Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ser ut som dette er blitt en stor greie!

Masse lovnader om at man vil tjene penger! Kjøp kurset og selg det videre..

Noen her som driver med dette??

Er det så lukrativt som det høres ut som?

Anonymkode: 40806...e50

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hæ?? Som i kjøp kursdeltakelse og selg det videre? Virker umiddelbart som kurs hvor interessen har vært elendig og kursansvarlige har funnet en ny måte å fylle det opp på

Anonymkode: e7fdb...961

Skrevet

Jeg legger også merke til dette, men alle fremstår så sykt hemmelighetsfulle og jeg har aldri hørt om noen som kjøper kurs så hvor er disse kundene de hevder de tjener så gode penger på? 

De hevder å lage digitale kurs som selges videre men ingen sier hva kursene handler om 🙈

Dette stinker MLM. Venninnefølelse (sekt), «Bli med i mitt team, jeg lærer deg alt du trenger» og «Finn ditt hvorfor» det er jo som å høre NuSkin-damene da de var på topp. 

Anonymkode: fec54...e2a

• Liker 2
Skrevet

Nei, det er svindel pakket inn i glanspapir på en slik måte at det faktisk er lovlig.  

Det de tjener penger på er videresalg, og ikke det faktiske produktet. Og alle skjønner jo at det ikke går i lengden, eneste måten å tjene penger på er å være tidlig ute og lure andre til å kjøpe seg inn, med lovnader om at de kommer til å tjene penger på dette. Førstemann tjener kanskje penger, og dermed lyver de ikke. Men de som betaler førstemann og hiver seg på trenden, vil i 99% av tilfellene tape penger. 

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet

Nei, det er jo bare tull. Du kan være heldig, men jo flere som driver med det, jo mindre sjans er det for å tjene penger. Blir litt som et kjedebrev egentlig, innholdsmessig sett. Og tittelen på kurset bør være "Slik lurer du penger ut av folk ved å selge kurs om hvordan du kan lure penger ut av folk ved å selge kurs".

Anonymkode: 76368...9b8

Skrevet

Leste meg litt opp på det i går, det kalles Master Resell Rights og er ikke akkurat bærekraftig i lengden om alle skal kjøpe kurs og videreselge. Denne youtube-videoen går litt i dybden på de ulike aspektene ved det: 

Om kurset er så fantastisk, hvorfor skal den opprinnelige skaperen av det si fra seg rettighetene å la folk videreselge uten profitt? Bare for å være snill mot nye "entreprenører"? 

Det som er litt skummelt er at de sikter seg mot småbarnsforeldre i tidsklemma, som gjerne er en sårbar gruppe som nyetablert med høye utgifter i en tid med høy inflasjon. "Vil du ikke ha mer tid til barna dine? Være hjemme og samtidig tjene gode penger?" Mange ønsker jo det, men "alle" kan ikke jobbe på denne måten, hvordan skal det da gå rundt? 

Skrevet

Jeg får stadig opp en profil på Instagram; jaktjenter, som er «online business mentor» og som skryter over økonomisk frihet osv, er bare å sende en mld så får du vite alt osv. Er det slike du mener?

Anonymkode: 9fcad...e6c

Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Jeg får stadig opp en profil på Instagram; jaktjenter, som er «online business mentor» og som skryter over økonomisk frihet osv, er bare å sende en mld så får du vite alt osv. Er det slike du mener?

Jepp, feks inspireyou_lilly, digitalwealth.bysina, digital.by.liene osv, jeg får maaange opp som reklame hver dag, så de kjøper seg tydeligvis plass i sosiale medier. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (19 minutter siden):

Jepp, feks inspireyou_lilly, digitalwealth.bysina, digital.by.liene osv, jeg får maaange opp som reklame hver dag, så de kjøper seg tydeligvis plass i sosiale medier. 

Jeg synest at det ser litt «billig» ut, litt sånn aloe vera juice, tupperware osv. Det er stort sett arbeidssky husmødre som tror at de skal bli millionær på dette tullet. En stund var det aksjehandel/trading som var SÅ fantastisk, til det viste seg å være en bløff fra Dubai🫠

• Liker 1
  • 1 måned senere...
Skrevet

Nå florerer det på Instagram igjen av damer som lurer på om ikke alle ønsker seg mer frihet til å være sammen med barna sine. Fellesnevneren er at de er veldig hemmelighetsfulle rundt hva de driver med. Leste ei som skreiv at hun annonserer for et kjent japansk selskap, men ser ingen annonser på profilen hennes, derimot kunne du kjøpe plass i hennes team for 900kr 😆

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...