AnonymBruker Skrevet 28. august 2024 #1 Skrevet 28. august 2024 Vi har fått barn nr 2, og ønsker nå å kjøpe en sykkelvogn for å frakte begge tur retur barnehagen. Mannen kommer til å sykle og jeg trille, så vi trenger en vogn som er forholdsvis enkel å veksle mellom sykkel og trilling. I tillegg bor vi på et sted med masse bratte bakker, og har lite lagringsplass hjemme. Vi har sett litt på hamax outback, men har lest at den er tung og blir stor slått sammen. Det er jo upraktisk med bakkene og lite lagring. Samtidig har vi hørt at thule er vanskeligere å feste til sykkelen. Alt i alt syns vi det er vanskelig å navigere i sykkelvognverden, og ønsker derfor å høre hvilke erfaringer og anbefalinger dere har? Anonymkode: 2456e...5bf
AnonymBruker Skrevet 28. august 2024 #2 Skrevet 28. august 2024 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Vi har fått barn nr 2, og ønsker nå å kjøpe en sykkelvogn for å frakte begge tur retur barnehagen. Mannen kommer til å sykle og jeg trille, så vi trenger en vogn som er forholdsvis enkel å veksle mellom sykkel og trilling. I tillegg bor vi på et sted med masse bratte bakker, og har lite lagringsplass hjemme. Vi har sett litt på hamax outback, men har lest at den er tung og blir stor slått sammen. Det er jo upraktisk med bakkene og lite lagring. Samtidig har vi hørt at thule er vanskeligere å feste til sykkelen. Alt i alt syns vi det er vanskelig å navigere i sykkelvognverden, og ønsker derfor å høre hvilke erfaringer og anbefalinger dere har? Anonymkode: 2456e...5bf Burley har alltid hatt de beste sykkelvognene. Litt dyrere, men det er de definitivt verdt. Anonymkode: ee72d...c3a 1
AnonymBruker Skrevet 28. august 2024 #3 Skrevet 28. august 2024 Vi har en Thule Chariot Cross 2, som burde oppfylle de fleste kriteriene dine tror jeg. Vi oppbevarer den sammenslått, og syns ikke den er vanskelig verken å felle sammen, bytte mellom sykkel og gåvogn, eller feste til sykkelen. Barna sitter komfortabelt. Veier en del mindre enn Hamax men er også noen tusenlapper dyrere. Anonymkode: 8df6e...35d 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå