Gå til innhold

Menn; føles det annerledes for penis i doggy og misjonær?

Anbefalte innlegg

Skrevet

For meg som kvinne treffer penis ulikt i vagina ved misjonær og doggy, analt merker jeg ingen forskjell på hvilket vei jeg blir tatt. Hvordan er dette for dere menn? Kjennes det annerledes ut anatomisk den ene veien kontra den andre?

Anonymkode: d93fa...67b

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Doggy gir meg mere eller misjonær.  

Anonymkode: 39f70...85a

Skrevet

Liten forskjell, kanskje føles det litt trangere i misjonær. Men kvinner merker nok mye mer forskjell enn menn der 

Anonymkode: 62a28...5d1

Skrevet

For meg blir jeg mer stimulert i doggy fordi undersiden av penis kommer i kontakt med det ruglete området i forkant av vagina. Allikevel liker jeg bedre å ha sex andre veien, fordi blikkontakt med kona, mulighet for kyssing samt utsikt og tilgang til brystene er med på å tenne meg.

Anonymkode: ab63c...5b5

• Liker 1
Skrevet

Misjonær er bedre for penis og intimitet, men synet av en rund deilig rumpe som jeg kan holde og klapse litt på gjør allikevel opplevelsen heftigere 😅 Begge deler er digg på sin måte, men jeg er en "assman" 😁

Anonymkode: b0f64...345

Skrevet

Ja det er forskjell, men også fra kvinne til kvinne.

• Liker 1
Skrevet

Ja, det er stor forskjell både mellom kvinnene, og mellom stillingene.

Anonymkode: 09f46...700

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet

Jeg syns det er lettere å stimulere meg selv i misjonær kontra bakfra...

Bakfra blir litt mer kronglete på en måte. Så for meg som er avhengig av stimulering av klitoris, så er den ikke så gunstig, men det går på et vis likevel...

Hvis jeg ligger på magen derimot, med rumpa litt opp i været, så kommer jeg lettere til. Den har vært bankers tidligere for min del.

• Liker 1
Skrevet

Erfaringsmessig er doggy mye trangere. For meg er det egentlig negativt, da jeg synes det blir for mye stimulanse på en gang.

Anonymkode: bd7ff...6a8

Skrevet (endret)
Irak skrev (20 minutter siden):

Jeg syns det er lettere å stimulere meg selv i misjonær kontra bakfra...

Bakfra blir litt mer kronglete på en måte. Så for meg som er avhengig av stimulering av klitoris, så er den ikke så gunstig, men det går på et vis likevel...

Hvis jeg ligger på magen derimot, med rumpa litt opp i været, så kommer jeg lettere til. Den har vært bankers tidligere for min del.

Den med at damen ligger på magen er fin, da kan jeg stimulere klitten hennes mens jeg jukker på :D Det er en fin variant, hehe. Stillinger bakfra krever at jeg stimulerer litt ekstra på klitten for at hun skal komme. 

Jeg syns stimulien bakfra og misjonær er litt forskjellig. Selve orgasmen med doggy kan nesten bli for intens med nåværende kjæreste, blir så kraftig "rubbet" på undersiden av penis, at jeg nesten må roe ned litt på slutten. 

Begge deler er digg for meg, men i misjonær kommer hun som regel alltid med riktig teknikk uten å måte berøre eller annet  :)

Endret av debattanten
  • Liker 2
  • Hjerte 1
Skrevet

Noe må være forskjellig, for jeg kommer fem ganger i doggy, for hver gang i misjonæren.  Jeg har likt doggy der hun har bena samlet, i mange år, men nå har hun spredd bena noen ganger, og jeg kommer faktisk lettere da. Mulig det bare er visuell stimulanse? 

Anonymkode: 5f0ca...474

Skrevet (endret)
AnonymBruker skrev (1 time siden):

For meg som kvinne treffer penis ulikt i vagina ved misjonær og doggy, analt merker jeg ingen forskjell på hvilket vei jeg blir tatt. Hvordan er dette for dere menn? Kjennes det annerledes ut anatomisk den ene veien kontra den andre?

Anonymkode: d93fa...67b

Jeg merker forskjell ja, men det tror jeg kommer av at jeg har en krum på pikken som går innover mot magen, men også fordi jeg har et stort kukhodet. Altså den holder seg på plass, innom den trange åpningen.. Store forskjeller er det ikke nytelsesmessig, jeg synes all sex er deilig😊Det er ei stilling jeg synes er litt ekstra deilig, og det er når kvinnen ligger på magen og at jeg kan få kysse henne i nakken og under øret. Uten tvil så er det doggy som lager mest sexlyd, det blir det ikke av misjonæren..

Men det er en ting jeg har lagt merke til.. kvinner stønner mere i stående misjonær når jeg løfter dem opp, da sakser hun bena i rundt meg og henger seg rundt nakken min. Vet ikke helt hva det betyr.. kanskje er det på grunn av det faste håndtrykket på rompa og styrken av å bli løftet opp?

Uansett.. sex med penetrering og tungekyss samtidig, er så deilig at jeg kan komme på et blunk😉

Endret av Bamseklemmer
..små justeringer bare..
Skrevet
Flintis skrev (2 timer siden):

Ja det er forskjell, men også fra kvinne til kvinne.

Virkelig? Trodde anatomien var nogen lunde lik hos de fleste kvinner.

Har alltid trodd det bare var pjatt når fyren sa "fyyy faen så deilig fitta di er!", og at det er slikt mannfolk sier til alle de penetrerer 😅

Men det kan altså være sånn at enkelte fitter er deiligere enn andre???

Anonymkode: f6656...b81

Skrevet
AnonymBruker skrev (37 minutter siden):

Har alltid trodd det bare var pjatt når fyren sa "fyyy faen så deilig fitta di er!", og at det er slikt mannfolk sier til alle de penetrerer 😅

Ganske merkelig å tro det, egentlig. 

Eksen hadde ganske lite lyst, men hadde veldig gode knipemuskler, og mye god struktur i vagina. Hun kunne ideelt sett ha byttet med nåværende, som er veldig glatt, og har en slappere muskulatur. 

Anonymkode: 5f0ca...474

Skrevet

Det er forskjell ja. Ikke helt greit å si hva det er men i misjonær kan jeg holde på nesten så lenge jeg vil mens i doggy varer jeg ikke lenge. Mulig det er naturlig trangere bakfra?

Testet på et begrenset utvalg damer. :P

Skrevet

Elsker inside info 😅 

Når er det best at hun kniper, når du bunner og er på vei ut eller? Og liker de aller fleste det?

Har aldri brukt å gjøre dette kalkulert og bevisst. Men samtlige partnere har kommet raskt og må jobbe med å holde igjen, og helst skifte stillinger og ta pauser om de skal holde litt. Kanskje det er trangt nok der inne? 😅 

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

😅

Det er store forskjeller, særlig på tranghet vs. "romslighet".

Anonymkode: e1b05...fc9

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Det er helt riktige at noen kjønnsorgan kjennes  deiligere ut enn andre. Dette varierer fryktelig mye! Det med stillinger er også varierende. Og hvor våt hun er. Egentlig ganske mange ting som er forskjell ifra kvinne til kvinne altså. Dette er en av grunnene til at kommunikasjon er sååå viktig når det kommer til sex,bare fordi at man har ligget med kvinner før,betyr det ikke at man vet akkurat hva den nåværende kvinnen liker feks. Dette gjelder for menn også tenker jeg.

Skrevet

Jeg syntes å ta en kvinne analt i doggy er den ultimate opplevelsen!! Tror ikke jeg er alene om det!!

Anonymkode: 72c5a...d83

Skrevet
AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Jeg syntes å ta en kvinne analt i doggy er den ultimate opplevelsen!! Tror ikke jeg er alene om det!!

Anonymkode: 72c5a...d83

Nei, med millioner av menn i verden er du nok ikke heeelt alene om dette. Skal litt til å være alene om noe. 😉

Så finnes det også menn som ikke liker doggy, og menn som ikke liker analt. De er ikke alene om slikt de heller. 😄

Anonymkode: 6c0a4...c5c

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...