Gå til innhold

Spotting etter provera

Anbefalte innlegg

Er på dag 7 etter en 10-dagers proverakur nå, og mensen har fremdeles ikke kommet. Jeg spottet så vidt litt rødt og brunt på søndag(var ferdig med kuren torsdag forrige uke) og frem til mandag kveld, men så ingenting. Burde jeg egt telt den første dagen med spotting som første syklusdag? 
Skal begynne på letrozol dag 3, så litt redd jeg har surra det til nå.. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg tenker du bør kontakte den som skrev ut proverakuren og spørre om dette. For meg var dette med provera og oppstart letrozol også vanskelig, men for meg var det fordi jeg begynte å blø veldig mye mens jeg fortsatt gikk på proverakuren, så jeg endte med å avbryte kuren og ta letrozol på dag 4 (hos meg skulle jeg ta fra CD4) av den blødningen. Jeg fikk eggløsning, så det ble ikke feil sånn sett.

Anonymkode: 06d61...24d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (44 minutter siden):

Jeg tenker du bør kontakte den som skrev ut proverakuren og spørre om dette. For meg var dette med provera og oppstart letrozol også vanskelig, men for meg var det fordi jeg begynte å blø veldig mye mens jeg fortsatt gikk på proverakuren, så jeg endte med å avbryte kuren og ta letrozol på dag 4 (hos meg skulle jeg ta fra CD4) av den blødningen. Jeg fikk eggløsning, så det ble ikke feil sånn sett.

Anonymkode: 06d61...24d

Ja, det ville vært det beste, men sliter litt med å få kontakt med han og kommer ikke gjennom på sentralbordet der..

Men burde vel prøve igjen uansett.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...