AnonymBruker Skrevet 16. januar #41 Del Skrevet 16. januar Brukte aldri progressive briller, men har brukt progressive linser i flere år nå. Veldig fornøyd fra første dag. Før det brukte jeg linser + lesebriller, men det ble mye styr til slutt. Ellers brukte jeg briller siden barndommen og tenkte det var ekkelt å putte linser i øynene. Men nei, det går så fint. Bruker månedlige linser, veldig praktisk. Anonymkode: 6862b...d0c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. januar #42 Del Skrevet 16. januar AnonymBruker skrev (10 minutter siden): Brukte aldri progressive briller, men har brukt progressive linser i flere år nå. Veldig fornøyd fra første dag. Før det brukte jeg linser + lesebriller, men det ble mye styr til slutt. Ellers brukte jeg briller siden barndommen og tenkte det var ekkelt å putte linser i øynene. Men nei, det går så fint. Bruker månedlige linser, veldig praktisk. Anonymkode: 6862b...d0c Jeg vurdere progressive linser når jeg nå må ta ny synstest. Er det noen forskjell mellom de forskjellige optikerne i forhold til kvalitet, pris og annet når det kommer til progressive linser? Synes det er så vanskelig å velge kjede, så jeg bare utsetter og utsetter å bestille. Anonymkode: 5cc3e...c84 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå