AnonymBruker Skrevet 28. august 2024 #1 Del Skrevet 28. august 2024 Kan noen si noe om hva som evt er best av Femarelle og Gevita She? Om du er interessert i detaljer: Er straks 47, mensen har tullet noen år. I vinter gikk jeg 3 mnd uten blødning, og i skrivende stund er jeg 2 uker forsinket. Så her er ting på hell 👵 Er blitt ganske varm, og litt ustabil i humøret. Prøvde østrogenplaster, men ble så voldsomt svimmel og ør av det? Klarte bare 4 dager. Gynekolog mente det ikke var sammenheng i det hele tatt, og hennes løsning var å vente, og prøve igjen om jeg får større plager med hetetokter osv. Derfor tenkte jeg å teste kosttilskudd. Andre forslag? Anonymkode: 72540...9f7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. april #2 Del Skrevet 10. april Jeg liker femarelle best. Har nettopp hatt lang pause, men er begynt igjen nå. Hadde 4 mnd uten hetetokter, men nå er det tilbake. Putter innpå femarelle, den røde esken og håper det går bort. Anonymkode: db9f6...27e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå