moka Skrevet 20. februar 2006 #1 Skrevet 20. februar 2006 noen som fikk med seg denne? kjempebra begynnelse ihvertfall. denne er en keeper.
Gjest Gjesta Skrevet 20. februar 2006 #2 Skrevet 20. februar 2006 Er det den om de to brødrene? Følger med på denne selv (følger amerikansk sendeplan), og liker serien veldig godt. Har foreløpig sett 15 episoder tror jeg.
Aquarius Skrevet 20. februar 2006 #3 Skrevet 20. februar 2006 Virket ganske spennende, men jeg klarte å sovne fra slutten.. Noen som kan oppdatere meg på hva som skjedde mot slutten?
Gjest Gjest Skrevet 20. februar 2006 #4 Skrevet 20. februar 2006 wææ, den er _skummel_! synes jeg da. og utrolig bra den blir fast hver onsdag,ja.
Gjest Gjest Skrevet 21. februar 2006 #5 Skrevet 21. februar 2006 YES! Likte denne veldig godt. keeper ja! bedre enn lost. min mening da
Gjest Gjesta Skrevet 21. februar 2006 #6 Skrevet 21. februar 2006 Virket ganske spennende, men jeg klarte å sovne fra slutten.. Noen som kan oppdatere meg på hva som skjedde mot slutten? ← Kjæresten til den yngste broren ble drept på samme måte som moren til brødrene. Der og da bestemte han seg for å følge i brorens fotspor. Spennende serie
Gjest Virvel Skrevet 22. februar 2006 #7 Skrevet 22. februar 2006 Syntes ikke den virket så bra, jeg. I de to første episodene sa de jo "we need to find dad" i annenhver setning omtrent, til slutt fikk jeg lyst til å slå noen. Jeg pleier egentlig å like sånne serier, så kanskje jeg må se et par episoder til før jeg kommer med den endelige dommen, men foreløpig er jeg ikke imponert.
Aquarius Skrevet 22. februar 2006 #8 Skrevet 22. februar 2006 Takk for oppdatering Marillia I dag skal jeg klare å holde meg våken til siste slutt.
Gjest Gjest_King James_* Skrevet 22. februar 2006 #9 Skrevet 22. februar 2006 Så episoden i dag. Var ganske bra bedre en jeg forventet men skummel var den ikke.
Gjest Gjesta Skrevet 22. februar 2006 #10 Skrevet 22. februar 2006 Så episoden i dag. Var ganske bra bedre en jeg forventet men skummel var den ikke. ← Skummel nok! :hår:
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå