AnonymBruker Skrevet 29. august 2024 #1 Skrevet 29. august 2024 Jeg har 2 barn med ulike fedre. Nå ønsker jeg og far til yngste å dele 50/50. Eldste bor 100% hjemme. Så jeg lurer da på hvordan barnetrygd blir fordelt. Jeg har forhøyet sats og vet at barnetrygden deles i to , men vil jeg beholde full forhøyet sats for barnet jeg har alene eller vil den deles? Anonymkode: ff746...56a
AnonymBruker Skrevet 29. august 2024 #2 Skrevet 29. august 2024 Det må du sjekke med Nav i forhold til din individuelle situasjon. Anonymkode: 42042...0d9
AnonymBruker Skrevet 29. august 2024 #3 Skrevet 29. august 2024 Jeg har omtrent samme, her har yngste folkeregistrert adresse hos far, og mitt særkullsbarn bor 100% hos meg. Frem til eldste ble 18 beholdt vi bare hver vår barnetrygd, nå som jeg ikke får BT for eldste lenger deler vi 50/50 på yngste sin. Jeg vet jeg kunne søkt om å få 50% av yngste sin i tillegg til det jeg fikk for eldste, men valgte å droppe det, han har høyere boutgifter enn meg. Anonymkode: 94265...ecd
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå