AnonymBruker Skrevet 28. august 2024 #1 Skrevet 28. august 2024 Jeg vil gjerne høre deres erfaring. Jeg føler det går fint enn så lenge, selvom jeg startet rett på 100% Etter halvt års sykemelding. Jeg fikk det mye bedre med profesjonell hjelp, samtidig som jeg la om livsstilen. Men jeg merker at jeg må være forsiktig og at kroppen gir meg hint. I dag merket jeg det ekstra godt når noen krevde noe av meg kommende helg som jeg egentlig skulle prioritere egentid. Jeg fikk et lite sammenbrudd. Hvis noen her har vært borti noe lignende, hvordan merket du det? Anonymkode: 1ad4d...aa9
AnonymBruker Skrevet 28. august 2024 #2 Skrevet 28. august 2024 Kort oppsummert: Jeg sprang rett på (den billedlige) veggen og var ute av arbeid i et år. Så AAP og press om å prøve meg i jobben som førte til 100% og så fungerte det en stund frem til jeg møtte veggen igjen. Og sluk fortsatte det frem til jeg var så ødelagt og utbrent at det ikke gikk ann å gå tilbake til arbeidslivet overhodet. Mistet mann, jobb, sosial liv, meg selv og barna led.. men alt for jobben, ikke sant? Anonymkode: e5f7f...31a 3
AnonymBruker Skrevet 29. august 2024 #4 Skrevet 29. august 2024 Jeg gikk nok tilbake for tidlig, jeg jobbet meg opp i % og merket egentlig at det var for tidlig, men jeg ville klare å komme tilbake før jeg måtte over på AAP. jeg har vært tilbake i jobb i to år nå og det halter og går, kjenner egentlig at dette ikke er holdbart. Jeg vil jo egentlig ikke at det skal bli like ille som sist, men jeg føler også at det blir et nederlag om jeg ikke klarer det. Ikke lett dette😅 Anonymkode: bce61...58f
AnonymBruker Skrevet 29. august 2024 #5 Skrevet 29. august 2024 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Jeg gikk nok tilbake for tidlig, jeg jobbet meg opp i % og merket egentlig at det var for tidlig, men jeg ville klare å komme tilbake før jeg måtte over på AAP. jeg har vært tilbake i jobb i to år nå og det halter og går, kjenner egentlig at dette ikke er holdbart. Jeg vil jo egentlig ikke at det skal bli like ille som sist, men jeg føler også at det blir et nederlag om jeg ikke klarer det. Ikke lett dette😅 Anonymkode: bce61...58f Jeg selv merker at kroppen gir noen signaler nå. Men prøver å ta de på alvor. Men det er ekstremt vanskelig å sette grenser når det går utover andre. Så skal spørre om tilrettelegging. Men det er jo kjipt. Det er jo litt nederlag, men jeg tror det blir større nederlag om jeg treffer veggen igjen:/ ts Anonymkode: 1ad4d...aa9
AnonymBruker Skrevet 29. august 2024 #6 Skrevet 29. august 2024 Ja." Møtte veggen", og det føltes faktisk fysisk ut som jeg løp i 100 km/t rett i en betongvegg. Var sykemeldt i rundt 8 mnd og sov mesteparten av tiden. Begynte sakte tilbake i jobb. Byttet jobb (rett og slett for å få "ny start") og har nå vært i full jobb i åresvis og fungerer helt normalt. Jeg er dog veldig bevisst på hvordan jeg bruker energien, og kutter heller ut noe enn å satse på at det går bra. Anonymkode: d933b...d88
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå