Gå til innhold

Hva er det mest sexy du kan tenke deg-mer enn nakne kropper?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Å se en naken vakker kropp er selvfølgelig flott. Men kanskje er det noe som tenner enda mer? Antydning om hva som er under,  for eksempel. Eller noen bestemte bevegelser og stillinger, også  påkledd?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Å se flere nakne kropper sammen 🤣

Anonymkode: ff267...b35

• Liker 2
Skrevet

Å se mannen min GÅ. Han har så sexy gange og flotte bein og lår, og beveger seg bare så utrolig fint at jeg kan faktisk bli tent bare av å se for meg for eksempel at jeg går bak ham på fjelltur om sommeren. Og that’s it, liksom.

Anonymkode: 6e750...e18

• Hjerte 2
  • Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Å se mannen min GÅ. Han har så sexy gange og flotte bein og lår, og beveger seg bare så utrolig fint at jeg kan faktisk bli tent bare av å se for meg for eksempel at jeg går bak ham på fjelltur om sommeren. Og that’s it, liksom.

Anonymkode: 6e750...e18

Så heldig du er 🙂

Anonymkode: 34988...706

Skrevet (endret)

Det som tenner meg aller mest er et varmt blikk...Da smelter jeg helt 💕. Så da smiler jeg fra øre til øre...

Så jeg er lettvinn jeg 😂

Endret av Irak
  • Hjerte 1
Skrevet
Irak skrev (1 minutt siden):

Det som tenner meg aller mest er et varmt blikk...Da smelter jeg helt 💕. Så da smiler jeg fra øre til øre...

Så jeg er lettvinn jeg 😂

Herlig det🤗💕

Skrevet
Kryneren skrev (1 minutt siden):

Herlig det🤗💕

Ja jeg er veldig heldig på det viset der 🤗. Så det er jeg veldig takknemlig for 💕

Skrevet
Irak skrev (5 minutter siden):

Ja jeg er veldig heldig på det viset der 🤗. Så det er jeg veldig takknemlig for 💕

💕👍

• Liker 1
Gjest takinova
Skrevet

Sexy undertøy eller trange kjoler på kona mi🥰

Skrevet

Når mannen min bruker verktøy, det er et eller annet med det som er så mandig og sexy! 

Anonymkode: 96a17...1f7

• Liker 1
  • Hjerte 2
Skrevet
Lykkedykker skrev (13 minutter siden):

Kvinnfolk i joggebukse

Løs, grå joggebukse???

Hva er fint med det??

Anonymkode: 36d7b...906

Skrevet
Lykkedykker skrev (15 minutter siden):

Kvinnfolk i joggebukse

Hvis den sitter fint på så...trenger ikke være helt tight. Men dama som har den på, hvordan hun ter seg, betyr mye tenker jeg. 🙂

Gjest Lykkedykker
Skrevet
AnonymBruker skrev (19 minutter siden):

Løs, grå joggebukse???

Hva er fint med det??

Anonymkode: 36d7b...906

Vet ikke, det bare er det. Ser så koselig ut. Kose. 

Skrevet

personlig syns jeg ikke en naken kropp er spesielt sexy, for meg ligger et i andre ting, som væremåte, blikk, samtaler osv.. 

Anonymkode: 8d989...6ed

• Liker 1
Skrevet

Menn som har på flanell, rutete skjorte der ermene er brettet opp slik at underarmene synes. Gjerne mens de holder på med noe arbeid. Eller kjører bil, båt.. mmhmm.

Anonymkode: 25854...e35

• Liker 3
  • Nyttig 1
Skrevet

Når samboeren min har på seg grå joggebukser og en bakovervendt caps.

Når han har på seg briller.

Han får er djevelsk blikk når han er kåt. 

Når han danser. 

Når han har på seg en slimfit skjorte, så de brede skuldrene hans blir enda mer synlig. 

Anonymkode: e335c...318

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Menn som har på flanell, rutete skjorte der ermene er brettet opp slik at underarmene synes. Gjerne mens de holder på med noe arbeid. Eller kjører bil, båt.. mmhmm.

Anonymkode: 25854...e35

Haha, skulle skrive akkurat dette.

Anonymkode: d1f82...d69

Skrevet
Kryneren skrev (5 timer siden):

Å se en naken vakker kropp er selvfølgelig flott. Men kanskje er det noe som tenner enda mer? Antydning om hva som er under,  for eksempel. Eller noen bestemte bevegelser og stillinger, også  påkledd?

Menn i uniform.

kvinne

Anonymkode: 2aa2b...c4b

• Liker 1
Skrevet

Submissive, underdanige unge flotte kvinner. Kvinner som gjør hva som helst for min tilfredsstillelse. 
❤️

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...