Gå til innhold

Barnefar har barna i en campingvogn ifra 1969

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vil høre deres tanker om barnefar som har samvær med barna i en gammal campingvogn ifra 1969, i stedenfor å finne seg ett ordentlig sted å ha barna. (penger har han, så er ikke pengene det står på). 

I sommer har dette fungert greit da den er blitt brukt til å dra på ferie med barna. Men må går vi mot kaldere tider! 

Forsøkt å snakke med han, men samarbeidet og kommunikasjonen er totalt krise. 

Anonymkode: 3b5e1...68f

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sier du at han er bostedsløs?

Anonymkode: d3ce3...228

• Nyttig 1
Skrevet

Hvor gamle er barna og hva synes de selv om campinglivet? 

Bor far hos ny dame og i vogna under samvær?

Anonymkode: 2be7a...998

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Vil høre deres tanker om barnefar som har samvær med barna i en gammal campingvogn ifra 1969, i stedenfor å finne seg ett ordentlig sted å ha barna. (penger har han, så er ikke pengene det står på). 

I sommer har dette fungert greit da den er blitt brukt til å dra på ferie med barna. Men må går vi mot kaldere tider! 

Forsøkt å snakke med han, men samarbeidet og kommunikasjonen er totalt krise. 

Anonymkode: 3b5e1...68f

Hadde noen bodd sånn med barn her så tror jeg de hadde blitt meldt til Bv. Campingvogn fra 1969 fungerer vel ikke godt nok på vinteren når det er -20 ?🥶

Anonymkode: 8ba00...c22

• Nyttig 1
Skrevet

VEl, du får melde fra til BV da at du mener han ikke har et bosted som er egnet og så får de vurdere saken.. Det hjelper sikker på dialog og samarbeid.. 

Anonymkode: 07b89...2c0

• Nyttig 4
Skrevet (endret)

Han bor hos kjæresten ja. Og har samvær med barna i denne campingvogen.

Barna er 1,5 år, 5år og 7 år. 

Endret av Anonym1983.
Skrevet

Her ville jeg tatt en prat med bv for råd. Mulig de kan ta en prat med far. 

Anonymkode: 606fc...b4c

• Liker 1
Skrevet
Anonym1983. skrev (5 minutter siden):

Hvorfor kan han ikke ha samvær hjemme? 

Høres merkelig ut, vet ikke om det er innafor jeg. Aldri hørt om noen her som bor i campingvogn med barn på vinteren. Ser for meg at det fort blir kaldt , og trøblete med vann , toalett osv🫣 

Anonymkode: 8ba00...c22

Skrevet

Vennine av ungene her har nå vokst opp i xampingvog. Bor fast på en campingplass . De har 2 vogner som står i en L og bygd spikertelt på utsiden

Slik at vognene blir kun brukt til å sove i og spikerteltet er det stue og kjøkken, med vedovn. Ingen som har sagt noe der. Vennene syns det er tøft. Men de har nå litt mer plass en bare vogna

Anonymkode: e07ee...2b2

• Liker 2
Skrevet

Dette er så vagt at noe sier meg at vi ikke får servert hele bildet her.

• Liker 3
  • Nyttig 4
Gjest takinova
Skrevet

Er dette annenhver helg da?

Jeg ville ikke godtatt en slik løsning. Hvis det minste barnet er 1,5 år så sier det seg selv at man ikke kan "feriere" i en campingvogn året gjennom.

Skrevet
Anonym1983. skrev (27 minutter siden):

Du kan jo spørre om det er noe isolert og den klarer å holde varme på natta og hvordan han hadde tenkt det 

Anonymkode: 062b3...e50

Skrevet

Har du vært i campingvogna? Ei vogn fra -69 høres ut som ei fukt- og råtefelle med mindre den er tatt veldig godt vare på.

Skrevet

Eneste du forteller om vognen er at den er fra 1969... Alderen sier ingenting om tilstanden.. 

Så hva er egentlig problemet slik du ser det? At DU syns det er galt at han bruker campingvognen, eller at du er oppriktig bekymret for tilstanden og barna? 

Anonymkode: c1956...569

• Liker 3
Skrevet

Hva er problemet sånn egentlig?? 

Å bo i ei campingvogn er da vel slettes ikke ille eller uvanlig. Heller tvert imot om ungene trives. Og at campingvognen er fra 1969 sier null og niks om tilstand og fasiliteter. Min gamle Bjølsethvogn fra 1972 var 3 ganger så bra som vintervogn enn min nåværende vogn fra 2022 da den gamle vogna var bedre isolert og med vannbåren varme i gulvet. Den nye vogna er mindre isolert og har "bare" varmefolie i gulvet. 

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Dette er så vagt at noe sier meg at vi ikke får servert hele bildet her.

Hva er vagt med en campingvogn som er 54 år?

Anonymkode: 01a18...f47

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...