AnonymBruker Skrevet 28. august 2024 #1 Del Skrevet 28. august 2024 Hei Trenger innspill!!!! Jeg har alltid hatt stabil menssyklus, mensen kommer alltid den 12. i måneden. I Juni måneden har jeg for første gang ikke fått mensen fordi jeg har vært VELDIG mye stresset...så den uteble. I Juli måneden kom mensen den 12. Til min store overraskelse kom mensen den 02.August (vet ikke hvorfor den kom så tidlig). Jeg prøver nå å bli gravid. Har hatt første samleie den 19.08, så den 23.08. Har ikke merket symptomer på eggløsning. Det er tidlig å ta en test, så jeg må nok vente. Men når kan jeg ta graviditet test siden jeg ikke vet eggløsningsdagen? Skal jeg teste meg på forventet mensdagen? Blir det den 02.09 eller 12.09 (første forventet mens dag)? Anonymkode: d10dd...10f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. august 2024 #2 Del Skrevet 28. august 2024 Kjøper du en 10-pakk med makesure tester, trenger du ikke vente til IKM med å teste. Du kan alltids teste på søndag og så på onsdag igjen for eksempel og så til helgen som kommer der igjen for eksempel. De selger makesuretester på kiwi, meny og eurospar ihvertfall. Det er anbefalt å ha samleie annenhver til tredjehver dag i den fertile perioden. Anonymkode: 5e915...b33 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. august 2024 #3 Del Skrevet 28. august 2024 Hvis mensen alltid kommer den 12. i måneden så har du ikke stabil syklus, da kalendermånedene har ulikt antall dager. Jeg ville kjøpt billige tester og heller testet oftere. Samt begynt å tracke sykluslengde i antall dager, ikke månedstall. Anonymkode: 64f40...342 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. august 2024 #4 Del Skrevet 28. august 2024 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Kjøper du en 10-pakk med makesure tester, trenger du ikke vente til IKM med å teste. Du kan alltids teste på søndag og så på onsdag igjen for eksempel og så til helgen som kommer der igjen for eksempel. De selger makesuretester på kiwi, meny og eurospar ihvertfall. Det er anbefalt å ha samleie annenhver til tredjehver dag i den fertile perioden. Anonymkode: 5e915...b33 Jeg har tenkt å teste på mandag 02.09 siden den var første mensdagen i forrige syklus samtidig som det har gått 2 uker siden første samleie. Jeg skal uansett kjøpe masse tester i morgen men er veldig skeptisk til å teste før mandagen. Vil liksom ikke bli knust med masse negative tester så tidlig. Ts Anonymkode: d10dd...10f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. august 2024 #5 Del Skrevet 28. august 2024 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Hvis mensen alltid kommer den 12. i måneden så har du ikke stabil syklus, da kalendermånedene har ulikt antall dager. Jeg ville kjøpt billige tester og heller testet oftere. Samt begynt å tracke sykluslengde i antall dager, ikke månedstall. Anonymkode: 64f40...342 Hvis mensen kommer på samme dato uansett hvilken måned det er, så er syklusen 28 dager. Eller har jeg misforstått her? Ts Anonymkode: d10dd...10f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. august 2024 #6 Del Skrevet 28. august 2024 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Hvis mensen kommer på samme dato uansett hvilken måned det er, så er syklusen 28 dager. Eller har jeg misforstått her? Ts Anonymkode: d10dd...10f Det er ikke 28 dager i hver måned, så hvis du får mensen 12 hver mnd, så har du mellom 28 og 31 dagers syklus. 28 dager i februar-mars, 31 dager i mars-april, 30 dager i april-mai. Anonymkode: dd096...4a3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. august 2024 #7 Del Skrevet 28. august 2024 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Hvis mensen kommer på samme dato uansett hvilken måned det er, så er syklusen 28 dager. Eller har jeg misforstått her? Ts Anonymkode: d10dd...10f Ja. Det er jo 30 eller 31 dager i måneden, så da har du syklus som varierer mellom 30 og 31 dager. Anonymkode: bf7aa...e1f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. august 2024 #8 Del Skrevet 28. august 2024 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Hvis mensen kommer på samme dato uansett hvilken måned det er, så er syklusen 28 dager. Eller har jeg misforstått her? Ts Anonymkode: d10dd...10f Du har misforstått. Juli har 31 dager, august 30. Februar har 28 dager, 29 når det er skuddår osv. Anonymkode: 64f40...342 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. august 2024 #9 Del Skrevet 28. august 2024 Ts her Da har jeg misforstått angående syklus lengde. Men når er det lurt å teste? Den 02.09 eller 12.09? Anonymkode: d10dd...10f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. august 2024 #10 Del Skrevet 28. august 2024 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Ts her Da har jeg misforstått angående syklus lengde. Men når er det lurt å teste? Den 02.09 eller 12.09? Anonymkode: d10dd...10f Du kan tester når som helst. 14 dager etter sex vil det slå ut om du er blitt gravid. Kjøp en 10 pakking og test flere ganger så får du svar. Også bør du begynne å loggført syklusen din bedre så du får bedre kontroll enn du har nå. Anonymkode: bca2a...e57 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. august 2024 #11 Del Skrevet 28. august 2024 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Du kan tester når som helst. 14 dager etter sex vil det slå ut om du er blitt gravid. Kjøp en 10 pakking og test flere ganger så får du svar. Også bør du begynne å loggført syklusen din bedre så du får bedre kontroll enn du har nå. Anonymkode: bca2a...e57 Takk for svar! En 10 pakking tester skal jeg ihvertfall kjøpe i morgen. 2 uker etter første samleie blir det den 02.09. Det er rett rundt hjørnet. Jeg er også forberedt på å få negative svar. Anonymkode: d10dd...10f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå