AnonymBruker Skrevet 29. august 2024 #1 Skrevet 29. august 2024 Fikk utført vasektomi for noen måneder siden. Og ble fortalt at orgasme skulle være likt som før. Men den er ikke like intens som før. Det kunne dirre skikkelig i ballene, og kunne få kraftige spasmer. Nå er orgasmen bare litt ‘meh’. Sexlysten har ikke endret seg, men er bare selve orgasmen som er litt skuffende. Er det flere som kan kjenne seg igjen i dette? Anonymkode: 70e87...596
AnonymBruker Skrevet 30. august 2024 #2 Skrevet 30. august 2024 AnonymBruker skrev (På 29.8.2024 den 10.23): Fikk utført vasektomi for noen måneder siden. Og ble fortalt at orgasme skulle være likt som før. Men den er ikke like intens som før. Det kunne dirre skikkelig i ballene, og kunne få kraftige spasmer. Nå er orgasmen bare litt ‘meh’. Sexlysten har ikke endret seg, men er bare selve orgasmen som er litt skuffende. Er det flere som kan kjenne seg igjen i dette? Anonymkode: 70e87...596 Kanskje det bedrer seg etterhvert? Var dette en av bivirkningene? Mannen fikk klumper første året når det gikk for han (litt vondt og ubehagelig). Men så ble det bra. Anonymkode: bd05e...c47
AnonymBruker Skrevet 30. august 2024 #3 Skrevet 30. august 2024 Har hørt flere har sagt dette. Er i den alderen der folk er ferdig med å få barn og ektemenn til venninner tar vasektomi. Min mann og jeg ble enige om at det var best jeg gjorde det da jeg likevel skulle ta keisersnitt og det var vår siste. (da er det gratis og tar 5-10 min ekstra under ks) Nettopp pga slike problemer du beskriver. Håper det går seg til for det. Anonymkode: d64c7...20c
AnonymBruker Skrevet 30. august 2024 #4 Skrevet 30. august 2024 Hørt mange beskrive de første månedene og opp til ett år som ikke helt topp, men dette går seg nok til for dem som har tatt det anbefaler det jo sterkt. Anonymkode: 3bdab...f8a
AnonymBruker Skrevet 30. august 2024 #5 Skrevet 30. august 2024 Begynte å runke igjen et par dager etterpå. Ikke merket noen endring, snarere tvert imot 😊 Anonymkode: ab262...709 1
AnonymBruker Skrevet 30. august 2024 #6 Skrevet 30. august 2024 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Kanskje det bedrer seg etterhvert? Var dette en av bivirkningene? Mannen fikk klumper første året når det gikk for han (litt vondt og ubehagelig). Men så ble det bra. Anonymkode: bd05e...c47 Alt gikk overraskende godt for seg. Ikke mye smerter, trengte ikke ta smertestillende. Tok første runk uken etterpå. Men alle orgasmer etter har vært tafatte. Godt mulig det bare kommer til å være slik. Anonymkode: 70e87...596
AnonymBruker Skrevet 30. august 2024 #7 Skrevet 30. august 2024 AnonymBruker skrev (1 time siden): Begynte å runke igjen et par dager etterpå. Ikke merket noen endring, snarere tvert imot 😊 Anonymkode: ab262...709 Fikk du klippet av en del av sædlederne, eller ble de brettet og knyttet sammen? Anonymkode: 70e87...596
AnonymBruker Skrevet 30. august 2024 #8 Skrevet 30. august 2024 AnonymBruker skrev (På 29.8.2024 den 10.23): Fikk utført vasektomi for noen måneder siden. Og ble fortalt at orgasme skulle være likt som før. Men den er ikke like intens som før. Det kunne dirre skikkelig i ballene, og kunne få kraftige spasmer. Nå er orgasmen bare litt ‘meh’. Sexlysten har ikke endret seg, men er bare selve orgasmen som er litt skuffende. Er det flere som kan kjenne seg igjen i dette? Anonymkode: 70e87...596 Orgasme sitter og «mellom ørene» så her er det nok mer sannsynlig at problemet er i hodet enn at det sitter lengre nede. Anonymkode: 27d36...15c 3
AnonymBruker Skrevet 30. august 2024 #9 Skrevet 30. august 2024 Orgasmen er som før, men jeg har lett for å kjenne smerter i ballene. Det er ikke til hinder for noe, bare litt ubehagelig (og litt irriterende at det er sånn) så dama får ikke lov til å klemme på dem. Jeg tror de som utfører disse inngrpene underdriver risikoen for disse smertene. Noen får store problemer mens andre merker det bare litt. Flertallet merker ingenting. Men sexen er (minst) like god som før. Anonymkode: 17b3a...909
AnonymBruker Skrevet 30. august 2024 #10 Skrevet 30. august 2024 AnonymBruker skrev (24 minutter siden): Orgasme sitter og «mellom ørene» så her er det nok mer sannsynlig at problemet er i hodet enn at det sitter lengre nede. Anonymkode: 27d36...15c Sikkert sant for noen. Men tvilsomt her. Anonymkode: 70e87...596
Mina123 Skrevet 12. september 2024 #11 Skrevet 12. september 2024 AnonymBruker skrev (På 29.8.2024 den 10.23): Fikk utført vasektomi for noen måneder siden. Og ble fortalt at orgasme skulle være likt som før. Men den er ikke like intens som før. Det kunne dirre skikkelig i ballene, og kunne få kraftige spasmer. Nå er orgasmen bare litt ‘meh’. Sexlysten har ikke endret seg, men er bare selve orgasmen som er litt skuffende. Er det flere som kan kjenne seg igjen i dette? Anonymkode: 70e87...596 Dessverre er det flere som er plaget med smerter etter sterilisering, post steriliseringssmertesyndrom (pvps). Noen har vondt ved utløsning. Å all fysisk aktivitet gir mere smerter. Kjæresten min fikk intense smerter hver eneste utløsning pga sterilisering. Etter refertilisering (sydd tilbake sædlederne) har han enda smerter, men ikke like intense. Men sexlivet vårt er ikke slik det var før steriliseringa, han har som regel utløsning alene for å ha smertene alene. Så vi avslutter sex uten utløsning. Jeg må alltid tenke etter at jeg ikke gir han mere smerter ved div stillinger eller prøve å ikke få han til å få utløsning. Heldigvis kan han å holde igjen og vet når vi evnt må roe ned. De som mener det bare er psyken som gir smerter ved utløsning vet ikke hva de prater om, heldig er de. Unner ingen disse smertene eller å se sin partner med de smertene. 5 år er gått siden steriliseringen, veldig negativ forandring for livene våre.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå