man skal treffe på. Og mange situasjoner man kommer opp i etterhvert. Anonymkode: 35cf6...e2f 1
AnonymBruker Skrevet 29. august 2024 #4 Skrevet 29. august 2024 AnonymBruker skrev (7 timer siden): Heldigvis ikke et uttrykk jeg har hørt mye i det siste, men hører fortsatt en del kvinner sier det Allikevel så viser kvinner gang på gang at de ikke er i nærheten av å forstå menn. Selv om det blir litt forsterket her på KG, så ser man veldig tydelig hvor lite mange kvinner forstår om menn, eller hvordan kommunisere med menn Hvis menn er så enkle, hvorfor er det da så vanskelig for kvinner å forstå menn? Anonymkode: 74c0f...0b7 Menn er ikke vanskelige å forstå, nesten alle kvinner skjønner alt (hvilket riktig nok er ganske lite) av hva menn tenker og gjør. Dersom noen kvinner tror de ikke forstår menn, er det bare fordi de ikke klarer å innse at det er mulig å være så grunne, tankeløse og impulsstyrte som mennene er. Anonymkode: 632cb...e21 1
AnonymBruker Skrevet 29. august 2024 #5 Skrevet 29. august 2024 AnonymBruker skrev (8 timer siden): Heldigvis ikke et utrykk jeg har hørt mye i det siste, men hører fortsatt en del kvinner sier det Alikevel så viser kvinner gang på gang at de ikke er i nærheten av å forstå menn. Selv om det blir litt forsterket her på KG, så ser man veldig tydelig hvor lite mange kvinner forstår om menn, eller hvordan kommunisere med menn Hvis menn er så enkle, hvorfor er det da så vanskelig for kvinner å forstå menn? Anonymkode: 74c0f...0b7 Jeg forstår oppegående menn. De jeg ikke forstår er de som ser ut som Danny Devitto og lurer på hvorfor ikke smellvakre 20 åringer vil ha de. Også sprer de forakten sin på nett. Og de som føler at verden skylder de noe (sex, kjærlighet, høyere status etc) Aldri møtt en kvinne som tenker sånn Anonymkode: de0ee...781
Gjest Heftig Skrevet 29. august 2024 #6 Skrevet 29. august 2024 Eneste som står i hodet til menn er sex. That's it. Veldig enkelt. Hva mer er der å forstå?
AnonymBruker Skrevet 29. august 2024 #7 Skrevet 29. august 2024 AnonymBruker skrev (8 timer siden): Heldigvis ikke et utrykk jeg har hørt mye i det siste, men hører fortsatt en del kvinner sier det Alikevel så viser kvinner gang på gang at de ikke er i nærheten av å forstå menn. Selv om det blir litt forsterket her på KG, så ser man veldig tydelig hvor lite mange kvinner forstår om menn, eller hvordan kommunisere med menn Hvis menn er så enkle, hvorfor er det da så vanskelig for kvinner å forstå menn? Anonymkode: 74c0f...0b7 Noen ganger blir ting litt for enkelt og man kompliserer det. Gjennom synet vårt ser man jo en voksen person. Dermed antar at man skal behandle dem som voksne og ikke barn. Det er nok ikke det at kvinner ikke forstår, men blir så overasket over at mange menn faktisk er som barn og må innse det først. Synet bedrar. Men nå er jo ikke alle menn like enkle 😉 Anonymkode: a1feb...f5a
AnonymBruker Skrevet 29. august 2024 #8 Skrevet 29. august 2024 Menn er litt mer ærlige. De skumleste mennene er menn som har blitt som en svak følsom «kvinne» i det å føle seg oversett, holde regneskap med fornærmelser og furte. Finnes ikke verre. Gi meg en mann! Anonymkode: 11c90...96b
Gjest Heftig Skrevet 29. august 2024 #9 Skrevet 29. august 2024 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Menn er litt mer ærlige. De skumleste mennene er menn som har blitt som en svak følsom «kvinne» i det å føle seg oversett, holde regneskap med fornærmelser og furte. Finnes ikke verre. Gi meg en mann! Anonymkode: 11c90...96b Du er da helt ute å kjøre. Hadde de ikke løyet så hadde ingen ville vært sammen med de.
AnonymBruker Skrevet 29. august 2024 #10 Skrevet 29. august 2024 AnonymBruker skrev (17 minutter siden): Menn er litt mer ærlige. Du glemte visst en u før ærlige 😃 Anonymkode: a1feb...f5a 1
AnonymBruker Skrevet 30. august 2024 #11 Skrevet 30. august 2024 AnonymBruker skrev (9 timer siden): Menn er ikke vanskelige å forstå, nesten alle kvinner skjønner alt (hvilket riktig nok er ganske lite) av hva menn tenker og gjør. Dersom noen kvinner tror de ikke forstår menn, er det bare fordi de ikke klarer å innse at det er mulig å være så grunne, tankeløse og impulsstyrte som mennene er. Anonymkode: 632cb...e21 Det å sette folk i bås og ha stereotypiske oppfatninger av menn og kvinner er det motsatte av å forstå andre. Du er nok rask til å plassere menn i bås på grunn av kjønn, og så tolker du alt deretter. Du forteller deg selv om at du har knekt koden, men ser bare det som bekreftet fordommene. Bedre menneskekjennere vet at alle menn og kvinner er ulike. Det er stor overlapp. Noen menn er enkle og andre er komplekse. Anonymkode: d851e...da5 1
AnonymBruker Skrevet 30. august 2024 #12 Skrevet 30. august 2024 AnonymBruker skrev (9 timer siden): Menn er ikke vanskelige å forstå, nesten alle kvinner skjønner alt (hvilket riktig nok er ganske lite) av hva menn tenker og gjør. Dersom noen kvinner tror de ikke forstår menn, er det bare fordi de ikke klarer å innse at det er mulig å være så grunne, tankeløse og impulsstyrte som mennene er. Anonymkode: 632cb...e21 Du var en herlig en Anonymkode: c2e55...959
AnonymBruker Skrevet 30. august 2024 #13 Skrevet 30. august 2024 AnonymBruker skrev (9 timer siden): Menn er litt mer ærlige. De skumleste mennene er menn som har blitt som en svak følsom «kvinne» i det å føle seg oversett, holde regneskap med fornærmelser og furte. Finnes ikke verre. Gi meg en mann! Anonymkode: 11c90...96b Menn er mer ærlige? Det er vel menn som i alle år har faket romantisk interesse for å få ligge med damer. Anonymkode: 1fc69...e5d
AnonymBruker Skrevet 30. august 2024 #14 Skrevet 30. august 2024 Kvinner er da virkelig ikke interessert i å prøve forstå menn. De har mer enn nok med å prøve å forstå seg selv. At de i det hele tatt har forstått at menn er glad i så selv om dette er en grov generalisering, så er det for meg en positiv en. Vi kommer nok aldri å forstå hverandre. Men vi prøver hardt å forstå den vi er i forhold med Anonymkode: c2e55...959
AnonymBruker Skrevet 30. august 2024 #15 Skrevet 30. august 2024 AnonymBruker skrev (17 timer siden): Heldigvis ikke et utrykk jeg har hørt mye i det siste, men hører fortsatt en del kvinner sier det Alikevel så viser kvinner gang på gang at de ikke er i nærheten av å forstå menn. Selv om det blir litt forsterket her på KG, så ser man veldig tydelig hvor lite mange kvinner forstår om menn, eller hvordan kommunisere med menn Hvis menn er så enkle, hvorfor er det da så vanskelig for kvinner å forstå menn? Anonymkode: 74c0f...0b7 Og kvinner er så kompliserte at de ikke engang forstår seg selv, men de forventer at vi menn skal forstå dem... I tillegg overtenker kvinner alt mulig og gjør enkle ting så kompliserte at de ender opp helt på viddene. Det enkle og tydelige er det beste. Da blir det ryddigere med færre misforståelser og komplikasjoner. Anonymkode: 30e86...95b 1
AnonymBruker Skrevet 30. august 2024 #16 Skrevet 30. august 2024 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Kvinner er da virkelig ikke interessert i å prøve forstå menn. De har mer enn nok med å prøve å forstå seg selv. At de i det hele tatt har forstått at menn er glad i så selv om dette er en grov generalisering, så er det for meg en positiv en. Vi kommer nok aldri å forstå hverandre. Men vi prøver hardt å forstå den vi er i forhold med Anonymkode: c2e55...959 «Glad i sex» skal det stå Anonymkode: c2e55...959
AnonymBruker Skrevet 30. august 2024 #17 Skrevet 30. august 2024 AnonymBruker skrev (17 timer siden): Hvis menn er så enkle, hvorfor er det da så vanskelig for kvinner å forstå menn? Anonymkode: 74c0f...0b7 fordi kvinner tenker mer komplisert, spesielt når de skal "forstå" en mann.. Mannen i seg selv er kanskje en enkel sjel mens hun er vanskelig-- Anonymkode: 9f9fc...ade
AnonymBruker Skrevet 30. august 2024 #18 Skrevet 30. august 2024 Menn generelt er ganske enkle. Så lenge behovene er dekket for mat, søvn, sex og tid til venner, er (de fleste) menn fornøyde i et forhold. Anonymkode: ac718...39f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå