Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

har noen av dere prøvd den?

noe jeg sliter med når jeg ikke har på meg strømpebukse/bukse, er at øverste del av lårene (den tykkeste delen) gnisser mot hverandre og det er veldig ubehagelig å gå slik, særlig om sommeren når man vandrer rundt i timesvis når man er på ferie... tenkte at det da kan være lurt å spraye "strømpebuksa" rundt øverste del av lårene slik at det ikke blir så mye friksjon og klamt?? og da blir det ikke like varmt og ubehagelig som å ha på seg en hel strømpebukse? hva tror dere om denne ideen...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hmmm, kunne gjerne ha tenkt meg noe sånt selv. si ifra her om det funker da :)

Skrevet

Bruk talkum på innsiden av lårene så slipper du ubehagelig gnissing ;)

Skrevet

Tror jammen det kommer en artikkel om denne sprayen i morgen..

Følg med på forsiden av kvinneguiden! ;)

Skrevet

meget bra artikkel! og sprayen var jo ikke så dyr men jeg lurer på de fargene. lys grå, hva slags farge vil det se ut som bena er da når man selv er svært blek fra før? medium brun, ser ut som vanlig hudfarga? hva er finest...

Skrevet

I følge artikkelen så synes jeg den sprayen høres ut som en selvbruner.

Skrevet

Den er absolutt ikke som en selvbruner. Den får ikke frem de naturlige pigmentene i huden, og den går av i vask. Altså, som en foundation til leggene.

Jeg har prøvd den nest lyseste og den mørkeste. Jeg er blek, og den mørkeste fargen fikk det til å se ut som jeg hadde solbrune ben, den nest lyseste fikk jeg bare antydning til farge av.

Gjest GreenSky
Skrevet

Hva om en teoetisk sett sprayet hele kroppen med strømpebukse på boks? Lurer på åssen det hadde sett ut... :klø: :ler:

Skrevet

Synes fortsatt det høres ut som en selvbruner jeg.

Foundation på leggene? Hmmm...det høres ikke pent ut!

Skrevet

Jeg trodde heller ikke det ble pent, men det ble det. :)

Skrevet

Ja, ja, jeg er ikke overbevist.

Holder meg heller enten til selvbruning, eller stay ups når jeg må ha strømper.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...