Gå til innhold

Hetetokter en time av gangen og hormoner

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har plutselig fått voldsomme hetetokter og de var lenge, men frysninger etterpå. Er det flere som har så lange av gangen? Jeg kan holde på hver time på natten og blir sprø!! Hele kroppsreguleringen er på tur med at jeg også blir frysen.  Gått på hormonspray og progesteron en uke nå. Utredes også for kreft. Noen som kjenner igjen ting og har noen råd? 

Anonymkode: a03b9...9a0

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det finnes et nytt middel du kan prøve som er ikke-hormonelt. Selv kan jeg ikke bruke hormoner på grunn av brystkreft, og venter nå på å få starte med Veosa - må bare få det godkjent av kreftlegen. Jeg er veldig plaget med hetetokter, og håper nå at dette vil hjelpe.

Ellers hjelper cannabis mot hetetokter, men det er jo også andre bivirkninger...

Anonymkode: d8cc2...e79

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 28.8.2024 den 21.23):

Har plutselig fått voldsomme hetetokter og de var lenge, men frysninger etterpå. Er det flere som har så lange av gangen? Jeg kan holde på hver time på natten og blir sprø!! Hele kroppsreguleringen er på tur med at jeg også blir frysen.  Gått på hormonspray og progesteron en uke nå. Utredes også for kreft. Noen som kjenner igjen ting og har noen råd? 

Anonymkode: a03b9...9a0

Den kombinasjonen gjør at du skal vurderes av lege og ikke fremmede mennesker på nett. Stoffskiftesykdom og mange andre ting kan spille inn her. 

Anonymkode: 2ffc9...10b

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...