Gå til innhold

Hvor er det billigst bleier?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor er de billigste bleiene? Avtaler etc 🙂

Skrevet

Bleier er billig uansett hvor du kjøper! Selv sverger jeg til Lillego.  Aldri hatt lekkasjer. Rimelige som faen. 

Anonymkode: ef9fc...ae6

Skrevet

Som coop-medlem betalte vi vell rett over 30kr for en pakke Änglamark, veldig fornøyd med det merket. 

• Liker 2
Skrevet

Vi er fornøyd med änglamark sine fra coop extra, koster vel 38 kr for en pakke med den størrelsen vi kjøper nå. Det er medlemsrabatt, så må være medlem og bruke medlemkortet/appen da. Hender vi får ekstra rabatt via kupong også.

Anonymkode: d7eb3...2fe

• Liker 1
Skrevet

Vi kjøper også kun Anglamark, rimelig og de er en av få merker som ikke gir utslett på våre. Men som svaret over, tror bleier er billig overalt for tiden

• Liker 1
Skrevet

Så lenge man bruker trumf eller æ eller Coop medlemskap, så er det fleste billige uansett. Står jo pris pr bleier på prislappen også.

• Liker 1
Skrevet

Hos Extra får du 50% på alle typer bleier, ikke bare Änglamark, med medlemsskapet, i tillegg til 50% på alle bind og tamponger. Eller som datteren min pleier å si, billige bleier til både meg og lillesøster. 😂

I tillegg får du minimum 1% kjøpebonus på alt du kjøper, mer på enkelte typer produkter, så du "sparer" penger på medlemskontoen som du kan ta ut i slutten av Januar eller starten av Februar. Koster vel 300 kroner å melde seg inn, men vi som barnefamilier flest handler jo såpass mye at vi får igjen noen tusen i medlemsutbytte hvert år! Og du får igjen de 300 kronene om du melder deg ut igjen. 

Ser jo at det høres ut som reklame dette, haha. Men vi er i hvertfall veldig fornøyde med den lokale Extra butikken vår! 

Anonymkode: 24b23...835

• Nyttig 1
Skrevet

Vi handler på Rema med Æ.

Betaler 24,- for en pakke fra Lev Vel - merket til Rema 1000. 

Anonymkode: 73baa...e59

Skrevet

Billigste er hos kiwi,REMA og Coop. Dersom du har medlemsskap hos disse. Du får 50% rabatt. Blir mye penger i lengden. Vi kjøper alltid bleier til halv pris 😁😁😁

Anonymkode: f7f3e...c03

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...