AnonymBruker Skrevet 28. august 2024 #1 Skrevet 28. august 2024 Hei! Jeg er en 24 år gammel ung mann. Idag ble jeg veldig fortvilet mens jeg var i dusjen og da jeg la meg i sengen etter det så gråt jeg mye. Jeg kjenner at jeg er i ferd med å gi opp kjærlighet, dating og sex. Jeg er ekstremt seksuelt frustrert, og er berørelsesutsultet. Jeg lengter etter fysisk nærhet med en dame og en dame jeg kan holde rundt og en som kan holde rundt meg hardt. En som kan kysse meg lidenskapelig. Jeg ser aldri eller forstår når damer er interessert i meg eller liker meg. Om de viser tegn så ser jeg det ikke, eller om de viser tegn i det hele tatt. Jeg har store utfordringer med å vise interesse til jenter jeg liker godt, enten gjennom kroppsspråk, flørting eller kommunikasjon. Jeg har ikke fått det til. Så jenta aner ikke at jeg liker hun Det her har skjedd flere ganger nå hvor jeg har begynt å gråte. Det er så latterlig og patetisk som det bare går an. Tidligere på dagen så var jeg med en kompis som sa at han har pult mange damer også forteller han om hans suksess med damer. På vei hjem etter det så kjente jeg at det bare kokte av frustrasjon og sinne inni meg. Temaet kjærlighet, dating og sex forsterker bare frustrasjonen og er bare en påminnelse på at jeg ikke får det til med damer. Jeg klarer ikke få jenter til å le, og jeg vet at det er noe av det viktigste man må klare for å få en dame på kroken. Hvis ikke er jeg dømt til å feile. Jeg er for stiv og tar meg selv for seriøs. Faren min tror at jeg har mild autisme, men ønsker ikke å bruke det som unnskyldning. Har aldri testet meg selv for det heller. Burde jeg snakke med en sexolog? Hadde satt pris på alle tilbakemeldinger og ønsker at dere er så ærlig som mulig! Kan jeg få noen råd eller deres tanker om det her. Bare vær helt ærlig vær så snill. Anonymkode: 01b68...8a9 11
AnonymBruker Skrevet 28. august 2024 #2 Skrevet 28. august 2024 Psykolog før sexolog, i så fall. Ønsker deg lykke til, du høres ut som en fin fyr i motsetning til de utallige drittsekker som sprader rundt. Anonymkode: e0823...db2 8 2 6
AprilLudgate Skrevet 28. august 2024 #3 Skrevet 28. august 2024 Jeg tenkte høytfungerende autisme før du skrev det selv. Synes du skal begynne der Utredning altså. Lettere å forklare andre disse tingene om man vet årsaken. Og umulig å få et forhold til å funke om du ikke har selvinnsikt på hva/hvorfor og gode verktøy i møte med andre. Det å få pult betyr ikke å få en god relasjon, en god følelse, føle seg komfortabel med andre osv. Jeg leser deg dithen at du ønsker kjæreste og ekte relasjoner 4 1 2
AnonymBruker Skrevet 28. august 2024 #4 Skrevet 28. august 2024 Prøv å tenke litt annerledes på dette, Ts. Du er usikker på deg selv og på andre. Da er løsningen å jobbe med deg selv (ev. med psykolog), men også å øve på å være mer sosial med andre mennesker. Merk at jeg skriver mennesker, ikke "kvinner". Meld deg inn i en frivillig organisasjon (det er mange av dem, finn en som opererer aktivt der du bor). Der vil du møte unge og gamle og alt imellom, menn og kvinner. Du vil lære mye om å omgås andre, bli mer trygg på deg selv i møte med andre, vil lære å forstå andre bedre enn du gjør i dag (også kvinner). Du får kanskje venninner der også, som du kan lære enda mer av. Du har hele livet foran deg, og selv om du føler deg ensom nå og som om den eneste som har det slik, så er du langt fra alene. Mange har hatt det sånn før deg også, og likevel fått gode forhold etterhvert i livet. Så - kom deg ut og tren på å være sosial, tren på mellommenneskelige relasjoner, vær oppriktig interessert i andre mennesker! Anonymkode: 54b2d...1db 4 2 3
Kassettspiller Skrevet 28. august 2024 #5 Skrevet 28. august 2024 (endret) AnonymBruker skrev (56 minutter siden): Faren min tror at jeg har mild autisme, men ønsker ikke å bruke det som unnskyldning. Har aldri testet meg selv for det heller. Les deg opp på kroppspråk og sosiale ferdigheter og øv mye med personer du stoler på. Det er viktig at de også kan gi deg ærlige tilbakemeldinger. Jeg har selv autisme og man må øve mye for å forstå andre. Det er utrolig slitsomt, men det kan gjøre ting enklere på sitt eget vis. Kanskje det å være åpen om utfordringene dine ville hjelpe både deg selv og andre? På den måten kan du tilrettelegge for deg selv og andre kan prøve å kommunisere tydeligere. Endret 28. august 2024 av Kassettspiller 1 2
AnonymBruker Skrevet 28. august 2024 #6 Skrevet 28. august 2024 Jeg er kvinne og sliter også med å forstå signaler rundt meg. Er sjenert og har vanskelig med å slippe folk inn. Løsningen for meg var å bli kjent med folk via internett. Lettere å skrive enn å snakke face to face. Møtte mannen på nettet og har barn sammen nå Anonymkode: b661d...9f9 2 1 1
AnonymBruker Skrevet 28. august 2024 #7 Skrevet 28. august 2024 Ta, du høres ut som en fin fyr! Følsom, opptatt av hvordan andre har det og hvordan du opptrer ovenfor andre. Dette er gode egenskaper! At kompisen din har pult mange betyr ikke så mye i det store og hele, har pult noen menn Ila livet jeg også, de som skrøyt var ofte de som ikke var så fine å ha sex med. dette kommer til å ordne seg, men prøv å senk skuldrene, lytt hva folk sier til deg og vær en god venn. Jeg har mange venner som ikke får andre til å le hele tiden, det er ikke nødvendigvis sånn du får damer, tro meg. Det er kanskje en mager trøst, men du virker som et genuint fint menneske som har lyst på kjærlighet, kos og masse sex og det tror jeg kommer til å ordne seg Anonymkode: 5c3cb...4a4 3 3 2
AnonymBruker Skrevet 28. august 2024 #8 Skrevet 28. august 2024 AnonymBruker skrev (26 minutter siden): Ta, du høres ut som en fin fyr! Følsom, opptatt av hvordan andre har det og hvordan du opptrer ovenfor andre. Dette er gode egenskaper! At kompisen din har pult mange betyr ikke så mye i det store og hele, har pult noen menn Ila livet jeg også, de som skrøyt var ofte de som ikke var så fine å ha sex med. dette kommer til å ordne seg, men prøv å senk skuldrene, lytt hva folk sier til deg og vær en god venn. Jeg har mange venner som ikke får andre til å le hele tiden, det er ikke nødvendigvis sånn du får damer, tro meg. Det er kanskje en mager trøst, men du virker som et genuint fint menneske som har lyst på kjærlighet, kos og masse sex og det tror jeg kommer til å ordne seg Anonymkode: 5c3cb...4a4 Blir veldig glad for å høre det her:) Jeg håper du har rett og at det kommer til å ordne seg. Den seksuelle frustrasjonen påvirker min mentale helse altfor mye synes jeg, og det er veldig slitsomt psykisk. Tenker nesten hele tiden på sex og dagdrømmer veldig ofte hver dag. Anonymkode: 01b68...8a9 3
AnonymBruker Skrevet 28. august 2024 #9 Skrevet 28. august 2024 AnonymBruker skrev (1 time siden): Hei! Jeg er en 24 år gammel ung mann. Idag ble jeg veldig fortvilet mens jeg var i dusjen og da jeg la meg i sengen etter det så gråt jeg mye. Jeg kjenner at jeg er i ferd med å gi opp kjærlighet, dating og sex. Jeg er ekstremt seksuelt frustrert, og er berørelsesutsultet. Jeg lengter etter fysisk nærhet med en dame og en dame jeg kan holde rundt og en som kan holde rundt meg hardt. En som kan kysse meg lidenskapelig. Jeg ser aldri eller forstår når damer er interessert i meg eller liker meg. Om de viser tegn så ser jeg det ikke, eller om de viser tegn i det hele tatt. Jeg har store utfordringer med å vise interesse til jenter jeg liker godt, enten gjennom kroppsspråk, flørting eller kommunikasjon. Jeg har ikke fått det til. Så jenta aner ikke at jeg liker hun Det her har skjedd flere ganger nå hvor jeg har begynt å gråte. Det er så latterlig og patetisk som det bare går an. Tidligere på dagen så var jeg med en kompis som sa at han har pult mange damer også forteller han om hans suksess med damer. På vei hjem etter det så kjente jeg at det bare kokte av frustrasjon og sinne inni meg. Temaet kjærlighet, dating og sex forsterker bare frustrasjonen og er bare en påminnelse på at jeg ikke får det til med damer. Jeg klarer ikke få jenter til å le, og jeg vet at det er noe av det viktigste man må klare for å få en dame på kroken. Hvis ikke er jeg dømt til å feile. Jeg er for stiv og tar meg selv for seriøs. Faren min tror at jeg har mild autisme, men ønsker ikke å bruke det som unnskyldning. Har aldri testet meg selv for det heller. Burde jeg snakke med en sexolog? Hadde satt pris på alle tilbakemeldinger og ønsker at dere er så ærlig som mulig! Kan jeg få noen råd eller deres tanker om det her. Bare vær helt ærlig vær så snill. Anonymkode: 01b68...8a9 Hei du unge mann. Dette er ikke unormalt å kjenne på, kvinner kan kjenne på noe av det samme men dette er nok mer utbredt blant menn enn du tror. Det er helt vanlige menneskelige behov du savner og trenger. Du høres ut som en flott mann og det kunne absolutt vært positivt å snakke med en sexolog tenker jeg. Men samtidig kan det være lurt med en psykolog slik at du kan få råd, støtte og hjelp til å bygge mer selvtillit. Det kan tenkes at du har autisme. Dette kan du finne ut med en utredning. Det er ikke dumt, for da lærer du deg også hvordan du kan takle utfordringene du har. Du er sårbar og ung, vær forsiktig med det du leser på internett, og vær forsiktig med den bevegelsen som får menn til å hate kvinner. Ikke fall for det disse mennene sier. Snakk med profesjonelle. ❤️ Ordner seg for snille gutter. ❤️ Anonymkode: aaddf...7f2 3 1
AnonymBruker Skrevet 28. august 2024 #10 Skrevet 28. august 2024 Jeg tenker psykolog først og fremst, og at du uansett er nærmere kjærligheten enn en fyr som skryter av at han har sex. Det er langt mer umodent enn å ikke ha pult. Jeg tror ikke det er så viktig å få kvinner til å le som du tror. Det som er viktig for kvinner er at man kan ha drt gøy SAMMEN. Og dagdrømmer om sex hele tiden er også ganske vanlig, selv for jenter i puberteten. Jeg fikk dårlige karakterer av det 😅 MEN, man kan til en stor grad styre oppmerksomheten, og jeg tror det vil være SVÆRT viktig for deg å styre den mot noe annet. Å hele tiden tenke på det man savner er ikke sunt, og det går an å jobbe med det. Samtidig blir damer mindre risikofylt når det ikke er ALT du tenker på. Å ta deg selv mindre høytidelig går det også an å jobbe med jeg ønsker deg lykke til! Anonymkode: 11417...ee6 2
911 Skrevet 28. august 2024 #11 Skrevet 28. august 2024 AnonymBruker skrev (1 time siden): Prøv å tenke litt annerledes på dette, Ts. Du er usikker på deg selv og på andre. Da er løsningen å jobbe med deg selv (ev. med psykolog), men også å øve på å være mer sosial med andre mennesker. Merk at jeg skriver mennesker, ikke "kvinner". Meld deg inn i en frivillig organisasjon (det er mange av dem, finn en som opererer aktivt der du bor). Der vil du møte unge og gamle og alt imellom, menn og kvinner. Du vil lære mye om å omgås andre, bli mer trygg på deg selv i møte med andre, vil lære å forstå andre bedre enn du gjør i dag (også kvinner). Du får kanskje venninner der også, som du kan lære enda mer av. Du har hele livet foran deg, og selv om du føler deg ensom nå og som om den eneste som har det slik, så er du langt fra alene. Mange har hatt det sånn før deg også, og likevel fått gode forhold etterhvert i livet. Så - kom deg ut og tren på å være sosial, tren på mellommenneskelige relasjoner, vær oppriktig interessert i andre mennesker! Anonymkode: 54b2d...1db Dette er veldig gode råd. Jeg har slitt litt med sosial angst, men ved å engasjere meg i samfunnet rundt meg har jeg fått mye større selvtillit. Dette ordner seg når du får flere nære venner av begge kjønn. Og som alle andre skriver; du virker som en flott og reflektert ung mann. Håper, og tror, at dette ordner seg for deg. Helt normalt at en så ung mann tenker mye på nærhet, intimitet og sex. 1 2
AnonymBruker Skrevet 28. august 2024 #12 Skrevet 28. august 2024 Det blir bare verre jo eldre du blir. Lykke til Anonymkode: f3aaa...53c 1
AnonymBruker Skrevet 28. august 2024 #13 Skrevet 28. august 2024 AnonymBruker skrev (36 minutter siden): Blir veldig glad for å høre det her:) Jeg håper du har rett og at det kommer til å ordne seg. Den seksuelle frustrasjonen påvirker min mentale helse altfor mye synes jeg, og det er veldig slitsomt psykisk. Tenker nesten hele tiden på sex og dagdrømmer veldig ofte hver dag. Anonymkode: 01b68...8a9 La meg bare legge til at jeg har brukt uendelig mye tid på å tenke på sex, som du skriver, det er nesten plagsomt…her vil jeg råde deg til å bevist tenke på noe annet, lag deg en regel om at kun så mye tid per dag skal brukes til å tenke på sex. Dette kan kanskje få deg litt mindre frustrert. Det funka på meg i alle fall Anonymkode: 5c3cb...4a4 1
AnonymBruker Skrevet 28. august 2024 #14 Skrevet 28. august 2024 AnonymBruker skrev (18 minutter siden): Det blir bare verre jo eldre du blir. Lykke til Anonymkode: f3aaa...53c Fælt så hyggelig du skulle være da. Ts; For min del ble det enklere. Da jeg var 25, turte jeg endelig å danse. Det er vel den største enkeltårsaken til at jeg omsider fikk kroppskontakt, og til slutt hadde sex. Anonymkode: bf28d...207 3 1
AnonymBruker Skrevet 28. august 2024 #15 Skrevet 28. august 2024 Jeg så en podcast om noe av dette. Den hadde mange gode poeng, selv om det også var en del dårlige. De gode poengene: De pene jentene (eller ok jentene) er jenter som tar vare på seg selv. De legger ned en innsatts i klær, hår, litt sminke kanskje - når de gjør en innsats kommer de også til å ønske seg en mann som gjør det. Dere menn vil ha de kvinnene som gjør en innsats for å ta vare på seg selv og se om ut - da må dere også godta at vi kvinner gjør det samme. Klær, sko og skjegg har en enormt stor innvirkning på hvordan du fremstår. Dette er ikke overfladisk fra kvinnenes side - dere menn sikter mot de pene kvinnene og kvinner gjør det samme. Altså må en mann som vil ha en kjæreste finne ut av hvordan de ok ut. Som den beste versjonen av den man er. Menn vil ha en slank kvinne som oftest - kvinner vil ha en maskulin mann. Sånn er vi laget. Så skal menn nå opp må de følge biologien de også og bygge litt styrke. Det går faktisk ganske fort. Progresjonen er enorm i starten. Dere trenger ikke abs, pecs osv men dere må vise at dere er menn. Vi er ni logiske vesen. Menn tenner på timeglasset, kvinner tenner på maskulinitet. Så vil du ha en kvinne - tren. Sosial trening - det kommer ikke av seg selv. Vi har alle lært det ved å være sosiale. Det er ikke slik at selv de sosiale har medfødte gode sosiale evner - de har bare hatt masse trening fra tidlig av. Vil du bli tryggere krever det trening. Det krever feiling, og mye trening. Du skal ta igjen treningen andre har hatt i mange år. Og den eneste måten å gjøre det på et ved å være omkring mennesker, observer hva andre gjør, prat øv. Finn gjerne en podcast, bok osv om hvordan småprate osv. Du trenger ikke være morsom, du trenger å få henne til å føle seg bra. Triksene for det er å spørre omkring henne, fortelle mindre om deg selv men uten at det blir et intervju. Sosial trening avhenger av at det er en dialog. At man spiller på hverandre, tar tak i noe de fortalte og spørre eller kommentere, turtaking, ping pong, en naturlig frem og tilbake. Dette kan læres og det kan øves på. Så - ta vare på deg selv, klesstil hår, gjør det beste ut av det du har. De fleste kvinner liker maskulinitet. Det kan du få både via klær og trening. Bare disse tingene vil hjelpe langt på vei. Og etter det - trening, trening, trening. Ikke ta nederlag så alvorlig. Det var bare en trening og øving du holdt på med tenker du i stedet. Da lærte du noe av hva som ikke funket - en erfaring rikere å ta med seg på veien. Ikke tenk at et tap er et nederlag. Det er bare en naturlig del av det å trene. En psykolog kan selvsagt også være aktuellt. Anonymkode: 59b4b...f8b 1 1 2
Blåttvann Skrevet 28. august 2024 #16 Skrevet 28. august 2024 Det var et grønt flagg at du forstår hvorfor du kanskje sliter med å få en flørtende kontakt med jenter. Det hadde vært lite håp for deg hvis du var en av de bitre mennene som mener at damer skylder dem noe bare fordi de er... seg selv. For det har du skjønt, at du må gi noe for å få noe. Og dersom du har autisme kan det å få kontakt med andre være vanskelig(ere). Hva tenker du om å møte en kvinne som også har autisme? Hadde det vært enklere hvis du traff noen som forstår deg? At du ikke får damer til å le er noe som gjør det vanskelig for deg hvis du hadde tenkt å finne en dame som er nevrotypisk. Damer uten nevrodiversitet liker stort sett menn som får de til å le. Så hva med å treffe en som ikke har dette som et ønske eller behov i like stor grad? 2 1
AnonymBruker Skrevet 28. august 2024 #17 Skrevet 28. august 2024 AnonymBruker skrev (52 minutter siden): Fælt så hyggelig du skulle være da. Ts; For min del ble det enklere. Da jeg var 25, turte jeg endelig å danse. Det er vel den største enkeltårsaken til at jeg omsider fikk kroppskontakt, og til slutt hadde sex. Anonymkode: bf28d...207 Dans er helt faktisk en god døråpner angående dette. Har snakket med to menn som brukte dans som veien ut av å være ubekvem med kvinner. Salsa for ene og sving for andre. Kom både inn i miljøer hvor det er overvekt av kvinner og fikk etterhvert en egenskap som hjalp med å komme i nærkontakt med kvinner andre steder også. Å kunne danse ga mange muligheter til å bli kjent med kvinner uten å egentlig måtte sjekke så aktivt. Ifølge begge var de håpløse til å danse da de begynte. Anonymkode: b292e...691
AnonymBruker Skrevet 28. august 2024 #18 Skrevet 28. august 2024 Nå er jeg en kvinne og fysisk har jo vi oftere enn litt mer lavmært opplevelse av sex. Vil bare si at jeg håper du husker at sex og kos ikke trenger å være det store du ser for deg. Fint kan det være og jeg syns du skal jobbe mot å oppleve det, men ikke tro at livet ditt idag er grenseløst forferdelig på grunn av mangelen av disse. Det er faktisk litt oppskrytt, syns jeg. Anonymkode: da6b4...8cc 1
Jdz Skrevet 28. august 2024 #19 Skrevet 28. august 2024 Støtter opp om forslagene om frivillig arbeid eller dansing. Mange dansekurs har underskudd på menn og begge steder vil det ikke være noe press eller forventning om sjekking. Å være sosial er, i alle for mange og inkludert meg selv, en treningssak og noe man faktisk kan bli god på av ved å øve. Når du blir trygg på deg i sosiale settinger går resten av seg selv. Ikke forvent at dette blir bedre av seg selv over natta, det vil ta litt tid, men av egen erfaring så vet jeg at det er mulig.
AnonymBruker Skrevet 29. august 2024 #20 Skrevet 29. august 2024 14 hours ago, AnonymBruker said: Psykolog før sexolog, i så fall. Ønsker deg lykke til, du høres ut som en fin fyr i motsetning til de utallige drittsekker som sprader rundt. Anonymkode: e0823...db2 Ja, det sier dere kvinner hele tiden, men det er fortsatt drittsekken dere ligger med Anonymkode: 7db13...e50 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå