Gå til innhold

Væske oppdaget i livmor

Anbefalte innlegg

Hei damer

var hos gynekolog for første gang for noen dager siden for å se om jeg har noen cyster på eggstokkene da jeg har sliti med litt smerter i det siste. Gyn fant ingenting på eggstokkene mine men sa jeg hadde væske i livmor, fikk beskjed om at jeg må tilbake til gyn for kontroll og se om det har blitt mindre. Fikk null info om hva det kan være… spurte om det var cyster men nei nei jeg hadde ingen cyster i det hele tatt. Fikk deretter beskjed om at jeg skulle inn til et sted å ta blodprøver dagen etterpå uten noe info for hvorfor.

fikk med meg bilder hjem og for meg ser det jo nesten ut som en fostersekk med masse væske i bare. Føler det var noe gyn ikke fortalte meg rett og slett. Så da lurer jeg bare på om noen andre har opplevd dette før og kan fortelle hva det var hos dere😊 

kan prøve å få lagt til bilde hvis det er ønskelig!

Anonymkode: ef9ba...6d2

Lenke til kommentar
https://forum.kvinneguiden.no/topic/1792429-v%C3%A6ske-oppdaget-i-livmor/
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (17 minutter siden):

Kan du være gravid, og så kort på vei at det ikke er et foster synlig enda?

Anonymkode: 42722...469

Jeg tenkte kanskje det selv, men gyn prøvde bare å snakke bort alt sammen og jeg fikk nesten ikke stilt noen spørsmål før hun sendte meg avgårde😅

AnonymBruker skrev (15 minutter siden):

Til meg var det betennelsesvæske. Nevnte de noe om det?

Anonymkode: 76412...4a4

Nope fikk ikke høre noe om det, hvordan så det ut hos deg? Husker du hvor stor sekken med væske var?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...