AnonymBruker Skrevet 28. august 2024 #1 Del Skrevet 28. august 2024 Noen som vet hva slags merker som er fra utlandet som er å få tak i slike butikker, prøver bare å Google satay saus, men kommer bare meny sine produkter sånne «kjente» merker. ser etter en som heller ikke er så dyr som meny sine å smaker ordentlig Anonymkode: 121d7...a0b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. august 2024 #2 Del Skrevet 28. august 2024 AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Noen som vet hva slags merker som er fra utlandet som er å få tak i slike butikker, prøver bare å Google satay saus, men kommer bare meny sine produkter sånne «kjente» merker. ser etter en som heller ikke er så dyr som meny sine å smaker ordentlig Anonymkode: 121d7...a0b Denne anbefales 😊 Anonymkode: 6f3a4...630 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. august 2024 #3 Del Skrevet 29. august 2024 Personlig synes jeg denne er best, og faktisk mye bedre enn den vist over her. Anonymkode: 2fc6d...ae8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. august 2024 #4 Del Skrevet 29. august 2024 Satsysaus tar 30 minutter å lage selv. Kan fryses uten problem. Holder også en uke i kjøleskapet. Mye bedre og billigere enn å kjøpe ferdig. Anonymkode: 47352...a8c 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. august 2024 #5 Del Skrevet 29. august 2024 AnonymBruker skrev (1 time siden): Satsysaus tar 30 minutter å lage selv. Kan fryses uten problem. Holder også en uke i kjøleskapet. Mye bedre og billigere enn å kjøpe ferdig. Anonymkode: 47352...a8c Jeg var den som foreslo den øverste og jeg lager det som oftest fra bunnen selv, men nå var det ikke det ts spurte om Anonymkode: 6f3a4...630 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ThereGoesBob Skrevet 29. august 2024 #6 Del Skrevet 29. august 2024 Kjøpte denne på asia sjappa nylig. Kostet 59 kroner, så litt dyrt. Den har kokosmelk, noe jeg mistenker dro litt ned smaken for min ganes del, men slett ikke verst. Er dessverre helt grønn på dette området. Fyrn sa ihvertfall at satay betyr peanøtter eller noe sånt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sneips Skrevet 6. september 2024 #7 Del Skrevet 6. september 2024 Lurer på dette selv 😅 Føler ikke jeg får "rett" smak uansett oppskrift. Jeg kjøpte en pose i går som jeg tenkte å teste, men så sjekket jeg bakpå når jeg kom hjem (grabbet fort i butikken pga kort tid igjen av parkering) og der står det noe om del 1 og del 2, men posen er ikke merket med hvilken del den er, og det sto ikke noe annet rundt som hørte til 🤦♀️ Kan jo bli en artig middag 😅 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. september 2024 #8 Del Skrevet 7. september 2024 AnonymBruker skrev (På 29.8.2024 den 18.13): Jeg var den som foreslo den øverste og jeg lager det som oftest fra bunnen selv, men nå var det ikke det ts spurte om Anonymkode: 6f3a4...630 Er så typisk KG det der, alltid noen som MÅ skryte av at de lager alt selv selv om ts spør etter ferdig saus eller andre ting. Anonymkode: e9f84...4ff 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. september 2024 #9 Del Skrevet 7. september 2024 satay saus lager du enkelt fra bunn av selv. google er din venn. Anonymkode: cd7f2...34b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest winterchild Skrevet 7. september 2024 #10 Del Skrevet 7. september 2024 Innvadringsbutikk 🤣🤣 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. september 2024 #11 Del Skrevet 7. september 2024 AnonymBruker skrev (8 timer siden): satay saus lager du enkelt fra bunn av selv. google er din venn. Anonymkode: cd7f2...34b Det var faktisk ikke det ts spurte om… Anonymkode: e9f84...4ff 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. september 2024 #12 Del Skrevet 8. september 2024 AnonymBruker skrev (På 29.8.2024 den 9.09): Personlig synes jeg denne er best, og faktisk mye bedre enn den vist over her. Anonymkode: 2fc6d...ae8 Er denne sterk? Medium sterk? Jeg leter også etter en god sataysaus, syns ikke det blir riktig smak uansett hvilken oppskrift jeg bruker eller hvilket ferdigglass jeg kjøper. Liker den mild, med kokosmelk i, og gjerne noe sitrongress. Hvordan er denne du anbefaler? Anonymkode: 3b5b0...17c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå