Søtpotita Skrevet 20. februar 2006 #1 Skrevet 20. februar 2006 Eg har sett mange på tv (Big Brother og Idol) har augeskygge med mykje glitter i. Er det nokon som veit kor ein finn slike augeskyggar? Har dei kanskje berre tatt vanleg glitter og lim?
Gjest Gjesta Skrevet 20. februar 2006 #2 Skrevet 20. februar 2006 Det ser ut som vanlig løst glitter, som du fester med ett eller annet. Tror det var sånn lim til løse øyevipper? Hvis du vil ha skikkelig skimrende skygger, burde du teste Glimmer-skyggene fra Bare Escentuals, de er nesten metalliske.
Scheherazade Skrevet 20. februar 2006 #3 Skrevet 20. februar 2006 Makeup Store har massevis av øyeskygger med glitter i, i tillegg til løst glitter.
Gjest Gjest Skrevet 20. februar 2006 #4 Skrevet 20. februar 2006 Malin i Big Brother (hun som er utdannet make-up-artist) bruker vissnok øyenskygger fra MAC (og Helena Rubinstein avogtil). MAC selges dessverre ikke i Norge, og det er ganske begrenset utvalg for akkurat dette merket på Strawberrynet....
Gjest gjest1 Skrevet 20. februar 2006 #5 Skrevet 20. februar 2006 Jeg vil også anbefale en tur på MakeUpStore. De har et utrolig utvalg av skygger, fra skikkelig glitter (glitter-eyelinere også) til skimmer og helt matt. Det beste er at de selger kun mono-skygger.
Gjest Gjest Skrevet 20. februar 2006 #6 Skrevet 20. februar 2006 yves rocher har et par øyeskyggeblyanter med masse glitter i, har en rosa og det glitrer hele neste dag og...
Rosenrød Skrevet 21. februar 2006 #7 Skrevet 21. februar 2006 Har hørt at de skal begynne å selge mac på ett parfymeri i Oslo, men vet ikke hvilket. Vil bare legge til at skyggene fra Mac og Makeup store er veldig like.
Søtpotita Skrevet 21. februar 2006 Forfatter #8 Skrevet 21. februar 2006 Kjøpte meg ein augeskygge med glitter på Make Up Store igår. Den var i ein sylinderforma greie. Veldig fint glitter, litt meir diskrè enn dei med masse fargar. Ikkje klissete heller Det var vel helst Malin sin augeskygge i Big Brother eg meinte, men syns av og til det ser ut til at det er laust glitter som blir "limt" på?
Gjest Gjest Skrevet 21. februar 2006 #10 Skrevet 21. februar 2006 http://www.makeupstore.se/ Her ligger oversikt over butikker.
Gjest Gjest Skrevet 21. februar 2006 #11 Skrevet 21. februar 2006 Tips: man kan kjøpe en liten krukke med løst glitter på Make-Up-Store. Ta vaselin på en Q-tips og så glitter og da sitter det bra. Koster ca 100 kr. Man kan også kjøpe sånn glitter-eyeliner, tror de selger det på Make-Up-Store. På øyepartiet er det nok lurt å unnvike sånn "vanlig" glitter som man bruker når man lager hjemmelaga julekort, det kan nok føre til røde og irriterte øyne...;o) Lykke til!
Gjest Gjest Skrevet 21. februar 2006 #12 Skrevet 21. februar 2006 vær forsiktig med å "lime" på glitter hvis du bruker kontaktlinser. er et knot å fjerne glitter fra linser nemlig! :s selv liker jeg mange av glitterøyenskyggene fra pureluxcosmetics.com (som om de trenger enda mer kgreklame)
Gjest gjest1 Skrevet 22. februar 2006 #13 Skrevet 22. februar 2006 Jeg har mange glitter øyenskygger fra Make up store og jeg er veldig skuffet over hvos lite de glitrer. Jeg har også to glitterpenner fra M U S og de synes jeg bare er klissete og gjør øyelokket mitt stivt. Grr! Jeg har lagt merke til Mira Craig har en sånn strek med glitter på øynene. Jeg lurer sååånn på hvordan hun har fått det til. Det kan umulig være med M U S sminke for jeg har veldig masse sminke der i fra og har prøvd alt mulig for at det skal glitre.....kråkesølv som min kjære så fint kaller det.... hehe
Pusekatt Skrevet 22. februar 2006 #14 Skrevet 22. februar 2006 Jeg har sett flere bruke eyeliner med glitter i. Isadora har visst en som er veldig bra, ifølge en god venninne - og mye bedre enn L'Oréal sin. Det gir en veldig flott glittereffekt langs vippekanten.
Gjest GreenSky Skrevet 22. februar 2006 #15 Skrevet 22. februar 2006 Stemmer, Isadora sin i sølv er bra, den i gull synes nesten ikke.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå