Gå til innhold

Dressbukse styling

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hei! Jeg har ikke shoppet på evigheter pga graviditet og alt det. Nå begynner kroppen å komme seg (utenom lille «mommy poochen»). Jeg begynner i ny jobb på mandag og trenger sårt freshe klær. Ser at det nye er dressbukser for damer. De er behagelige og alt, men hvordan styler man sånne? Eneste som skjemmer meg er den lille magen nederst, føler det ser skikkelig rart ut. Har dere tips eller råd? 

Anonymkode: 03774...093

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hm har masse fine bluser på classic avdelingen,  om du vil investere i noe som varer litt lengre har Malene Birger en del fine bluser( OBS!! Nesten alle klær derfra er store i str) 

Anonymkode: 3b351...d8b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei TS, jeg synes ikke du skal bekymre deg så mye om den lille "mommypooch'en" :) Om du ønsker, kan du jo evt. bruke en hold-intruse, H&M har noen fine og behagelige som virkelig jevner ut både mage og "sideflesk": https://www2.hm.com/no_no/productpage.0947188011.html. En dressbukse med litt vidde i beina vil også bidra til å skjule en liten mage. 

Om du kjøper en dressjakke i samme farge som buksa, er det kult å style med en t-skjorte (av god kvalitet) og pene sneakers. Dressjakken kan du også bruke sammen med jeans. En annen fin måte å style en dressbukse på, er en nett cardigan over en singlet/topp. En cardigan med knapper kan også brukes alene i stedet for en genser. Finstrikkede gensere med og uten mønster og/eller struktur er også fint å kombinere med dressbukser. Et lite tips er at du ser etter gensere som har en litt bred vrangbord nederst, det gjør at genseren sitter penere og gir litt fasong i stedet for å bli hengende rett ned. Litt avhengig av hvor pent eller casual det skal være, kan du bruke sneakers, loafers, ballerinasko, pumps eller ankelboots. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Til dressbukse bruker jeg en finere t-skjorte på varme dager (gjerne en med litt puffermer) eller strikkegenser på kjølige dager. Jeg bruker aldri dressjakke til eller bluse, det blir for pyntet/sekretær/business for meg (selv om jeg jobber på konto). Bruker derimot masse dressjakke til jeans.

Anonymkode: 60bb6...cf3

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal du ha lave sko ville jeg vertfall ikke ha brukt ankelsokker!

Anonymkode: 79f12...8cb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...