Gå til innhold

Hva er din mest skuffende sexopplevelse?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har to som utpeker seg;

- Skulle ha sex med en yngre fyr, 16 år yngre enn meg, tenkte det skulle bli skikkelig digg, siden erfaring med andre yngre menn er god. Men han her ble en nedtur. Han ville først ta masse på meg, som jo kan være digg, men dette var mer knaing, ganske hardhendt, ikke noe kosing og mykt og fingerspitzgefühl. Da han endelig puttet penis inn, ble det tre jukk før han kom. 🙄

- En knullekompis jeg har veldig godt sex med, men som også skuffer meg litt av og til. Han er temmelig "føff" på meldinger i forkant med å si han skal ta meg hardt, straffe meg, jeg kommer til å merke at han har tatt meg og andre ting som fyrer meg opp, men så leverer han ikke på den måten i virkeligheten. Han er rågod med hender, tunge og penis, bruke de riktig,men han er ikke røff i det hele tatt. Spankingen er bare et lett dask og han tar aldri hardt i meg, jukker ikke hardt, gjør ikke noe som tilsier at jeg blir "straffet", han er bare god og myk. 🙈

Anonymkode: 0c71d...ae9

• Hjerte 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Et par ganger har jeg som godt voksen mann hatt ONS med yngre damer ned i begynnelsen av 20-årene. Det har vært svært skuffende, men kanskje de følte på det samme og syns jeg skulle dominert mer. 

Analsex er også oppskrytt og skuffende. 

Og trekant har vært skuffende, mest kleint. Men kanskje det ikke var med de rette.

Oppsummert: Sex med likesinnede/folk på samme nivå er det beste 😉

Anonymkode: 3e5e0...915

• Hjerte 1
Skrevet

Den klassiske nedturen skjer når «fylla har skylda» for at det ikke ble noe…….

Skrevet

Ikke så mange dårlige opplevelser, men de gangene det har vært skuffende, så var det pga hun skrøt på seg mer enn hun klarte å levere

Jo, holdt på å glemme den verste. Møtte en dame som jeg tok noen øl med, det var god stemning og vi bestemte oss for å dra til henne, og det var tydelig at sex var intensjonen hennes, og der kom første store røde flagget, hun kom med rasistisk kommentar til taxisjåfør, men tenkte med kuken og ble med videre alikevel. Når vi kom inn, så ble det veldig rett på sak, hun tok initiativ og var tydelig kåt. Så kom sjokket når vi var ferdig, hun påsto hun ble voldtatt, og ringte etter en venn, som jeg i ettertid tenker kanskje var fordi de skulle rane meg eller noe. Men husker jeg ble veldig lei meg, gråt på vei hjem, selv om jeg visste jeg ikke hadde gjort noe galt, så det var veldig vondt å få slike beskyldninger. Blitt mye mer kritisk til hvem jeg blir med hjem etter det

Anonymkode: ef529...8eb

• Hjerte 1
Skrevet

De damene som skryter av ting når man har snakket om sex....så er det nedtur når man er i gang. Suger dårlig etc, bare ligger der som et daukjøtt.

Anonymkode: 166f1...ca2

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Analsex er også oppskrytt og skuffende. 

Ja. Første gang jeg prøvde, så skjønte jeg ikke hvorfor så mange liker det, hva er greia liksom, noe psykisk? Det er jo ikke trangere slik mange sier, så rent fysisk så gir en normal trang fitte mer stimuli 

Anonymkode: ef529...8eb

• Nyttig 1
Skrevet

Hadde trekant med ungdomskjæresten min, og en kompis av han jeg kjente godt...

Aldri mer...

Det var en fantasi ungdomskjæresten min hadde...🙄

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Jeg har to som utpeker seg;

- Skulle ha sex med en yngre fyr, 16 år yngre enn meg, tenkte det skulle bli skikkelig digg, siden erfaring med andre yngre menn er god. Men han her ble en nedtur. Han ville først ta masse på meg, som jo kan være digg, men dette var mer knaing, ganske hardhendt, ikke noe kosing og mykt og fingerspitzgefühl. Da han endelig puttet penis inn, ble det tre jukk før han kom. 🙄

- En knullekompis jeg har veldig godt sex med, men som også skuffer meg litt av og til. Han er temmelig "føff" på meldinger i forkant med å si han skal ta meg hardt, straffe meg, jeg kommer til å merke at han har tatt meg og andre ting som fyrer meg opp, men så leverer han ikke på den måten i virkeligheten. Han er rågod med hender, tunge og penis, bruke de riktig,men han er ikke røff i det hele tatt. Spankingen er bare et lett dask og han tar aldri hardt i meg, jukker ikke hardt, gjør ikke noe som tilsier at jeg blir "straffet", han er bare god og myk. 🙈

Anonymkode: 0c71d...ae9

Kan godt ta over han som er god og myk 😊

Anonymkode: c4ce6...c50

Skrevet

Ei som bare tok’n i munn ved «uhell». Orket ikke det særlig lenge, ettersom oralsex er en viktig del av sex for meg.

Anonymkode: 1bae7...440

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...