AnonymBruker Skrevet 28. august 2024 #1 Skrevet 28. august 2024 Jeg har akkurat blitt sammen med en fyr jeg liker skikkelig godt. Vi er litt ulike, men matcher på verdier og ønsker for livet. Tok en kaffe i dag med en venninne som kjenner oss begge godt, og hun sa at hun er veldig overrasket over at vi er en match og jeg har liker han. Ba henne utdype, og da sa hun: Han er jo veldig snill, men en litt sånn enkel og ikke særlig dyp fyr som liker Marvel - og du er jo så smart, belest, interessant og bra! Du er jo fantastisk! Nå kan jo dette leses som skikkelig spydig kommentar fra hennes side, men hun framsto mer som en venninne som ville gi meg et genuint råd og si at han ikke er bra nok for meg. Jeg ble ordentlig overrasket, fordi jeg har det så utorlig fint med han! Vi ler masse sammen og alt føles bare så lett. Ikke noe dramatikk. Ja, han er kanskje ikke den mest intellektuelle i rommet, og han liker enkle ting, men jeg har tenkt at det ikke har så mye å si. Kommentaren hennes gjorde meg litt usikker, fordi hun jo kjenner han godt. Er dette noe andre enn hun tenker, liksom? Er hun sær her? Hvordan hadde dere reagert og tenkt om dere var meg? Anonymkode: 90314...558 1
AnonymBruker Skrevet 28. august 2024 #2 Skrevet 28. august 2024 Veldig dårlig venninne. Det er dessuten mange smarte folk som liker Marvel. Vet ikke hvordan han er ellers. Men sosialt klønete folk oppfattes fort som dumme, selv om de er lynende intelligente. Uansett destruktivt å komme med en sånn kommentar. Anonymkode: f23bd...904 5
AnonymBruker Skrevet 28. august 2024 #3 Skrevet 28. august 2024 Dersom du liker han syns jeg ikke du skal la denne kommentaren så tvil uten grunn. Folk er ikke enkle fordi om de liker Marvel, når ble det en fordom? Masse smarte folk setter pris på eventyr og voksentegneserier. Og fordi om han er litt stille har han jo sitt indre liv som alle andre, stille vann har dypest grunn. Jeg forstår hun mente å komplimentere deg, men jeg syntes det virker litt nedlatende sagt…. Anonymkode: 2ff45...e69 3
AnonymBruker Skrevet 29. august 2024 #4 Skrevet 29. august 2024 Gi blaffen i hva andre syns, følg magefølelsen din! Hilsen høyt utdannet kvinne som EEEElesker Marvel! Anonymkode: 44191...3a7 3
AnonymBruker Skrevet 29. august 2024 #5 Skrevet 29. august 2024 Dårlig venninne! Hun unner deg ikke kjæreste. Anonymkode: a3e97...f87
AnonymBruker Skrevet 29. august 2024 #6 Skrevet 29. august 2024 Herlighet, så tullete kommentar. Man behøver ikke å ha felles interesser, for å klaffe. Om dere deler samme verdier og fremtidsutsikter, og har en god kjemi, så er det, det viktigste. Alt annet er overflødig og har ingen dyp betydning for en relasjon. Samboeren min elsker gaming, fotball og sjakk. Jeg elsker ishockey, lesing, serier og strikking. Han holder seg oppdatert på samfunnet via podcaster, jeg klarer ikke å engasjere meg uten at det påvirker meg mentalt. Han er svært intelligent, spesielt rundt fagrelaterte emner, jeg er mer intelligent når det kommer til å forstå andres følelser og reaksjoner i relasjoner. Anonymkode: 0da79...0a9 2
AnonymBruker Skrevet 29. august 2024 #7 Skrevet 29. august 2024 Som liker marvel faktisk. Hva er ille med marvel? Hadde hun ment det samme om DC? eller om det var Disney? Anonymkode: 381c9...ac0 1
AnonymBruker Skrevet 29. august 2024 #8 Skrevet 29. august 2024 Hallo? Jeg liker bedre marvel enn politikk og filosofi. Jeg er likevel ganske smart 😀 Du og han har god kjemi, og er en perfekt match selv om venninnen din ikke er enig. Anonymkode: 5182d...dd6 1
AnonymBruker Skrevet 30. august 2024 #9 Skrevet 30. august 2024 AnonymBruker skrev (På 28.8.2024 den 21.45): Jeg har akkurat blitt sammen med en fyr jeg liker skikkelig godt. Vi er litt ulike, men matcher på verdier og ønsker for livet. Tok en kaffe i dag med en venninne som kjenner oss begge godt, og hun sa at hun er veldig overrasket over at vi er en match og jeg har liker han. Ba henne utdype, og da sa hun: Han er jo veldig snill, men en litt sånn enkel og ikke særlig dyp fyr som liker Marvel - og du er jo så smart, belest, interessant og bra! Du er jo fantastisk! Nå kan jo dette leses som skikkelig spydig kommentar fra hennes side, men hun framsto mer som en venninne som ville gi meg et genuint råd og si at han ikke er bra nok for meg. Jeg ble ordentlig overrasket, fordi jeg har det så utorlig fint med han! Vi ler masse sammen og alt føles bare så lett. Ikke noe dramatikk. Ja, han er kanskje ikke den mest intellektuelle i rommet, og han liker enkle ting, men jeg har tenkt at det ikke har så mye å si. Kommentaren hennes gjorde meg litt usikker, fordi hun jo kjenner han godt. Er dette noe andre enn hun tenker, liksom? Er hun sær her? Hvordan hadde dere reagert og tenkt om dere var meg? Anonymkode: 90314...558 Hun er jo ganske enkel selv, og neppe særlig belest eller smart, og du liker henne og er venn med henne Jeg hadde bare respondert med å gi henne ett speil. Men det gjelder deg også. Du sier han ikke er veldig intellektuel, og at han liker enkle ting, og det eneste du klarer dra frem av eksempler noen veier er Marvel. Hva ser du på av serier og film? Hvilke bøker leser du som er så intellektuelle? Hvilken underholdning bruker du når du vil slappe av? Jeg elsker marvel, dc, disney, pixar og lignende, det er herlig å kunne koble av med etter slitsomme dager på jobb. Anonymkode: 5d217...376 1
AnonymBruker Skrevet 30. august 2024 #10 Skrevet 30. august 2024 Man kan være dyp og smart uten å være intellektuell, og ha masse komplekse interesser og kunnskaper uten å ha lest Jon Fosse eller å forstå EU-direktivene. Er man enkel så er han litt enfoldig, få interesser og ikke ekspert på noe, lite ambisjoner, drømmer og ikke fremtidsorientert. Dersom han er sistnevnte er han ikke noe for deg, da. Pass på at ikke venninna di er ei snobb. Anonymkode: 0a0a3...46d
Irak Skrevet 30. august 2024 #11 Skrevet 30. august 2024 (endret) AnonymBruker skrev (På 28.8.2024 den 21.45): Jeg har akkurat blitt sammen med en fyr jeg liker skikkelig godt. Vi er litt ulike, men matcher på verdier og ønsker for livet. Tok en kaffe i dag med en venninne som kjenner oss begge godt, og hun sa at hun er veldig overrasket over at vi er en match og jeg har liker han. Ba henne utdype, og da sa hun: Han er jo veldig snill, men en litt sånn enkel og ikke særlig dyp fyr som liker Marvel - og du er jo så smart, belest, interessant og bra! Du er jo fantastisk! Nå kan jo dette leses som skikkelig spydig kommentar fra hennes side, men hun framsto mer som en venninne som ville gi meg et genuint råd og si at han ikke er bra nok for meg. Jeg ble ordentlig overrasket, fordi jeg har det så utorlig fint med han! Vi ler masse sammen og alt føles bare så lett. Ikke noe dramatikk. Ja, han er kanskje ikke den mest intellektuelle i rommet, og han liker enkle ting, men jeg har tenkt at det ikke har så mye å si. Kommentaren hennes gjorde meg litt usikker, fordi hun jo kjenner han godt. Er dette noe andre enn hun tenker, liksom? Er hun sær her? Hvordan hadde dere reagert og tenkt om dere var meg? Anonymkode: 90314...558 Det enkle er ofte det beste Og det tror jeg det er noe i....Jeg er rimelig enkel selv, og foretrekker å omgi meg med enkle mennesker som ser lyst på livet, og har bøttevis med humor. Da har jeg det bra. Bare dem klarer å være seriøse når det gjelder, så er jeg godt fornøyd. Jeg verdsetter enkelhet, for det opplever jeg får fram det beste i meg 🥳🥳🥳. Det er da jeg føler jeg skinner. Så jeg syns du skal først og fremst lytte til deg selv. Er ikke venninnen din som skal være kjæreste med han her...Det er jo deg 🥰. Endret 30. august 2024 av Irak
AnonymBruker Skrevet 30. august 2024 #12 Skrevet 30. august 2024 Kanskje hun vil ha han selv…? 😂 Anonymkode: 2ff45...e69
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå