Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Min sønn og kjæresten over flere år har gjort det slutt. Selv om de bor og studerer i en annen by var vi blitt godt kjent med henne og glad i henne. Jeg vet ikke årsak til bruddet, men det var hun som gjorde det slutt. Syns det er trist at jeg aldri vil møte henne igjen, så jeg sendte en melding hvor jeg sa at jeg syns det er trist og ønsket henne lykke til videre i livet. Min datter mener dette var upassende og at jeg ikke burde ta kontakt med henne. Hva tenker dere?

• Hjerte 4
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg synes ikke det gjør noe at du gjorde det, så lenge det var tydelig at du mente det godt, og ikke passivt aggressivt. Det kan sikkert være hyggelig for jenta også å høre at du har satt pris på henne.

Har du forresten fått svar?

• Liker 12
Skrevet

Helt ok

Anonymkode: 02d1a...6a0

• Liker 4
  • Nyttig 1
Skrevet

Helt innafor. 

Anonymkode: 67198...2f1

• Liker 4
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Helt innafor. 

Med mindre han har utøvd "kroppskrenkelse" på henne. Da burde du la være.

• Liker 6
  • Nyttig 4
Skrevet
Seff skrev (3 minutter siden):

Jeg synes ikke det gjør noe at du gjorde det, så lenge det var tydelig at du mente det godt, og ikke passivt aggressivt. Det kan sikkert være hyggelig for jenta også å høre at du har satt pris på henne.

Har du forresten fått svar?

Nei, hun har ikke svart meg. Min intensjon var jo å være hyggelig. Hun har jo vært en del av familien vår. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Med mindre han har utøvd "kroppskrenkelse" på henne. Da burde du la være.

Ha ha. Det har han heldigvis ikke gjort. Men skjønner det må være fort gjort for MM å sende en melding. Selv om det ikke er så lurt…

Skrevet

Jeg synes det var trivelig av deg 🙂 Jeg setter pris på slike meldinger. Kanskje ikke helt "lykke til videre i livet" 😅 men at foreldrene har satt pris på å bli kjent med meg er koselig å høre. 

Anonymkode: 3d4f9...4eb

• Liker 5
Skrevet

Synes det var helt innafor, og hyggelig og høflig på en passende måte. Kan godt være hun satte pris på det, selv om hun ikke har noe fornuftig å svare deg. 

Anonymkode: 59c7e...eed

• Liker 4
Skrevet

I utgangspunktet syns jeg det var hyggelig. Men det som er skummelt med en melding, er at det kan oppfattes helt forskjellig fra den som sender til den som leser. 

Hvis hun leser det som om du er bitter på din sønns vegne, kan "lykke til videre i livet", oppfattes ganske frekt. 

Anonymkode: e9f14...752

Skrevet

Hadde moren til min x skrevet det til meg, hadde jeg blitt kjempeglad. Kommer seff an på årsak til brudd, men kan ikke helt se for meg at det skal være veldig galt å vise noen at de har betydd noe for deg. 

Anonymkode: 09fd0...592

• Liker 3
  • Hjerte 1
Skrevet

Jeg har både slått opp med og blitt dumpet av ekskjærester, og hver gang har "svigermor" sendt en melding (eller ringt) med en hyggelig melding, sagt de er lei seg for det som har skjedd, ønsket meg lykke til videre og at de er glad i meg. Jeg har satt utrolig pris på det, da forholdene har vart såpass lenge at jeg har blitt godt kjent med og integrert i familien. Har absolutt ikke tolket meldingene som bitre eller kjipe. 

Anonymkode: 2b95c...4e6

• Liker 1
  • Nyttig 2
Skrevet

Høres jo ut som en hyggelig geat det. Møter stadig på ex av min sønn. De er glade for å se meg. Dama han har nå har vært i fohold i 4år. Jeg føler de kommer til å gifte seg en dag. Men vi får se. Jeg har vært heldig med sviger døtrene mine. Gode damer alle sammen. Men jeg så det jo på 5 minutter  at det ikke kom til å vare. Ikke fordi ddt var feil med dem.  Men jeg  kjenner min sønn  og skjønner  raskt hvem han kan fungere med.

Hun han har nå. Så jeg jo 6mnd før han ble sammen med henne at kanskje kunne være the one. De ble sammen litt unge. Og har hatt et par små brudd. Og da har heg sendt henne en melding.  Ikke de andre.

Anonymkode: 33244...34c

Skrevet

Ryddet for avsporinger. 

Christina82, mod

Skrevet

Min svigermor sendte melding til meg når det ble slutt mellom min eks og meg. Det synes jeg var veldig koselig, at hun strakk ut ei hånd. Vi har fortsatt god kontakt, noe jeg er glad for, da jeg er veldig glad i de. 

Skrevet

Så lenge du skrev at du syntes det var trist, så tror jeg ikke "lykke til videre… " blir oppfattet feil. 

Skrevet

Helt innafor. Datteren din er for ung til å forstå dette 

Anonymkode: c6bda...40f

Skrevet

Jeg syns det var veldig fint av deg, ts🥰 

Skrevet

Å sende en melding for å si at du syntes det er trist syntes jeg er helt innenfor, men å holde kontakten videre synes jeg du burde avklare med din sønn. Det kan jo hende han syntes det er vanskelig iom at det var hun som slo opp. 

Anonymkode: d7563...7c4

Skrevet

Helt greit og en veldig koselig ting og gjøre. Min svigermor har kontakt fra tid til annen med en gammel flamme av mannen, ser ikke henne selv hjemme hos dem, men dem hadde et vedlig nært vennskap. Selv er jeg og svigermor også veldig nære så går helt fint. Så det og sende en sånn melding er ihvertfall helt greit

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...