Gjest hilde Skrevet 20. februar 2006 #1 Skrevet 20. februar 2006 hei, hvordan vet tollerne hvor mye jeg skal betale mva når de ikke vet hva varene mine frs Strawberrynet koster ?
Gjest Gjesta Skrevet 20. februar 2006 #2 Skrevet 20. februar 2006 hei, hvordan vet tollerne hvor mye jeg skal betale mva når de ikke vet hva varene mine frs Strawberrynet koster ? ← Det står verdi utenpå pakken.
Gjest hilde Skrevet 20. februar 2006 #3 Skrevet 20. februar 2006 Det står verdi utenpå pakken. ← det gjorde ikke det forige gang jeg bestillte ? pleier det og gjøre det ?
Gjest Gjesta Skrevet 20. februar 2006 #4 Skrevet 20. februar 2006 (endret) Det pleier å stå en grønn tolldeklareringslapp på siden av pakken, og der står verdien oppgitt i norske kroner. Dette brukes som grunnlag for å beregne moms. Endret 20. februar 2006 av Elphaba
Leo Skrevet 20. februar 2006 #5 Skrevet 20. februar 2006 Det pleier å stå en grønn tolldeklareringslapp på siden av pakken, og der står verdien oppgitt i norske kroner. Dette brukes som grunnlag for å beregne moms. ← Jepp. Og mangler den kan tollvesnet åpne pakken og ta en titt på det som måtte finnes av dokumentasjon i pakken.
Gjest KATTAstrofe Skrevet 21. februar 2006 #6 Skrevet 21. februar 2006 I mine pakker fins det ingen dokumentasjon inni esken, kun et takkekort eller noe slikt. Men har lagt merke til at de har sluttet å skrive ned verdien.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå