Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har noen tips til gode sosiale møteplasser? Aller helst på dagtid. Det er viktig at folk har lyst til å bli kjent med nye folk og har tid til overs i hverdagen. Folk som aldri har tid til å finne på ting, er uansett helt uaktuelt. 

Jeg har prøvd Fontenehuset i en god stund, men der har alle mer enn nok med seg selv. Dessuten er det mye sykdom blant medlemmene og folk har ofte store hjelpebehov. 

Anonymkode: 4230d...44f

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sosial møteplass på dagtid på hverdager hvor folk er fysisk og mentalt friske? Og ikke pensjonister? Sier seg selv at de fleste normalt oppegående jobber da, eller sover ut etter nattevakt..

Anonymkode: a9957...7aa

• Nyttig 1
Skrevet

Har dere frivillighetssentral rundt deg? Eller lokal sanitetsavdeling? 

Anonymkode: a9a48...b68

Skrevet
AnonymBruker skrev (17 timer siden):

Har noen tips til gode sosiale møteplasser? Aller helst på dagtid. Det er viktig at folk har lyst til å bli kjent med nye folk og har tid til overs i hverdagen. Folk som aldri har tid til å finne på ting, er uansett helt uaktuelt. 

Jeg har prøvd Fontenehuset i en god stund, men der har alle mer enn nok med seg selv. Dessuten er det mye sykdom blant medlemmene og folk har ofte store hjelpebehov. 

Anonymkode: 4230d...44f

Prøvde å treffe noen gjennom sidetmed ord forumet men det var rett og slett skremmende hvor mye drama og psykisk sykdom og div som ble utlevert på første møte at jeg rygget godt unna kan du si!

Så skjønner deg godt! Har desverre ikke noe ideer. 

Noen hobbyer, gruppegreier i området ditt?

Anonymkode: 39019...c3b

Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Prøvde å treffe noen gjennom sidetmed ord forumet men det var rett og slett skremmende hvor mye drama og psykisk sykdom og div som ble utlevert på første møte at jeg rygget godt unna kan du si!

Så skjønner deg godt! Har desverre ikke noe ideer. 

Noen hobbyer, gruppegreier i området ditt?

Og jeg har ikke noe i mot psykisk eller fysisk sykdom, har det selv. Men noen virker ikke helt skrudd normalt sammen og dele så mye med noen du ikke kjenner første gang, nei takk!

Skrevet
AnonymBruker skrev (18 minutter siden):

Og jeg har ikke noe i mot psykisk eller fysisk sykdom, har det selv. Men noen virker ikke helt skrudd normalt sammen og dele så mye med noen du ikke kjenner første gang, nei takk!

Jeg tenker også her er det store individuelle forskjeller, det handler ikke om å ha noe i mot noen nei 😊 er man selv ufør pga feks leddgikt, men er frisk og oppegående nok til å ønske vennskap med et annet menneske i samme situasjon - så blir det selvfølgelig litt «voldsomt» med mennesker med aktive rusproblemer eller alvorlige psykiske lidelser. Men helt friske mennesker er jo som regel i jobb, så litt sykdom og plager må man jo regne med i slike relasjoner. Men igjen, milevis forskjell på dette og  ryggproblemer man holder noenlunde i sjakk med fysioterapi og trening. 

Anonymkode: a9a48...b68

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...